Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
mun mielestä se lto on ollut toimiva. en vaihtais enään aikaisempaan, joka oli huipparilla toimiva koneellinen poisto
Sellainen Freshin-logolla varustettu pakettiauto kävi naapureilla viime marraskuussa, huomasin kun kävin noutamassa sanomalehden postilaatikosta.
Kyselin naapurilta joulun aikoihin, että mitä hän oli mieltä siitä laitteesta, niin hän on ainakin omien sanojensa mukaan pitänyt sitä hyvänä ratkaisuna.
Raikasta sisäilmaa on paljon mukavampaa hengittää kuin tunkkaista. Siitäpä syystä en enää vaihtais entiseen.
Mulle ne Freshin laitteet tuli asennettua viikko ennen joulua. Mielenkiinnolla katson, onko niillä sitten vaikutusta elämänlaatuun.
Arvostan sitä järjestelmää sen takia, koska sen myötä olen alkanut nukkua paremmin.
Sattumaa tai ei, mutta voi hyvinkin olla, että kun tuollainen hyvin toimiva ilmanvaihto ylläpitää makuuhuoneessa laadukkaampaa ilmaa, niin eiköhän se heijastu hyvällä tavalla unen laatuun.
Ollaan digattu fresi laitteista. Ne puhaltaa sopivan raikasta ilmaa. Sen verran lempeästi ilmavirta kumminkin käy, ettei uutta jakausta pääse millään syntymään
Se LTO toimii hyvin meilläkin!
https://www.k-rauta.fi/tuote/seinaventtiili-lto-awenta-hrv100/590503331…
Samat torvet mitä freshinmies täällä markkinoi, saa K-raudasta parilla satasella. Paikallinen lvi- liike asentaa ne seinään myös parilla satasella per reikä. Sisältää myös sähkötyöt.
olen tykännyt noista lämpöä talteenottavista systeemeistä jo kauan.
ne on asennettuna neljässä huoneessa ja myöskin mun kakkosasunnossa pari yksikköä.
Minullakin ne on ollut jo vuodesta 2022 lähtien. Putsaan sen keraamisen kennon kerran vuodessa ja vaihdan filtterit säännöllisesti, niin siinähän se huoltopuoli sitten onkin
Eikö tätä huijarifirman mainostamista täällä palstalla saada todellakaan laitettua kuriin?
Maksaa 2000 euroa / reiänporaus / reikä
Vierailija kirjoitti:
Arvokasta on työ nykyään
Vierailija kirjoitti:
Niin freshillä maksaa tuon verran. https://www.hanakat.fi/ Kysyppä vaikka tuolta tarjousta lto venttiileistä asennettuna. Saatat yllättyä...
Vierailija kirjoitti:
Vastaava laite maksaa rautakaupassa noin 200 €. Jää tuosta vielä vaivanpalkkaa yhden reijän poraamiselle melkoisesti!! Työaikaa siihen ei varmasti saa puolta tuntia enempää käytettyä vaikka miten rauhallisesti tekisi. Tulee aika rapsakka tuntipalkka asennustyölle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä huijarifirman mainostamista täällä palstalla saada todellakaan laitettua kuriin?
Ehkä freshinmiehellä on diili yläpidon kanssa...
Toi ilmanvaihto on ainakin mulle tärkeä, koska kärsin hengitystieoireista. Tietty ton röökaamisen vois lopettaa, mutta helpommin sanottu kuin tehty...
Se ilmanvaihdon ratkaisu Freshiniltä on helpottanut oireita jonkun verran, niin nyt on helpompi hengitellä.
Mun keilaporukassa yhdellä kaverilla on sellainen ilmanvaihto talossaan. Kyllä hän on ainakin sitä kehuskellut. Kysyin että mikä siitä nyt sitten tekee niin juniikin että tykkää siitä niin hän sanoi että ilma vaan on tuntunut menneitä aikoja raikkaammalta ympäri vuoden ja myöskin että voihan se toki olla ilmastonmuutoksen aikaansaannostakin, mutta todennäköisemmin se parantunut sisäilma on tapahtunut sen ilmanvaihtosysteemin käyttöönoton myötä.
Ihanko totta. Komealla autolla ajelette, on kuin tamponipaketti. Perhosia siinä kyljessä. Ensin ajellaan rinkiä, sitten trollaillaan netissä. Mikäs siinä kun on vara Fresh.