Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1272)

Vierailija
741/1272 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne fresh laitteet on olleet meidän paritalon puoliskossa jo puoltoista vuotta. Noi pöly asiat kuten siitepöly ja katupöly lähellä olevan vilkkaasti liikennöidyn kadun varrelta eivät oo enää haitanneet. Totta kai suodattimet vaihdamme itse säännöllisesti.

Tuo pöly juttu on tärkeä asia varsinkin mulla kun kärsin hengitystieoireista, saan nykyään nukuttua yöt rauhassa.

Vierailija
742/1272 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpöä talteen ottavaan järjestelmään tutustuin lapsuudenystävän luona kyläillessä. Ihmettelin, että miksi heidän talossa on raikasta sisäilmaa hengitettävänä. He asensivat itse sen järjestelmän, mutta sanoivat että kun mulla sormi on niin sanotusti keskellä kämmentä niin mieluummin tilaan sellaisen järjestelmän asianmukaiselta taholta.

Olin jo kerennyt unohtamaan asian kunnes yks päivä reipas nuorimies pimpotti ovikelloa ja tarjosi sellaista mittaria sisäilman mittauksia varten. Siten kun jälkeenpäin istuin asiantuntijan kanssa ja katsottiin niitä tuloksia läpi, palaset loksahtivat. Hän edusti just sellaista lämmön talteenotto järjestelmän asennusfirmaa, oli juuri tuo Freshin nimeltä.

Ajattelin että hoidetaan nyt samantien tuo sisäilman laatu kuntoon, joten tehtiin kaupat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1272 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lämpöä talteen ottavaan järjestelmään tutustuin lapsuudenystävän luona kyläillessä. Ihmettelin, että miksi heidän talossa on raikasta sisäilmaa hengitettävänä. He asensivat itse sen järjestelmän, mutta sanoivat että kun mulla sormi on niin sanotusti keskellä kämmentä niin mieluummin tilaan sellaisen järjestelmän asianmukaiselta taholta.

Olin jo kerennyt unohtamaan asian kunnes yks päivä reipas nuorimies pimpotti ovikelloa ja tarjosi sellaista mittaria sisäilman mittauksia varten. Siten kun jälkeenpäin istuin asiantuntijan kanssa ja katsottiin niitä tuloksia läpi, palaset loksahtivat. Hän edusti just sellaista lämmön talteenotto järjestelmän asennusfirmaa, oli juuri tuo Freshin nimeltä.

Ajattelin että hoidetaan nyt samantien tuo sisäilman laatu kuntoon, joten tehtiin kaupat.

Puolisollani pysyy porakone hyvin kädessä eli ei ole ns. sormi keskellä kämmentä sukupolvea, taitaa löytyä autotallin miljoonalaarista varmaan parikin kappaletta. Mutta kiireiltään hän ei kerkeä perehtyy noihin ilmanvaihdon asioihin ja aina kun hän palaa kotiin työreissulta, niin oikaisee itsensä sohvalle. Meillä oli kuitenkin kotitalousvähennykset vielä hyödyntämättä, joten ajateltiin, että annetaan sen freshin firman asentaa se ilmanvaihtojärjestelmä sitten.

Vierailija
744/1272 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tyytyväinen lämmöntalteen oton järjestelmän käyttäjä jo viitisen vuotta.

Vierailija
745/1272 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kulkujatka.blogspot.com/2024/04/freshin-oy-ja-homoja-hakkaava.h…

Ihan muistutuksena totuus tästä yrityksestä

Vierailija
746/1272 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ostako näitä laitteita! Meillä on, kokemusta siis on. Ryöstöhintainen paketti. Saman saatte kun hankitte itse vastaavat tai nimenomaiset Blaubergit rautakaupasta. Asennus (pistotulppasennus kun ilman sähkölupia) ja suunnittelu on aivan ylihintainen. Huoltoa tai asiakastukea ei ole - katsokaapa vaikka firman sivuilta. Myyjä lupasi ilmamäärän mittauksen asennuksen jälkeen, jotta mitoitus sadaan oikeaksi. Eipä ole kuulunut mittausta. Laitteet on hankala saada verkkoon ja sovellukseen, en ole jaksanut enää yrittää. Suodattimenvaihto on useita kertoja vuodessa. Kertaakaan ei ole mennyt ongelmitta, aina joku virhevalo palaa ja laitteita pitää rämpätä.

Vierailija
747/1272 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävivät asentamassa sen lto järjestelmän. Sain asianmukaisen opastuksen niiden mittaustulosten seuraamiseen, ja nyt n. 4kk jälkeenpäin olen silloin tällöin mittarista katsonut lukemat. Mittauslukemat on olleet nyt kaikki sopivalla tasolla, joten eiköhän tuo toimi.

Vierailija
748/1272 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on porakone keskellä kämmentä.

Vierailija
749/1272 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Fresh in heppu kävi moikkaamassa, niin hän oli muuten pukeutunut muuten ihan mallikkaasti, asianmukainen puku päällä, mutta oli sellaiset akuankkasukat jalassa. Hymyilytti jo heti ensi alkuun kun hän otti kengät jalasta ja istuttiin keittiön pöydän ääreen    :)    Hän oli muuten ihan kohtelias hyväntapainen kaveri.

Itse en heidän järjestelmäänsä tarvinnut koska tässä talossa on aiempien omistajien toimesta asennettu sellainen. Suosittelin sen sijaan hänelle että hän voisi olla yhteydessä ystävättäreeni, koska heillä ei ole modernia ilmanvaihdon järjestelmää ollenkaan, voisi varmasti kiinnostaakin.

