Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkaavat sellaisen poikatukan heti kun on

Vierailija
24.07.2006 |

saanut lapsen tai täyttänyt 30v??

Se vanhentaa monia ihan hirveesti ja näyttää useimmilla kauheelta!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään muodon takia siis pidän yleensä semmoista " pöyhittyä ponnaria" eli takaa hieman nostan hiuksia silleen että hiukset muodostavat kauniimman ja pyöreämmän muodon. Pitkistä hiuksista saa aina paljon enemmän ihania ERILAISIA kampauksia kun taas lyhyestä vaan saman eri versioita VÄHÄN erilaisempana. Sekin on tottumis- ja mukaavuuskysymys miten tukkaansa jaksaa laitella. Itsekin kahden lapsen äitinä olen pitänyt edes sen yhden etuoikeuden että tukan jonkinlaiseen laittamiseen löytyy se pikku hetkinen aikaa...En aio kadottaa naisellista identiteettiäni äitiyden myötä. :)

Vierailija
2/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tädin tekevät myös tätimäiset vaatteet, jotka eivät sovi omalle vartalotyypille. Ihminen on kokonaisuus - lyhyet voivat näyttää yhtä hyviltä kuin pitkätkin, ihmis- ja hiustyypistä riippuen. Oikeanlainen hius-, meikki- ja vaatetyyli tekee jokaisesta paremmannäköisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää ponnaritukkaa. Näyttää ihan tuulenpesältä ja pahemmalta, kuin mikään lyhyt kananperse.

Vierailija
4/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas aina kadehtinu niitä hyvin leikattuja lyhkäsiä hiuksia koska ne antaa ilmettä ja raamia valjummallekkin naamalle, pitkä tukka taas pitkin päätä valuen saa aikaan todella nuhjun kuvan. Tunnen tosi harvan pitkätukkaisen 30 jolle se sopii.

Itselläni on pitkä tukka koska kallo on huonon mallinen ja hiuslaatu sellainen, että lyhyttä on hankala pitää. Maksaisin mitä vaan jos saisin kans sellaisen ihanan, aina tyylikkään ja naisellisen lyhyen tukan :)

Vierailija
5/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti hyvin leikattu lyhyt tukka on kauniimman ja naisellisemman näköinen kuin surkea hiirenhäntä.

Vierailija
6/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaa niitä hyvin... Kampaajana voin sanoa että siinä vaiheessa kun naama alkaa " roikkua" niin halvin kasvojen kohotus on leikata hiukset lyhyemmix...

Vierailija
7/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hehkeänä teininä. Olisiko aika hyväksyä täteys hienoksi asiaksi, vai aiotko tosiaan hävetä ja kärsiä ja olla muuta kuin olet koko loppuelämäsi?

Vähän itsetuntoa hei... Tätimäisyys kunniaan!

Vierailija
8/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kai sitten itse tukkään enemmän rennoista pöyhityistä pehkoista kuin nuolemalla kiillotetuista kliinisistä bisnestäti-tukista. Olen ehkä hitusen hippityyppiä joten jotkut jutut vaan näyttää paremmalta silmissäni. Olen parturi-alalla nähnyt jos jonkinmoista kuontaloa ja voin sanoa että ilman sitä " pöyhintää" ja muotoilua harva lyhyt malli näyttää hyvältä. Ei se automaattisesti tarkoita kananpersettä jos hyvällä maulla suortuvia asettelee ja nostaa oikeista paikoista. :) Kyllä siihen ammattisilmä kouliintui aika äkkiä näkemään mikä korostaa parhaiten kunkin muotoja. Monille vanhemmille tädeille sopisi hyvin semmoinen nuorekkaampi ja trendikkäämpi malli eikä sillä ole mitään tekemistä arvokkuuden alenemisen kanssa! Pöh...Enemmän avoimuutta peliin ihmiset. Ei aina välttämättä se tuttu ja turvallinen ole todellisuudessa se paras ratkaisu itselle. Ottakee tukkalehti mukaan lehtipisteestä ja selatkaa niin käsitys kyllä avartuu miten monimuotoinen lyhyt tukka voi olla!

Vierailija
9/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitkät hiukset edelleen.

Vierailija
10/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperseen kookkauden ja jäykkyyden asteesta aina huomaa, miten tälläytynyt on, ja miten tärkeä meno kyseessä.

Samaten baarissa huvittaa ne, jotka vähän helvetin huolella nyppineet kananperseen sojottamaan symmetrisesti joka suuntaan. Sellaisia kauniita geeli/vahanyppyjä vieri vieressä puolipallonmuodostelmassa takaraivolla.

Vierailija
11/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut päätä myöten valuva, rasvoittuva letti ei ole kovin kaunista katseltavaa. Ja sellanen ihminen joka omistaa edellä mainitun laisen pitkän tukan, on varmasti valmis tekemään jotain sen lyhyen tukan eteen, kunhan se näyttää hyvälle.

Itsellä nykyään olkapäille ylettyvä tukka, joka päivä laitan sen-tupeeraan-föönaan-kiharran-työnnän mönjiä-ym.. Mutta ei se haittaa minusta on vaan kiva että näytän hyvällä=tunnen oloni hyväksi.

