Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kari Aihisen ero johtui liiasta työnteosta

Vierailija
28.10.2020 |

Yrittäjän vaimot ovat niin yksin. Ymmärrän Aihisen ex-vaimoa kun oma mieheni tekee yleensä 10-12 tunnin päiviä ja jopa 6 päivää viikossa on töissä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Synonyymi rahan ahneudelle, jolla on rahoitettu hulppea elämäntyyli. Eikähän siellä oikeasti ole kolmas pyörä mukana.

Vierailija
2/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen minunkin mieheni ensimmäinen avioliitto kaatui.

Minä en kyllä ymmärrä. Miksi avioliiton pitää siihen kaatua? Siis olettaen, että toinen on kuitenkin läsnä edes sen puolittaisen viikonlopun verran. Minua ei yhtään haittaa, että mies on töissä pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karihan kehui vaimoaan ja liittoaan ennen eroa. Karin työt lisääntyi tv julkisuuden myötä, joten varmaan vaimo halusi eron. Mikä liitto se on, jos toinen on töissä aina ja siis alan vuoksi vielä painottuu viikonloppu iltoihin?Sitten vielä lapsillekin aikaa pitäisi riittää.

Vierailija
4/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne erot johtuu siitä, että rakkaus loppuu molemmilta/toiselta.

Muut asiat kiinnostaa enemmän kuin toisen seura.

Vierailija
5/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yrittäjien vaimot sitte käy itse töissä vai miksi niin yksin?eikö edes kavereita tai harrastuksia?

Vierailija
6/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen kanssa ei ole moneen vuoteen yhteistä aikaa, se vaikuttaa kyllä helposti siihen että tunteet alkaa laimeneen. Ja vaikka kolmatta pyörää ei päästettäisi mukaan kuvioon, aidan toisella puolella kuitenkin näkyy kaikenlaisia tyyppejä joilta vaikuttaisi saavan enemmän huomiota, jos vaan antaisi mennä.

Vierailija
7/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli, koska toinen ei enää kiinnosta eikä intohimoa ole jäljellä. Miksei tätä voi sanoa ääneen...?

Vierailija
8/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ymmärrä. Miksi avioliiton pitää siihen kaatua? Siis olettaen, että toinen on kuitenkin läsnä edes sen puolittaisen viikonlopun verran. Minua ei yhtään haittaa, että mies on töissä pitkään.

Ei välttämättä ole. Oma mieheni on tehnyt töitä jopa yhteisillä lomilla. Kotona kulkee kuulokkeet päässä ja puhuu taukoamatta työpuheluita, niin että väliin ei voi sanoa mitään. Joskus lähetän messengerillä viestejä vaikka olemme samassa huoneessa.

Vierailija
9/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua, että ei se raha ja menestys merkkaa naiselle vaan se että ollaan yhdessä.

Mitä iloa olis esim kaikkien himoitsemasta 'lentäjä-kirurgista', töissä se olis koko ajan.

Vierailija
10/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan haitannut. Työn lisäksi elämään vaan ei mahtunut enää muuta. Niin päättyi pitkä liitto, ihan turhaan.

Vierailija
11/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisissa leffoissa voi pyörittää miljoonayritystä vaikka parin tunnin viikkopanoksella ja loppuaika jää perheelle. Normaalielämässä tuollainen ei onnistu edes amerikassa saati sitten muualla. Yrittäjän päivät on pitkät tai vaihtoehtona on se että menee firma ja samalla kohtalaisen usein kaikki muukin omaisuus (paitsi puliveivariyrittäjiltä mutta noi on poikkeustapaus).

Firman voi tietty lopettaa mutta sitten on sidoksissa ulkopuolisen työnantajan aikatauluihin. 

Vierailija
12/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hapsutukka alkoi suosionsa myötä vilkuilemaan vähän pienempikokoista kumppania.

Vierailija
13/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö yrittäjien vaimot sitte käy itse töissä vai miksi niin yksin?eikö edes kavereita tai harrastuksia?

No varmasti käy, mutta jos esim yhteisiä vapaita iltoja ja viikonloppuja ei oo koskaan ja saa tehdä kotihommat lastenhoidot yksin, niin mikä parisuhde se sellainen on. Oot käytännössä yksinhuoltaja.

Vierailija
14/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tajua, että ei se raha ja menestys merkkaa naiselle vaan se että ollaan yhdessä.

Mitä iloa olis esim kaikkien himoitsemasta 'lentäjä-kirurgista', töissä se olis koko ajan.

Naiset taas ei tajua että sen haluamansa elintason saavuttaminen vaatii pitkiä päiviä. Ei voi saada sekä satojen tonnien vuosituloja että ukkoa kotiin aina. 

Vierailija
15/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Aihisella oli suhde samassa ravintolassa työskentelevän tarjoilijan kanssa.

Vierailija
16/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas ei tajua että sen haluamansa elintason saavuttaminen vaatii pitkiä päiviä. Ei voi saada sekä satojen tonnien vuosituloja että ukkoa kotiin aina. 

Jos saa valita satojen tuhansien vuositulot tai yhdessä jaetun arjen ja vapaat, niin otan jälkimmäisen. Ja niin moni muukin, siksihän naiset ottaa eron.

Vierailija
17/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tajuaisi, niin tunteilleen ei oikein voi mitään kun ne alkaa lerpahtamaan. Kaikenmaailman Putki-Petet ehtii kehua kauniiksi ja kertoilla hauskoja juttuja ja oma mies vaan tahkoaa rahaa jossain.

Vierailija
18/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo-Pekka Tähden eron taustalla sama syy. Äijää ei paljon kotona näkynyt.

Vierailija
19/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Aihisella oli suhde samassa ravintolassa työskentelevän tarjoilijan kanssa.

Noista nyt ei voi ulkopuolinen tietää. Voi olla että ero on tuossa vaiheessa jo kotona sovittu.

Vierailija
20/92 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjämieheni tekee kohtuullisesti töitä, ja minä tuon talouteen toisen puolikkaan tuloista. Näin nautimme yhdessä siitä hiukan keskituloista paremmasta elintavasta. Tämä ei tietysti tarkoita satoja tuhansia vuodessa, mutta tuskinpa se monenkaan muun tapauksessa on se tavoiteltu taso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän