Haittaako naisia että miehet pettää?
Kommentit (14)
Ei kaikki miehet petä. Melko harhaista kuvitella sellaista.
Ne joiden miehet pettää ei todellakaan pidä siitä. Jotkut eivät enää jaksa välittää ja alistuvat hyväksymään. Jotkut eroaa kun pettäminen tulee selville. Jotkut koittavat vielä jatkaa parisuhdetta ja mies vannoo, että ei petä enää.
Itse olen se paheksuttu toinen nainen. Mulla on ollut yli vuoden suhde varattuun vanhempaan mieheen. Avovaimonsa tuskin tykkäisi jos saisi tietää.
N45
Kyllä haittaisi jos olisi sellaisen kanssa. Kun ei ole, niin ei haittaa. Nuorena oli kamalia tuskia ja mietti mihin voi edes luottaa. Nyt ei viitsi epäluotettaviin koskea edes pitkällä oksan pätkällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole koskaan pettänyt
siis ei ole jäänyt kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pettänyt. Olen hänen unelmiensa nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei petä. Luulisi aikuisen ihmisen tuon verran tajuavan asioita.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kyllä pettää ihan jokainen, sopivassa tilanteessa. Et sinä välttämättä tietoosi sitä saa. N55.
Ei naisia haittaa jos mies on komea.
Miksi kaikki miehet pettäisi kun ei kaikki naisetkaan petä? Ei ole olemassa mitään KAIKKI tekee jotain tai KAIKKI ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Kyllä pettää ihan jokainen, sopivassa tilanteessa. Et sinä välttämättä tietoosi sitä saa. N55.
Kaikki miehet eivät suinkaan petä, "sopivassakaan" tilanteessa. Mutta toki on näitä miehiä, joilla alapää vie eikä yläpää sano mitään. Jos suhde on tolallaan, ei jokainen mies mikään häntäheikki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Eikä petä ja se on ihan fakta. Lapsellista väittää, että jokainen mies pettää jos vain tilaisuuden saa.
Mä olen sinkku eikä mulla ole miestä joka mua pettäisi. Mä olen se varatun miehen toinen nainen. Siltikään en ajattele, että kaikki miehet pettää.
N45
Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen, joten siinäpähän uskottelevat itselleen.