Miksi naiset leikkaavat sellaisen poikatukan heti kun on
saanut lapsen tai täyttänyt 30v??
Se vanhentaa monia ihan hirveesti ja näyttää useimmilla kauheelta!
Kommentit (90)
Siis leikkas siitä ihan hirveän, just sellasen " hei, olen kahden pienen lapsen äiti, tässä rasvainen lyhyt tukkani" -mallin. punaseksi ei sentään vetästy...
Mutt atarkoitus oli leikata sellanen nätti kerrostettu polkka, niin tää nylppäs ihan lyhyeksi, ja harvensi ihan hulluna tuolta päältä, et nyt tää näyttää ihan ylikasvaneelta lyhyeltä tukalta. En oo ikinä ollut yhtä pettynyt kampaajaan.
itselläni on hiukset vaan kasvaneet entisestään kun ei kerkeä, raaski käydä kampaajalla
Siis menikö sulla vähemmän aikaa pestä niitä ja laittaa?
Epäilen... pitkät hiukset on ihan yhtä helpot ellei helpommat!
Ja itse olen jo 32 ja vieläkin puoleen selkään hiukset ja miehelle olen luvannut etten poikatukkaa leikkaa.
Ja poikatukalla tarkoitan sellaista lyhyeksi kynittyä, en olkapäille olevaa niinkuin joku kai luuli...
ap
eikä se pitkä tukka ole enää kivan näköinen kun siitä tulee hiirenhäntä... siinä syy miksi leikkautin puolipitkät hiukset lyhyiksi toisen lapsen jälkeen. Ne lyhyet karvat ei oo niin ällöttäviä lavuaarissa kun pitkät ;)
koska mun hiukset ei takkuunnu. Sellasta mallia piikkisuora ja tosipaksu. Ne pesin ja ei tarttenu edes kammata. Ja vauva ei kyenny tarttumaan lyhyisiin hiuksiin, eikä sitten hiukset olleet rintarepun rensseleiden alla painuksissa jne.
minäkin leikkasin lyhyeksi kun myönsin, etten ole mikään pinkkihörhelö-av-mamma vaan olen oikeasti poikatyttö. Ennen miestä, kolmeakymppiä ja lasta ei ollut " palleja" myöntää sitä ympäristölle.
imetyksen jäljiltä puolet ohentuneinaja ponihännälle vetäistyinä ne eivät kuulkaa ole kovin seksikkään näköiset ne teidän hiukset.
Peseminen on helpompaa, kuivuu nopeammin, laittaminen on helpompaa, ei tartte harjailla suoraksi jne.
Mulla on sen verran ohut tukka, että pitkänä ei todellakaan näytä hyvältä, ellei sen eteen nää kunnolla vaivaa. Ponnarityyli on musta ihan yhtä karsee kuin se punainen kananperse.
ihan sairaan paksu tukka, niin tuo raskaus/imetysharvennus on tehnyt siitä vaan vähän normaalimman :-)
En halua ainakaan näyttää " tädiltä" , jos en tunne olevani sitä.
sattuu kulkemaan pitkässä kauniissa tukassa julkisilla paikoilla on takuuvarmasti tällä palstalla kova kuhina. Miten sellainen vanha ihminen kehtaa pitää pitkää tukkaa. Eikö vaan olekkin näin?
Kuka haluu näyttää nololta ja teiniltä. Itse toivon sen ikäisenä näyttäväni kans kunnianarvoisalta ;)
Vierailija:
Kuka haluu näyttää nololta ja teiniltä. Itse toivon sen ikäisenä näyttäväni kans kunnianarvoisalta ;)
heti kun täyttää 45 pitää leikkauttaa hiukset lyhyeksi, vaalentaa ne (enempi parempi) ja ottaa permis. Koska sehän juuri sitä että näyttää ikäiseltään ja kunnianarvoiselta, kun näyttää samalle kuin kaikki muut...
Itsellä on pitkät hiukset ja tulee olemaan vähintään puolipitkät, koska lyhyet ei vaan mulle sovi yhtään. Ja tiedän kyllä että useimpina päivinä hiukseni eivät todellakaan ole kovinkaan hyvännäköiset, nykyisin kun olen kotona lapsen kanssa niin harvoin jaksan niitä laittaa.
Senkin uhalla että tiedän, että kun suihkun jälkeen ne kerran föönaisin muotoon niin pysyisivät 2 vrk kivannäköisinä eli seuraavaan hiustenpesuun asti. Ei vaan tahdo jaksaa tai ehtiä.
Ehkä tän kanssa jotain tekemistä silläkin että nyt on kulunut lähes puoli vuotta viimeisimmästä kampaajavisiitistäni, aiemmin kävin kerran kuussa tai kahdessa... Sitten kun piakkoin taas pääsen käymään niin lupaan yrittää pitää pitkät hiukseni kivannäkösinä.
Koska pitkät hiukset on minusta kauniit, saan tällä viikolla hiustenpidennyksen. En malta odottaa...
Hiuksien on oltava tosiaankin poikkeuksellisen tuuheat ja hyväkuntoiset näyttääkseen pitkinä hyvältä. Lyhyessä tukassa ei harvakarvaisuus niinkään pistä silmään :).
Itselläni ikää 32-v ja välillä hiukset on olleet hyvinkin lyhyet (pisimmät karvat max. 5 cm, se malli tosin kun olin 18-v). Nyt taas pitkällä tukalla ihan käytännön syistä. Asun ulkomailla ja joudun matkustamaan maan rajojen ulkopuolelle löytäkseni kelvolisen kampaajan... Mua on kuitenkin onneksi siunattu paksulla ja kiiltävällä tukalla, joka myös pitkänä näyttää hyvältä.
mutta ainakin minulla hyväkuntoiset pitkät ponnarilla (niitäkin on monenlaisia, jos ette tienneet) näyttää paremmalle kuin pystyssä sojottava lyhyt. Olen vaan niin laika, ettei kiinnosta joka päivä föönata, kihartaa ja lätkiä puolta purkkia lakkaa päähän. Suurin osa ihmisistä joita tunnen ovat lyhythiuksisia ja aikamoinen puunaus heillä siinä on, ilman puolentunnin laittoa ei voi lähteä mihikään.
-se harjattu+ponnari ja ilmeisesti v***n ruma :D
Se vain on minusta kiva, eikä minulla ole mitään tarvetta miellyttää miehiä ulkonäölläni. Omalleni on kelvannut. Ei hän aikuisena puutu minun kampaukseeni enkä minä hänen, outo ajatuskin.
Minä näytän ihan mielelläni tädiltä. Ei ole mitään tarvetta näyttää menevältä tai trendikkäältä tai teiniltä tai pantavalta tai yhtään miltään. Kaikki ihmiset eivät vain ole kiinnostuneita sellaisesta. Kauniilta haluan kyllä näyttää ja siksi meikkaankin ja laitan tukkaani ja puen nätit vaatteet päälle. Siis oman makuni mukaiset, ei " nuorekkaat" tai muutakaan.
Nytkö se leikkii teiniä? Ei minusta....
Kolmenkympin jälkeen joillain ihmisillä tulee sellainen henkinen kypsyminen, että uskaltaa kokeilla uutta ja räväkämpää. Nuorilla ihmisillä on yleensä tylsät hiustyylit kun on mentävä valtavirran mukana; kypsemmät uskaltavat tehdä omat päätöksensä. Tosin 90% ihmisistä päättää tehdä asiat tismalleen samoin kuin mitä ne kaikki muut päättävät, mutta onpahan oma päätös :)