Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tästä eteenpäin.

Vierailija
10.07.2006 |

mies heitti minut ja 4v tyttäreni pihalle, ihan kirjaimellisesti. meillä ei ole mitään paikkaa minne mennä:( nyt ollaan kaverin luona käymässä mutta ei me voida tännekään jäädä kun on vaan yksiö ja 2 ihmistä jo asumassa:( en tiedä mistä hakisin apua.. sossusta käskivät hankkimaan asunnon ja jättämään toimeentulotukihakemusksen sitten.. mutta ei ole vapaita asuntoja. kaupungilla ja vvo:lla ei yhtään ja sitten on muutama yksityinen jotka eivät suostu kaupungin takaamaan vuokratakuuseen:( ja kiva, rahaa on 21,70e ja lisää tulee sitten 21.pvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille?

Vierailija
2/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saisin tietää, minne otan yhteyttä?? olen ystäväni luona mutta kuten jo mainitsin, emme voi jäädä tänne:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että elämä olisi niin sekaisin, ettei ajatuksia riittäisi mulle kuin koossa pysymiseen ja asioiden järjestelyyn.

Vierailija
4/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli sellaisessa tuolla koivukylässä (vissiin) ja oli oikein mukava paikka kun siellä kävin!

Sieltä saa tukea ja apua!

Vierailija
5/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti ottaa vastaan 24 h, siellä on vaatteita ym sinulle ja lapselle ja saatte neuvoja miten tästä eteenpäin. Se on ehdottomasti paras paikka teille tällä hetkellä.

Vierailija
6/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrattavia asuntoja tulin katsomaan ja lähettämään sähköpostia vanhemmilleni jotka eivät asu suomessa. minulla ei ole varaa lentää heidän luokseen, valitettavasti. ja muuten, mä en ole erityisemmin sokissa tai mitään. huolissani olen lapseni vuoksi kylläkin.

Vierailija
7/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aiemmin kärkkäästi vastannut. Anteeksi. Hyvä, jos et ole sokissa, saat asiasi nopeammin järjestykseen.

Vierailija
8/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkö sen päätät miten paha kriisi on että voi tulla keskustelemaan ja neuvoja kysymään?

Vierailija
9/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vvo: lla on kyllä ollut paljonkin vapaita asuntoja.

Vierailija
10/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä haluaisit asua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan