Alan kallistumaan siihen suuntaan, että korona on yksi kaikkien aikojen suurimmista kusetuksista
En ala tähän jaarittelemaan kilometrin pituisia jorinoita, sillä salaliittoteoreetikkohan minä vain olen ja joku tulee kuitenkin heiluttelemaan Qanon-korttia. Silti korona on kusetusta. Ei edes kovin vaarallinen virus.
Kommentit (126)
Juu, ei tosiaan kannata perustella. Muut lampaat ovat ihan tolloja.
Hah hah, sairaaloiden piti täyttyä ja teho-osaston potilaista.
Tiesin keväällä että se on puppua.
Onko tuossa AP sitten jotain huonoa?
Lääkärin varoitus oli kyllä tässä pysytellä etäällä/ terveenä koska korona on todella vaarallinen pandemia.
Politisoitunut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja nyt ei ole eristetty mitään ja hups heijaa.
Niin paitsi että puoli Vaasaa eristettiin kun siellä puhkesi uusi aalto. Ja sitä kautta moni koulu, urheiluseura ja urheilukisa meni myös säppiin. Mutta valehtele menemään vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä ei käytetä maskeja, eikä mitään isoja rajoitustoimia ole, niin silti juuri kukaan ei kuole, eikä sairaalat pullistele potilaita. Hyvä toisaalta niin, mutta miksi Suomessakin pitää leikkiä jotain kauhupandemiaan varautumista? Kun on selvästi nähty, ettei tarvetta moiseen ole.
Puhuit itsesi pussiin. Suomessa nimenomaan on ollut tiukkoja toimenpiteitä jo viime keväästä asti. Hyvänä esimerkkinä koko pääkaupunkiseudun eristäminen muusta maasta armeijan avulla. Siihen ei kovin moni muu maa ole suostunut. Täällä nimenomaan lukemat ovat olleet pieniä koska vaara otettiin vakavasti heti alusta asti ja yhteishenki Suomessa on hyvä ja määräyksiä on toteltu.
Ehkä jossain Helsingissä on määräyksiä noudatettu. Ei täällä pohjoisemmassa eikä maaseudulla. Tänään kävin paikallisessa Prismassa, Lidlissä, eräässä kauppakeskuksessa ja kirpparilla, yhdelläkään ei ollut maskia, turvavälejä ei pahemmin noudatettu. En nähnyt kenelläkään kertakäyttöhanskoja, ehkä kolmasosa käytti käsidesiä. Ihmiset kokoontuvat normaalisti. Ai niin, muutta täällähän onkin koko syksyn saldona kaikesta tästä välinpitämättömyydestä johtuen peräti 5 tartuntaa. Ai kamala.
Tulee vain mieleen, että Venäjän tiedetään levittäneen rokotevastaisuutta Ukrainassa, missä onkin tuhkarokkoa enemmän kuin muussa Euroopassa yhteensä.
En ollenkaan yllättyisi, vaikka koronasta ja koronarokotteistakin levitettäisiin disinformaatiota ihan kunnolla eivätkä vain yksilöt fiilispohjalta, vaikuttaahan se talouteen ja vakauteen todella suuresti. Nekin rajoituksia vastustavat mielenosoitukset, joita on nähty, ja jos ihmiset eivät uskalla ottaa rokotteita, rajoituksia ei voida purkaa, talous kärsii ja kukaan ei halua tulla maahan eli maa pysyy moniongelmaisena.
Miettikää sitä, eli että myös tähän suuntaan voidaan haluta huijata.
OK, minä olen tyhmä ihminen, mutta WHO on kertonut että korona t.ap.paa saman prosentin ihmisistä kuin JOKA V I T U N kausi-influenssa!
Miksi helevetissä minun pitäisi nyt larpata Mustaa Surmaa? En minä ole pelännyt influenssaakaan, enkä ole sitä koskaan edes sairastanut. Tai mitään välittänyt. ”Eeeettä mitähän v i t t u a, mulla alkaa huumori loppua..”
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule noille hoivakotivanhuksille ole mikään ennenaikainen hauta, päinvastoin. Siellä ne vanhukset odottelee myöhässä olevaa kuolemaansa
Ikävää että et osaa arvostaa Suomen vanhuksia ja veteraaneja. Taidat ollakin m*m.u erittäin suurella todennäköisyydellä kun tuollaista maanpetturuutta suollat menemään.
Valtamediahan tätä lietsoo ihan koko ajan.
Eikä se ole edes pandemia.
Verratkaa ruttoon.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, muutta täällähän onkin koko syksyn saldona kaikesta tästä välinpitämättömyydestä johtuen peräti 5 tartuntaa. Ai kamala.
Olet idiootti. Uudet koronasuositukset ovat alueellisia tilanteen mukaan. Sinun alueellesi tuli lauhemmat suositukset kuin esim. pääkaupunkiseudulle tai suuremmalle kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vain mieleen, että Venäjän tiedetään levittäneen rokotevastaisuutta Ukrainassa, missä onkin tuhkarokkoa enemmän kuin muussa Euroopassa yhteensä.
En ollenkaan yllättyisi, vaikka koronasta ja koronarokotteistakin levitettäisiin disinformaatiota ihan kunnolla eivätkä vain yksilöt fiilispohjalta, vaikuttaahan se talouteen ja vakauteen todella suuresti. Nekin rajoituksia vastustavat mielenosoitukset, joita on nähty, ja jos ihmiset eivät uskalla ottaa rokotteita, rajoituksia ei voida purkaa, talous kärsii ja kukaan ei halua tulla maahan eli maa pysyy moniongelmaisena.