Kun taas jos jätän hiukseni laittamatta ne on latteat, ohuet, katkeilleet ym.. enkä halua sitä kauheutta nähdä millään ponnarilla. Ennen oli eri asia kun tukka oli paksu ja hyvä kuntoinen, silloin kaikki " kampaukset" näytti hyvälle.

Antakaa siis vapaus toisillenne edes itsensä päättää millasta tukkaa kukin tykkää pitää, ei ole vain yhtä oikeaa tyyliä!

Jokainen tamppaa tyylillään, ja jokainen kantaa itse oman tukkansa, ei siihen muiden tarvitse puuttua.

Ja lisättäköön vielä että kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
12/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siloinen tukka rasvoittuu hetkessä...sen takiakin se pöyhiminen kannattaa kun tukka irti nahasta. Säästää turhissa pesuissa mitä päänahka ei jatkuvasti kestä.

Vierailija
13/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisella ei voisi olla lyhyt tukka? Mulla on ollut teinivuosista kolmikymppiseksi saakka tosi lyhyt tukka, ihan vaan siksi että mulle ei sovi pitkät hiukset. En kuitenkaan pidä hiuksiani mitenkään tätimallisena, käyn kerran kuussa kampaajalla joka leikkaa trendikkään lyhyen mallin ja usein myös värjätään. Ei kai lyhyt tukka automaattisesti tarkoita kynittyä mallia+permanenttia? Helppohoitoisuuden vuoksi en lyhyttä tukkaa pidä, jos kotoa aion lähteä niin laittaahan se aina täytyy vahan ja föönin kera. Helpompi olisi se hiirenhäntä sutaista selkään. Yksinkertaisesti vaan tykkään lyhyistä hiuksistani.

Vierailija
14/90 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin leikkaan sitä pois.

Yksi kauniimmista lapsuusmuistosta on kun pienen pienenä tyttönä olin isäni isoäidin isosiskoa katsomassa, ikää oli hänellä varmaan 90 vuotta ja musta tukka oli harmaantunut valkoiseksi.

Mammalla oli pitkä tukka letillä ja kaunis muisto jäi istumisesta Mamman vieressä vanhalla puukeinulla, kun Mamma harjasi harmaavalkoista pitkää tukkaansa.

Mulla on luonnokihara pitkä paksu tukka enkä koe sitä " teinimerkiksi" . Kokikohan se Mamma asian niin :)

Ja toisaalta vielä, onhan se kiva näyttää hyvältä, vaikka se oma kulta on löytynytkin jo ! Ja kaikki lapsetkin on jo tehty, kuudetta ei enää ede s suunnitella pilkkeenä silmäkulmassa :)

Vierailija
15/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun oli pakon edessä leikattava, kun hiuksia lähtenyt niin valtavasti synnytyksen ja kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi.

En totu tähän lyhyeen ikinä, mutta pakkohan se on. Kaikki kyllä sanoo, että olen entistä nuoremman näköinen nyt, kun hiukset lyhyemmät.

Pakko kyllä sanoa, ettei sekään ole kaunis näky, kun joillakin näkee pitkät vaaleat hiukset, jotka roikkuu pitkin päänahkaa (esim. anna eriksson) Paremmalta ja paksummalta näyttäis, kun leikkauttais kerralla lyhyemmät

Vierailija
16/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennemmin tai myöhemmin ne hiukset kannattaa leikata lyhyeksi. ei 50v enää näytä hyvältä pitkällä tukalla. mulla on jostain 10v asti ollut lyhyt tukka ja nyt 26v ensimmäistä ekrtaa ajattelin antaa sen kasvaa. mun tukka on hyvin paksua ja sitä on paljon joten aika näyttää sitten.

Vierailija
17/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pakko kyllä sanoa, ettei sekään ole kaunis näky, kun joillakin näkee pitkät vaaleat hiukset, jotka roikkuu pitkin päänahkaa (esim. anna eriksson) Paremmalta ja paksummalta näyttäis, kun leikkauttais kerralla lyhyemmät

Vierailija
18/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ketjua ole kokonaan lukenutkaan. Itse aloin ainakin raskauden loppupuolella kasvattamaan ns. poikatukkaani =) Nyt sitten näytän aivan teiniäidiltä (ja tällä en tarkotia sitä, että asiassa olisi jotain pahaa sinänsä).

Vierailija
19/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonokuntoiset pitkät hiukset, eivät ole mikään naisen kruunu. Etenkään " ikääntyvän" naisen.

Vierailija
20/90 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

n itse tunne yhtään miestä jonka mielestä pitkät hiukset ei olis kivammat.

Minun miesystäväni sanoi, että hänen mielestään oikein lyhyet (jopa siili) ja peikkomaiset hiukset naisella on kauneinta... :-/

Itselläni on pitkät hiukset (ja pidän pitkiä kauniimpina) joten rehellinen mielipide oli kyseessä.

Miehen ex:llä olikin sellainen tosi lyhyt Audrey Hepburn -kampaus, joten maku oli silloin täsmännyt.

En aio hiuksiani pätkäistä, vaikka se kuulemma seksikkäämpää olisikin. Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota synnyttäneiden naisten miestukka-vimmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi