Miksi naiset leikkaavat sellaisen poikatukan heti kun on
saanut lapsen tai täyttänyt 30v??
Se vanhentaa monia ihan hirveesti ja näyttää useimmilla kauheelta!
Kommentit (90)
että typeryksiltä saa rauhan, kun leikkauttaa lyhyen tukan. Typeryksillä tarkoitan miehiä, joille on tärkeää, että naisella on pitkä tukka ja isot tissit.
Vierailija:
poikatukka on tätimäinen... ja sitäpaitsi, miehet tykkää pitemmisitä hiuksista lähes poikkeuksetta! Tottakai oma ukkonne sanoo että lyhyet on ihanat jos sulla on, mutta en itse tunne yhtään miestä jonka mielestä pitkät hiukset ei olis kivammat.
Etenkin alkoi naurattamaan, kun meidän naapurissa majailee juuri tuon 4:n kuvailema tätimamma eli heti 30 täytettyään ja toisen lapsen saatuaan leikkautti sellaisen tätimäisen poikatukan ja värinä tietty se oranssinkukertavan punainen... =-D (Entinen tumma yli olkapäiden ulottuva hiuksisto sopi sille kyllä huomattavasti paremmin...)
Miehet pitävät pitkiä hiuksia kauniinpana.
Olet muuten kummallinen jos sen vuoksi leikkaat lyhyet hiukset jottei miehen kiinnostu....
Jotain ongelmia?
Pitkät hiukset on naiselliset ja kuten ed. kertoiskin niin poikatukka näyttää pojalta ja ei ole miesten mieleen.
Ja kyllä naisellakin on naisellisempi olo pitemmillä hiuksilla.
Jos mies valikoi minut vain tukan pituuteni perusteella, niin aika onneton mies (" mies" ) se silloin on.
Milloin naiset lakkaavat solvaamasta toisiaan ja lakkaavat miellyttämästä miehiä ja ryhtyvät miellyttämään itseään?
jouduin peseytymään usein ja tukka oli aina lintassa kypärän vuoksi.
Nyt kolmekymppisenä minulla on naisellinen, taidokkaasti leikattu lyhyt tukka, ja minulle sopiva väri eli vaaleanruskea luonnollisilla raidoilla. Välillä kasvatin pidemmän, mutta näytin kamalalta, ja muutkin sanoivat, että lyhyt tukka on minulle paras.
Minusta (ja muista) tämä lyhyt sopii kasvoilleni ja pään malliini. Se saa oloni tuntumaan seksikkäältä ja naisellista. Ei lyhyt ole välttämättä yhtä kuin poikatukka.
Tunsin oloni varsin naiselliseksi ja miehenikin rakastui minuun silloin :-) Ainoa ongelma oli, että hiukseni vaativat ihan kauheasti vaivaa. Joka aamu piti suihkutella kosteaksi tai pestä, kiertää papiljoteille ja föönata. Ja seuraavana aamuna herättyäni näytin ihan pöllöltä. Työni puolesta minun on pidettävä talvisin aina pipoa (esimerkin vuoksi) monta kertaa päivässä ja siinä se kampaus sitten taas lässähtikin. Hiukseni ovat paksut eivätkä " jaksaneet" pysyä muodossaan.
Sittemmin päätin kasvattaa hiukseni pitkiksi ja hiustenhoito muuttui paaaljon helpommaksi. Toki hiusteni föönaaminen vie aikaa, mutta aina se ei ole edes välttämätöntä. Joskus kierrän hiukset papiljoteille ja niistä tulee tosi näyttävät - vielä seuraavaksikin päiväksi. Jos on kiire, föönaan vain suoriksi tai kokoan nutturalle. Se ponihäntäkin on usein kiva.
Ja: mieheni nykyisin toivoo, etten leikkaa lyhyttä, sillä pitkä on naisellisempi.
Se on vaan valitettava tosi asia ettei kaikille naisille pitkä tukka sovi.
Oma tukkani kun on niin paksu ettei sitä saannut muulle kun ponihännälle, joka ei mielestäni ole pätkääkään tyylikäs.
En ole koskaan kellekkään lyhyttä tukkaa mainostanut helppona vaihtoehtona,koska sitä se ei ole. Jos haluaa näyttää hyvältä, niin joka aamu on hiukset föönattava ja laitettava, muuten näyttää lähinnä töyhtöhyypältä :) Oma kampaajana oli varma kun esikoinen syntyi että kasvatan pitkän tukan, koska sen saa nopeasti pois tieltä laittamalla ponnarin. Toisin kävi :)
Joten eiköhän meitä ole yhtä monta hyvännäköistä,ei tätimäistä lyhyt tukkaista, kun teitä pitkä tukkaisiakin :)
Lyhyen tukan kanssa on tärkeää, että kampaaja osaa hommansa. Minulla on todella paksu tukka, ja kun sitä reipaasti ohentaa muun leikkaamisen lisäksi, niin sen saa todella hyvän malliseksi. Ohentamatta se olisi aika pöheikkö ja vaikea muotoilla itse.
Ei kai sillä väliä millainen tukka ihmisellä on, kunhan se sopii ja itse tykkää? Mutta lyhyen mallin saa tosiaan helposti " tärveltyä" ja se oranssipunainen väri ei välttämättä sovi kaikille... Ja lyhytkin tukka voi olla luonnollinen: on muitakin lyhyen tukan malleja kuin kananperse-look.
kun aika pyöreät posket. Puolipitkä tukka tällä hetkellä jota kasvatan vielä. Minulla on pään muoto myös semmoinen litteämpi että on tullut todettua lyhyen tukan näyttävän kaamealta pämmyssäni. Opiskellessani parturi-kampaaja-linjalla olin opiskelijatovereideni koekynittävänä ja kyllä kadutti se kyniminen pitkään. :/ Tyhmää rohkeutta ja räväkkyyttä minusta...Kun ei istu niin ei istu. Joillakin tytöillä lyhyt tukka näyttää ihan täydelliseltä, mutta mielestäni pitää olla lyhyessä tukassa aina Se Jokin juju...Eniten säväyttää " revityn" malliset, kerrostetut lyhyet " peikkotukat" . Miksi pitää leikata aina juuri semmoinen tylsä perustäti/poikamalli kun kenelle tahansa saisi jotain eloa säväyttävämmällä mallilla! Puolipitkä kerrostettu mielestäni paras. Liian lyhyt tekee aina väistämättä tädin tai sitten semmoisen femakkoviban(tosin ok jos semmoinen tuntee olevansa). :D
just tulin muuten kampaajalta. Pitkät suklaanruskeen hiukset, johon tuli kullanvaaleita raitoja. Tuli hyvä!