Miettikää sitä, eli että myös tähän suuntaan voidaan haluta huijata.
Höpöhöpö. Faktat koronasta kertovat, että rokote on turha. Korona ei ole tavallista influenssaa vaarallisempi, ei tartu herkemmin. Sitähän voi miettiä kumpaa uskoo, hömppämediaa vai faktatietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, muutta täällähän onkin koko syksyn saldona kaikesta tästä välinpitämättömyydestä johtuen peräti 5 tartuntaa. Ai kamala.
Olet idiootti. Uudet koronasuositukset ovat alueellisia tilanteen mukaan. Sinun alueellesi tuli lauhemmat suositukset kuin esim. pääkaupunkiseudulle tai suuremmalle kaupungille.
Kyllä täällä on maskisuositus voimassa, käsidesin käyttö myös ja turvavälit. Eli en sinuna viitsisi huudella idioottia. Myöskään keväällä täällä ei pahemmin piitattu ohjeista. Silloin oli kauheat 2 tartuntaa.
Tiedän viisi covid-19 potilasta. Yksi ruotsalainen, oli kaksi kuukautta suurin piirtein vuodepotilaana omassa kodissaan.Sairaalassa ei ollut tilaa ja kun hän kykeni hengittämään itse, hänen piti jäädä kotiin. Nyt on aloittanut kuntoutumisen siitä. Jaksaa kävellä noin 10 metriä ilman lepotaukoja. Yksi Tanskalainen, tarvitsi sairaalahoitoa pari päivää. 3 Brittiläistä, joista yksi pariskunta ja pariskunnan toinen osapuoli kuoli covidiin. Kaikki alle 40-vuotiaita ja perusterveitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hyötyy koronasta?
Valmiiksi rikkaat jotka saa nyt rahaa ja myös YK joka tekee YK Agenda 2030 juttua
Vierailija kirjoitti:
Tiedän viisi covid-19 potilasta. Yksi ruotsalainen, oli kaksi kuukautta suurin piirtein vuodepotilaana omassa kodissaan.Sairaalassa ei ollut tilaa ja kun hän kykeni hengittämään itse, hänen piti jäädä kotiin. Nyt on aloittanut kuntoutumisen siitä. Jaksaa kävellä noin 10 metriä ilman lepotaukoja. Yksi Tanskalainen, tarvitsi sairaalahoitoa pari päivää. 3 Brittiläistä, joista yksi pariskunta ja pariskunnan toinen osapuoli kuoli covidiin. Kaikki alle 40-vuotiaita ja perusterveitä.
Vain niin. Sepä mielenkiintoista. Not.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihinpä sillä pyrittäisiin? Itse en nää pienintäkään järkisyytä sulle, miksi tuollainen valhe olisi keksitty.
No et sitten paljoa osaa ajatella. Nyt valtiot velkaantuvat vauhdilla ja Eu.n liittovaltiohanke ottanut todella suuria harppauksia eteenpäin. Valtiot saadaan siis riippuvaisemmiksi pankeista Eu-maat eu.sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule noille hoivakotivanhuksille ole mikään ennenaikainen hauta, päinvastoin. Siellä ne vanhukset odottelee myöhässä olevaa kuolemaansa
Ikävää että et osaa arvostaa Suomen vanhuksia ja veteraaneja. Taidat ollakin m*m.u erittäin suurella todennäköisyydellä kun tuollaista maanpetturuutta suollat menemään.
Kyllä todellakin arvostan ja siksi soisinkin näiden väsyneiden ja monisairaiden ihmisten pääsevän jo lepoon, jos itsekin sitä haluavat ja odottavat. Oletko milloin viimeksi käynyt näissä ns. hoivakodeissa? Minä käyn monta kertaa joka viikko. Viimeksi yksi vanhus jutteli seinälle ja rapsutteli sitä kynsillään, höpötti koko ajan samaa lausetta, välillä itki. Kaksi vanhusta istui yhteisessä olohuoneessa, toinen mumisi hiljaisella äänellä ja tuijotti pöytää, vastapäätä istuva karjui: "mitä sinä siinä hölötät, pidä suusi kiinni". Yhdesä huoneesta kuului jatkuvasti "hoitajaa, hoitajaa, äitii, äitii". Yksi vanhus istui sohvalla ja kuola valui, silmät oli sen näköiset, että oli saanut kunnolla rauhoittavaa. Äitini makasi vuoteellaan ja tuijotti kattoon.
Eikä tuo kaikki johdu huonosta hoidosta, vaan siitä, että noiden vanhusten olisi ollut aika kuolla jo jokin aika sitten. Olet ilmeisesti niitä, joiden mielestä ihmisen on tärkeintä elää mahdollisimman vanhaksi, sama millaista elämä on. Hoitajat hoivakodissa tekevät sen minkä voivat, mutta kun ei noilla vanhuksilla ole enää minkäänlaista elämäniloa eikä -halua. Lääketiede on mennyt liian pitkälle ja aiheuttaa näille monisairaille vanhuksille pelkkää kärsimystä.
Miettikää salaliittoteoreetikot, miksi lähes kaikki valtiot lähtisivät tällaiseen salaliittoon mukaan ja miten se ei olisi vielä paljastunut?
Aloittaja on oikeassa.
"Corona" is a huge scam.
Mitä enemmän sitä tutkii, sitä selvempää se on...