Vierailija
750/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lämmöntalteenotin sydeemi on pelittänyt hyvin viime vuodet. talvella luonnollisesti vaihdan sen toimimaan talvimoodilla. kojeet tuli synkattua keskenään niin ilma vaihtuu huomaamattomasti.

Vierailija
751/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti firman kaveri pukkaa tänne sepustuksiaan.

Vierailija
752/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemuksen sana tässä kohtaa että ne kaverit tuli tekemään sovitun asennustyön niille laitteille.

Hiukan mietitytti että mitenköhän homman hoitavat ja että jääkö pahaa asennustöiden jälkeistä sotkua. Yllätyksekseni asennustyö tuli tehtyä siististi, olivat siivonneet pölyt sun muut jäljet.

Sellaista palvelua olen odottanutkin, ja nappiin meni.

Vierailija
753/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mitä paskaa.

754/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ilmanvaihtosaneeraus.fi/

Muistakaa kilpailuttaa, tulette yllättymään miten paljon halvemmalla alan oikeat ammattilaiset tekee hommat. 

Vierailija
755/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti taas fressukkamies kehumassa ylihintaisia paskatorviaan. Miksi kukaan järki-ihminen ostaisi fressukan ilmatorvet kun vastaavat saa muutamalla satasella rautakaupasta?

Vierailija
756/1272 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Puolisollani pysyy porakone hyvin kädessä eli ei ole ns. sormi keskellä kämmentä sukupolvea, taitaa löytyä autotallin miljoonalaarista varmaan parikin kappaletta. Mutta kiireiltään hän ei kerkeä perehtyy noihin ilmanvaihdon asioihin ja aina kun hän palaa kotiin työreissulta, niin oikaisee itsensä sohvalle. Meillä oli kuitenkin kotitalousvähennykset vielä hyödyntämättä, joten ajateltiin, että annetaan sen freshin firman asentaa se ilmanvaihtojärjestelmä sitten.

Melko tyhmiä olette siis kumpikin, puolisosi ja sinä. Vastaavat ilmaputket olisit saanut rautakaupasta muutamalla satasella. Nyt maksoitte fressukkahuijareille moninkertaista ylihintaa ja ilmeisesti otitte vielä rahoituksella torvet. Eli maksatte vuosikausia putkianne ja tuette huijareita.

Vierailija
757/1272 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle merkkaa toi heidän asentama ilmanvaihto hyvinkin paljon siksi, koska olen erittäin eläinrakas, ja pari kissaa ja koiraa meiltä löytyykin. Mutta varsinkin nuo kissat on mestareita pölyttämään ja kissankarvoja on kaikkialla, vaikka päällisin puolin siistejä ovatkin. Mä olen myöskin tällainen tapaniiskuttelija, niiskuneiti, varmaankin allergiaa, ja mistäs muustakaan kuin lemmikeistäni, joista en pysty millään olemaan erossa. Ne karvat pystyn helposti imuroimaan ja lakaisemaan, mutta pöly, jota lemmikit jättää, on erittäin runsasta. 

Sen Freshinin miehen asentama ilmanvaihdon järjestelmä on nyt huolehtinut siitä, että mulla on paljon parempi hengittää kotona ollessa, eikä ole tarvinnut luopua rakkaista lemmikeistäni, joten itselleni se on ollut hyvä ratkaisu.

Vierailija
758/1272 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle merkkaa toi heidän asentama ilmanvaihto hyvinkin paljon siksi, koska olen erittäin eläinrakas, ja pari kissaa ja koiraa meiltä löytyykin. Mutta varsinkin nuo kissat on mestareita pölyttämään ja kissankarvoja on kaikkialla, vaikka päällisin puolin siistejä ovatkin. Mä olen myöskin tällainen tapaniiskuttelija, niiskuneiti, varmaankin allergiaa, ja mistäs muustakaan kuin lemmikeistäni, joista en pysty millään olemaan erossa. Ne karvat pystyn helposti imuroimaan ja lakaisemaan, mutta pöly, jota lemmikit jättää, on erittäin runsasta. 

Sen Freshinin miehen asentama ilmanvaihdon järjestelmä on nyt huolehtinut siitä, että mulla on paljon parempi hengittää kotona ollessa, eikä ole tarvinnut luopua rakkaista lemmikeistäni, joten itselleni se on ollut hyvä ratkaisu.

vaikka perheestämme ei lemmikkiä löydykään, niin leijailee meilläkin pölyä huoneistossa runsain mitoin, varsinkin auringon sopivasti paistaessa sen pölyn määrän näkee, ei hyvä.

Onko se sitten esim. ihopölyä tai muuta vastaavaa?

nuo pienet pölyhiukkaset oli vaivana aika ajoin. se ilmanvaihtojärjestelmä on auttanut siihen, että meillä on nykyään huomattavasti helpompi hengittää.

Vierailija
760/1272 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ymmärrät, että olisit saanut vastaavat ilmatorvet rautakaupasta paljon halvemmalla? Eikä se ressukoiden laite pölyä poista. Kun ilma virtaa ulospäin, pölyä takertuu suodattimeen, ja kun ilma virtaa sisäänpäin, sama pöly tulee takaisin huoneilmaan. Ilmanpuhdistimen sinä olisit tarvinnut, et mitään ylihintaisia huijausputkia.