Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkaavat sellaisen poikatukan heti kun on

Vierailija
24.07.2006 |

saanut lapsen tai täyttänyt 30v??

Se vanhentaa monia ihan hirveesti ja näyttää useimmilla kauheelta!

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset olkapäille tai vähän yli ulottuvat. Ne saa näppärästi ponnarille tai nutturalle, jos on bad hair day. Lyhyet tai tosi pitkät hiukset on musta ne kaikkein työläimmät. Lyhyitä hiuksia sai aina olla föönaamassa muotoonsa.

Vierailija
42/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä ilmiötä ikäisteni 30 kymppisten parissa, joten en tiedä ihan tarkkaan mitä tarkoitat. Parempi se kuin kaljuna kuten minä kerran teini-iässä. Enää en tietystikään viitsi, mutta saitpahan ihmeteltävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan pitkät hiuksetkin kiinni.

Vierailija
44/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on säälittävämmän näköistä. Ja mua taatusi pukee paremmin lyhyempi tukka kuin päätä myöten menevä pitkä tukka

Vierailija
45/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauempanahan eivät totuudesta voisi olla, mutta omapa on asiansa.

Vierailija
46/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä vielä kaikki. Minulla oli pitkälti yli olkapäiden pituiset vaaleat hiukset. Vakkari kampaajani sitten leikkasi aika lyhyesti, ei enää edes olkapäille ylety - järkytys! Ja vetäisi vähän ruskeita raitoja.

Noh, on aika pirtsakka. Ja ei ole ainakaan helteillä niin kuuma. Mutta taas tässä kasvattelen.... Niin ja ruskea väri on jo, kolmessa viikossa hävinnyt. Blondina mennään.

Niin ja trendi kampamossa Stadissa käydään.

Vierailija
47/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi ainakin tympimään pitkätukka mikä oli ollut mulla aina.

Hirveä operaatio laittaa auki se nätisti. Aikaa meni aina tuhottomasti. kampaajalla raidat ym. maksoi ihan sikana.

Vierailija
48/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema vähemmän vaivaa. Minä pitkätukkana kun joudun jopa harjaamaan hiukseni suihkun jälkeen ja aamuisin vetämään ponkkarille/soljelle. Lyhythiuksiset sen sijaan pääsevät helpomalla, he vain föönaavat, kihartavat ja muotoilevat sekalaisilla aineilla kampauksensa.... ja käyvät kampaamossa parin kuukauden välein, sehän tulee paljon halvemmaksi kuin pitkien hiusten latvojen tasoittaminen kotona muutaman kerran vuodessa....

Vierailija
49/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynittyä mallia pitää leikata usein, joten jokainen kynitty nainen on kampaajakunnalle varma asiakas.

Vierailija
50/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikatukka on tätimäinen... ja sitäpaitsi, miehet tykkää pitemmisitä hiuksista lähes poikkeuksetta! Tottakai oma ukkonne sanoo että lyhyet on ihanat jos sulla on, mutta en itse tunne yhtään miestä jonka mielestä pitkät hiukset ei olis kivammat.

Ei pitkät hiukset ole teinin merkki. Ja en nyt pitkillä tarkoita mitään hiirenhäntää pyllyyn saakka vaan ihan olkapäille ulottuvia hiuksia...

Pitkät hiukset saa monella tapaa kauniiksi, sen kynityn pään vain yhdellä tavalla ja silti näytät " aikuiselta" eli tädiltä...

Vierailija
51/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on ollut pikkutytöstä lähtien pitkät hiukset. 2

Vierailija
52/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden päästä tulee se 30v täyteen...eli pari votta armon aikaa kutreillani vielä:D

Vierailija
53/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset lyhyeksi, koska hiusten lähtö ei tasoittunut puolessa vuodessa ja takaa oli vain enää hiiren häntä.

Vierailija
54/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkistä hiuksista haluaa näyttävät ja kauniit niin se vaatii muutakin kuin harjauksen ja soljen/ponnarin.

Pitkiä hiuksia on monen mittaisia. Luulin että mulla on nyt lyhyt tukka mutta kampaajan mukaan tämäkin on ainakin puolipitkä kohta jo pitkä.

Olen aina ajatellut että pitkät hiukset on todella puoleen selkään ja yli.

Puolipitkät sitten hartioille ja polkka on jo lyhyt.

Vierailija
55/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei vaan jaksanut käydä kampaajalla alvariinsa ja antoi hiusten kasvaa. Mulla on aina ollu hiusten kanssa tällästä on-off-meininkiä, on käyty 5cm pituudessa ja on ollut peppuun asti. Tunnen kyllä itseni naisellisemmaksi pitkissä hiuksissa. Saavat nyt olla sitten ainakin sen 3,5 vuotta kunnes tulee kolmenolla täyteen. :D

Vierailija
56/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei leikattu. Ja paljon kiinni on mukavuudenhalustakin, tukan saa niin näppärästi kiinni ja vaikka miten jos näkee vaivaa. Poikatukkaa saa näpertää ettei valu päätä myöden. Jo jos pitää heti herätessään olla siistin näköinen, niin takkuinenkin tukka näyttää siistiltä kun se laittaa kiinni, mutta lyhyt, unesta pystyyn noussut tukka..... Ja kyllähän se vanhentaakin...

Vierailija
57/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos pitkistä hiuksista haluaa näyttävät ja kauniit niin se vaatii muutakin kuin harjauksen ja soljen/ponnarin.

Pitkiä hiuksia on monen mittaisia. Luulin että mulla on nyt lyhyt tukka mutta kampaajan mukaan tämäkin on ainakin puolipitkä kohta jo pitkä.

Olen aina ajatellut että pitkät hiukset on todella puoleen selkään ja yli.

Puolipitkät sitten hartioille ja polkka on jo lyhyt.

Enpä usko että minua kiinnostaisi lyhyilläkään hiuksilla puleerata föönin, kihartimen ja möhnien kanssa puoli tuntia ja senjälkeen vetäistä pipo/lippis päähän ja mennä lasten kanssa puistoon. En pidä mielekkäänä. Jos menen sitten vaikka ravintolaan, toki teen muutakin.

10

Vierailija
58/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pitkä tukka automaattisesti mikään kaunistus ole.

Itselläni tukka hipoo hiljalleen lapaluita. Pohdin että näyttääkö hyvältä vai ei...

Vierailija
59/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja polkkatukkaa ei näy, hiukset melkein vyötärölle asti. Miksi tekis mieli leikata? Koska lapsi repii koko ajan tukkaa hulluna, ja joskus ei ehdi tukkaan harjaamaan hyvin (tosi paksu tukka), saattaa olla pari päivää takussa seuraavaan pesuun saakka.

Vierailija
60/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä leikkautin lyhyeksi heti kun kaksvitosen kriisi meni ohi ja tajusin, että pitkät hiukset eivät todellakaan sovi minulle: pään muoto on takaa littana ja hiukset ohuet ja harvat, joten arvatkaa näyttivätkö " puolipitkät hiukset" karsealta (lainausmerkit siksi, että hiuksista ehkä puolet kasvoivat olkapäille asti, loput pysäyttivät kasvun johonkin kaulan kohdalle). Kun uskalsin vihdoin leikata tukan ja hyväksyin, että tämä on tyylini, aloin näyttää nuoremmalta ja pirteämmältä = itsetuntoni nousi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi