Alan kallistumaan siihen suuntaan, että korona on yksi kaikkien aikojen suurimmista kusetuksista
En ala tähän jaarittelemaan kilometrin pituisia jorinoita, sillä salaliittoteoreetikkohan minä vain olen ja joku tulee kuitenkin heiluttelemaan Qanon-korttia. Silti korona on kusetusta. Ei edes kovin vaarallinen virus.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoihin uskominen helpottaa ihmisten paniikkia ja ahdistusta sellaisia asioita kohtaan mihin he eivät voi itse mitenkään vaikuttaa. Pelko synnyttää salaliittoteoriat.
Puhuu ihminen joka ei tiedä näistä asioista mitään.
Salaliitoihin uskominen on samanlaista kuin jumalaan uskominen. Olevinaan on olemassa joku ylempitaho, joka tekee käsittämättömiä asioita ja niille ei voida mitään.
Niin, ihan samanlaista kuin koronatoimiin uskominen. Joku ylempi taho on keksinyt rituaalit, joita on pakko noudattaa ja mitään todellista pohjaa näille rituaaleille ei ole, paitsi massojen hysteerinen kontrollointi.
Koronatoimille on tieteelliset näytöt ja perusteet, toisin kuin uskomiseen perustuville väitteille.
Ei ole olemassa mitään oikeaa näyttöä koronatoimien hyödyistä, WHO teki tilaustutkimuksen haluttuine lopputuloksineen. Pieni turvaväli on yhtä tyhjän kanssa ja maskit turhia. Pelkkää hysteeristä kontrollointia ja hyvesignalointia, massojen kyykyttämistä ja hyvä konsti hallituksille esittää, että "jotain" muka tehdään.
Kyllä toimilla on selkeästi tiedeyhteisön vankka tuki takana. Jos yksikään valtio ei tekisi mitään, niin salaliittoteoria kääntyisi päälaelleen: Ettekö huomaa kuinka näkymätön eliitti tappaa ihmisiä, kun eivät tee mitään!
Eipä ole kaikki tiedeyhteisössä samaa mieltä näistä toimista, mutta heidät hiljennetään.
Toki raha puhuu ja sen lauluja laulat...
Ootteko siellä toimistolla jo löytäneet ne kaikille tuhansille lääkäreille lähetetyt Soroksen shekit vai vieläkö meette youtube-videoiden perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoihin uskominen helpottaa ihmisten paniikkia ja ahdistusta sellaisia asioita kohtaan mihin he eivät voi itse mitenkään vaikuttaa. Pelko synnyttää salaliittoteoriat.
Puhuu ihminen joka ei tiedä näistä asioista mitään.
Salaliitoihin uskominen on samanlaista kuin jumalaan uskominen. Olevinaan on olemassa joku ylempitaho, joka tekee käsittämättömiä asioita ja niille ei voida mitään.
Eikö kukaan liitoudu salassa? Vainoharhaisuutta tietysti, joten jatkakaa..
Totta kai liittoutuu ja nämähän myös paljastuvat. Olisi pitänyt kirjoittaa salaliittoteorioihin, kun kyseessä on vain teoriat, ei faktat.
Tottakai ne paljastuu, sitten hän se on fakta. Onko väliä?
Koska se on.The new world order.Eliitti........
Vierailija kirjoitti:
Kuka hyötyy koronasta?
Maailman rikkaimmat ihmiset. Heillä ei kuitenkaan ole vielä tarpeeksi, joten siksi nyt on tällainen suuri rahastuskusetus+ihmisten rajoitus-touhu valloillaan. Ap
Tiedeyhteisössä on aina eriäviä mielipiteitä. Totuus on se mitä suurin osa pitää faktana.