Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

1001/1265 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä freshinmies, paina paina. Ehkä joku palstamamma tai palstamies uskoo sun juttuihin ja saat sille torvet myytyä. Tai sitten et...

Vierailija
1002/1265 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kahden vaiheilla, tarttisko tommonne lto ottaa vai ei.

kyllä se silleen kiinnostais koska ei täs talos oikein toi ilma tahdo kiertää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1265 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mittaillut niitä sisäilman arvoja eri huoneissa sen jälkeen kun ne laitteet asennettiin meille.

Puoliso kytki sen mittalaitteen koneeseensa, niin ne lukemat olivat jonkin verran parantuneet asennusta edeltävästä ajasta.

Vierailija
1004/1265 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon kahden vaiheilla, tarttisko tommonne lto ottaa vai ei.

kyllä se silleen kiinnostais koska ei täs talos oikein toi ilma tahdo kiertää.

Jos siellä ei ilma kierrä, niin suosittelen lämpimästi. Ilmanlaatu nimittäin kohentui meidän talossa selkeästi, nyt kiertää hyvin. Heillä oli asiallinen palvelu ja asennustyöt tuli hoidettua laadukkaasti.

Vierailija
1005/1265 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan nuo putkilot on olleet seinissä pörisemässä kolme vuotta. Mä ekaks vähän epäilin, miten toi kohtuu lähellä kulkeva moottoritie vaikuttaa sisätilojen melutasoon, mutta eihän ne desibelit nousseet kuin vain marginaalisesti.

Vierailija
1006/1265 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan nuo putkilot on olleet seinissä pörisemässä kolme vuotta. Mä ekaks vähän epäilin, miten toi kohtuu lähellä kulkeva moottoritie vaikuttaa sisätilojen melutasoon, mutta eihän ne desibelit nousseet kuin vain marginaalisesti.

Täällä jo vuodesta 2020 lähtien  :)

Vierailija
1007/1265 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lämmön talteen-ottimet oli minulla pitkään harkintamyssyn alla.  Mieli muuttui kuitenkin täysin niiden kannalle kun kuulin työkaverilta, että hän oli tilannut sellaiset kotiinsa. Vietettiin grilli-iltaa, jonka aikana hän esitteli sen koko systeemin sitten vielä tarkemmin. Ajattelin, että se kulu kirpaisee sen yhden kerran, mutta sittenpähän on talo päivitetty ilmanvaihdon suhteen. 

Vierailija
1008/1265 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin mieheni kanssa, että se järjestelmä rupesi puhaltamaan jäätävän kylmää ilmaa sisälle. Päätettiin sitten hetken asiaa kummasteltuamme soittaa heidän asiakaspalveluun.  Freshinin edustaja kysyi heti, että olimmeko huomanneet, että siinä on sellainen talvitila, ja neuvoi sen käytössä sitten, ja totesi, että siitähän se lämmöntalteenotin nimikin tulee. No, nyt ollaan viisaampia, ja se talvitila on päällä, niin taas tarkenee kotona.

Vierailija
1009/1265 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä systeemi tuo on ollut mielestäni. 

Se toi ilmanlaatuun parannusta kohtuu nopeasti käyttöönoton myötä.

Vierailija
1010/1265 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lto on ollut hyvä valinta, koska se järjestelmä kierrättää kunnolla sisäilmaa. Nyt kun ilma on puhdasta, niin en ole turhaan enää heräillyt yöllä.

Vierailija
1011/1265 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän tuollaista hyvää ilmanvaihtoa tärkeänä.

vietän asunnossani kumminkin suurimman osan vuorokaudesta, niin on hyvä että se ilma on kunnossa.

Vierailija
1012/1265 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA TÄTÄ HUIJARIA YRITYSTÄ!!!

Vierailija
1013/1265 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vietän asunnossani kumminkin suurimman osan vuorokaudesta, niin on hyvä että se ilma on kunnossa.

Se on mielestäni tärkeä myöskin silloin kun ei olla kotona, koska se järjestelmähän pitää huolta myös siitä, että talokin voi paremmin. Siksi en sulje sitä järjestelmää vaikka lähdenkin aamuisin töihin.

Vierailija
1014/1265 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielestäni tärkeä myöskin silloin kun ei olla kotona, koska se järjestelmähän pitää huolta myös siitä, että talokin voi paremmin. Siksi en sulje sitä järjestelmää vaikka lähdenkin aamuisin töihin.

Hyvä näkökulma sulla! 

Vierailija
1015/1265 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

https://www.k-rauta.fi/tuote/seinaventtiili-lto-awenta-hrv100/590503331…

Samat torvet mitä freshinmies täällä markkinoi, saa K-raudasta parilla satasella. Paikallinen lvi- liike asentaa ne seinään myös parilla satasella per reikä. Sisältää myös sähkötyöt. 

Tähän kommenttiin on kenenkään turha länkyttää sitä ainaista myyjä täällä kehuu omaa tuotettaan, sillä minulla ei ole kyseisestä tuotteesta tai palvelusta minkäänlaista kokemusta. En siis pysty ottamaan kantaa siihen, onko tuote/palvelu hyvä vai ei.

Mutta minua vituttaa tuollaiset tyypit, jotka selittävät kaikista tuotteista tätä samaa sontaa, että k-raudasta/biltemasta jne. saa saman tuotteen lähes ilmaiseksi ja paikallinen yritys asentaa sen ilmaiseksi.

Ensinnäkin: tuo ei ole sama tuote. Kaikissa tuoteryhmissä on hinnat alkaen tuote ja siitä ylöspäin erilaatuisia ja -hintaisia tuotteita.

Ja sitten se paikallinen yritys. Ei se, joku yritys on paikallinen, tee siitä millään tavalla parempaa. Jos joku tekee hommia polkuhinnalla, se tarkoittaa yleensä sitä, että hommia on pakko tehdä polkuhinnalla. Ja kun valitset hinnat alkaen-yrityksen, se saattaa olla jo vuoden päästä nurin. Siinäpä sitten reklamoit. Ja vaikka olisi pystyssäkin, niin tuskinpa ihan älyttömästi kiinnostaa paikkokeikkoja asennuskohteisiin heitellä.

Ja jos nyt puhutaan tästä sisäilmaremonttihommasta, niin tuliko se paikallinen yritys suorittamaan niitä sisäilmamittauksia ja kertomaan aiheesta. Tuntuuko reilulta, että yritys mittaa, kertoo aiheesta kaiken tarvittavan ja auttaa asiakasta, ja joku ottaa rahat tekemättä asian eteen mitään. Vai onko niin, että myös nämä yrityksen edustajat ansaitsevat palkan tekemästään työstä? 

Mielestäni on ihan oikein, että ihmiset saavat tekemästään työstä kunnon palkan. Jos ostan jotain kiertävältä edustajalta jotain, niin kyllä minä ymmärrän ja hyväksyn sen, että edustajan on saatava työstään palkka. Ja myös sen, että yritystoiminnan on oltava kannattavaa.

1016/1265 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Samat torvet mitä freshinmies täällä markkinoi, saa K-raudasta parilla satasella. Paikallinen lvi- liike asentaa ne seinään myös parilla satasella per reikä. Sisältää myös sähkötyöt. 

Tähän kommenttiin on kenenkään turha länkyttää sitä ainaista myyjä täällä kehuu omaa tuotettaan, sillä minulla ei ole kyseisestä tuotteesta tai palvelusta minkäänlaista kokemusta. En siis pysty ottamaan kantaa siihen, onko tuote/palvelu hyvä vai ei.

Mutta minua vituttaa tuollaiset tyypit, jotka selittävät kaikista tuotteista tätä samaa sontaa, että k-raudasta/biltemasta jne. saa saman tuotteen lähes ilmaiseksi ja paikallinen yritys asentaa sen ilmaiseksi.

Ensinnäkin: tuo ei ole sama tuote. Kaikissa tuoteryhmissä on hinnat alkaen tuote ja siitä ylöspäin erilaatuisia ja -hi

No nyt meni fershinmiehellä tunteisiin. K-raudan torvilla on takuu. Mites fershin torvilla? Fershin torvissa on tavan töpselit, eli jatkojohto virityksellä mennään. K-raudan torvet vaatii ihan omat sähköt. Silti asennus on tavan firmalla huomattavasti halvempi kun freshillä. Ja mua vituttaa tollaset tyypit, mitkä suolttaa pelkkää sontaa täällä ja yrittää kusettaa ihmisiä. 4000e torvesta ja 2000e reijästä, on siinä freshinmiehelle palkkaa kerrakseen!  

Vierailija
1017/1265 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän huusholliin tuollainen sisäilman laadun mittaus suoritettiin viime syksynä. 

tuijoteltiin sitten vähän, sanoisko, suut pyöreinä, että mites tässä oikeen nyt sitten tehtäis...

pikku harkinnan jälkeen mietittiin, että eihän meitä aikuisia nyt niinkään enää haittaa noi sisäilmat, mutta me haluttiin kuitenkin tarjota lapsillemme mahdollisimman terveen lapsuuden ja nuoruuden, joten heitä ajatellen tehtiin diili frreshin miehen kanssa.

Vierailija
1018/1265 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden asentama systeemi on toiminut asunnossani jo n. puoltoista vuotta. Se hurinaääni oli ensi alkuun vähän häiritsevä korville, vaikkakin vaimea sellainen, mutta tottuihan siihen sitten ekan kuukauden jälkeen.

Vierailija
1019/1265 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Ensinnäkin: tuo ei ole sama tuote. Kaikissa tuoteryhmissä on hinnat alkaen tuote ja siitä ylöspäin erilaatuisia ja -hi

Sen palkan heille maksaa työnantaja, en minä. Joten minun ei tarvitse siitä mitään ymmärtää.  Minä en vaan pidä ko. tavasta myydä ja markkinoida tuotteita. En osta mitään kiertäviltä myyntimiehiltä.  

Vierailija
1020/1265 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin noita tuputettiin.  Mummo ja pappa asui tässä talossa koko aikuisikänsä ja elivät hyvin vanhoiksi, terveitäkin olivat molemmat, vanhuuteen kuolivat.  Sittemmin minä olen tässä talossa asunut ja hyvin nukkunut jo 30 vuotta.  Ja viime kesänä tuli freshinmies väittämään, että tarvitaan sisäilman kierrättäjä ja ilmanvaihtotorvet ja mitä lie.  

Höpö höpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi