Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle kiitos treffeistä viestin?

Vierailija
26.10.2020 |

Kävin juuri ekoilla tinder treffeillä miehen kanssa. Tekisi mieli laittaa hänelle kiitos viesti mutta en ole varma pitäisikö odottaa laittaako hän minulle jotain. Sanoi treffien päätteeksi että olisi kiva nähdä uudestaan mutta en ole varma tarkoittiko sitä. Istuttiin treffeillä yhteensä 2,5h pilkkuun asti ja lähtiessä halasi. Vähän näytti siltä että olisi halunnut myös suudella mutta en ole varma eikö sitten Koronan takia viitsinyt..

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähetä viestiä ennen miestä. Hän laittaa viestin kyllä jos on tarpeeksi kiinnostunut. Voi kyllä tarttua tilaisuuteen, jos osoitat kiinnostusta, mutta sitten saat aina ihmetellä, onko kiinnostusta vai ei. Oon vanha kettu, tiedän nämä. Miehet haluaa nähdä, että oot nainen, jota joutuu vähän jahdata, et mikään tossu.

Ottaa oikeasti päähän että tietyihin suomalaisiin on iskostunut tälläinen sinkkuelämää-hapatus. Painukaa sinne Amerikkaan larppaamaan jenkkejä, ja lopettakaa suomalaisen kulttuurin myrkyttäminen

Vierailija
122/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk koht en enää jaksa tippaakaan naisten "pelejä". Jos itse huomaisin että nainen "taktikoi" tuohon tyyliin että "ottaa kyllä yhteyttä jos kiinnostaa" niin välittömästi pois. Koskee kaikkia naisten "testejä". Isoin testi itselle olisi löytää nainen joka ei harrasta ollenkaan "testejä" joka on todella vaikeaa koska niin niin harvalle on tehdä vaan sitä mitä itse haluaa ilman mitään ihme "strategiaa". Miksi miehen pitäisi haluta perässä raahattava nainen joka laskelmoi jokaisen liikeensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian eazy" mies on mies joka haluaa miellyttää eikä osaa elää omaa elämäänsä. Mutta näitä on suurinosa suomessa sekä miehissä että naisissa. Päätyvät yhteen mutta parisuhteesta tulee loputonta epävarmaan suorittamista ja loputtomia eksistentialistisia kriisejä joissa omasta epävarmuudesta syytetään muita.

Vierailija
124/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä. Annat hänenkin vähän marinoitua liemissään, kyllä hän ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

M54

Noin pitkien treffien jälkeen kannattaa laittaa viestiä, että oli kiva tavata, mutta kemiaa ei löytynyt, minkä takia ei siis kannata jatkaa yhteydenpitoa.

125/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuno! Jos istui sun kanssa noin kauan ja sanoi että haluaa nähdä uudestaan niin totta helvetissä sä ehdotat seuraavia treffejä ja ehdotat niin kauan että aikataulut sopii. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
126/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kiitän treffien päätteeksi ja laitan sitten aina kaksi kiitosviestiä, jotta asia tulee varmasti selville.

Vaikuttaa jo aika epätoivoiselta.

Vierailija
127/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kohtelias ja myös honaa miten naiseen tehdään vaikutus niin mies kittää ensiksi treffeistä. Tai siis laittaa ainakin jonkun kivan viestin treffien jälkeen. Se kuvaa myös miehen kiinnostuksen määrää.

Kiinnostunut mies on aktiivinen.

Ei tarvitse naisen arpoa laitanko viestin vai ei.

Vierailija
128/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen ap oikein on, eka kerralla pitää antaa sitä itseään jos vastaanottaja suostuu ottamaan...Ei siitä millään kiitoksella selviä...Taidat olla aika ruma kun ei ede pussannut...

129/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kohtelias ja myös honaa miten naiseen tehdään vaikutus niin mies kittää ensiksi treffeistä. Tai siis laittaa ainakin jonkun kivan viestin treffien jälkeen. Se kuvaa myös miehen kiinnostuksen määrää.

Kiinnostunut mies on aktiivinen.

Ei tarvitse naisen arpoa laitanko viestin vai ei.

Itse olen ainakin huomannut, että kaikenlainen takertuminen ja kiittely plus se että sanoo, että voitaisiin tavata mielestäni uudelleenkin, on naiselle semmoinen turn-off että semmoisen möläytettyään on turha odottaa seuraavia treffejä. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
130/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee juuri toisinpäin. Miehenä haluan että nainen laittaa treffien jälkeen kivaa viestiä, ettei tarvitse arvuutella hänen kiinnostustaan.

Sanoo beta joka odottaa vielä sitä ensimmäistäkin viestiä.

Vierailija
131/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä, hänen luonnettaan, kokemushistoriaansa ja hänen kiinnostuksen astettaan tuntematta on mahdotonta sanoa miten pitäisi toimia. Toimi siis siten, kuin sinun luonteellesi on luontevinta. Jos hän toimintasi tai toimimattomuutesi vuoksi vetäytyy, voi hyvinkin olla, että teidän luonteenne eivät olisi yhteensopivia kuitenkaan. Aina kannattaa toimia mahdollisimman pitkästi omana itsenään, niin löytyy se oikea ja sopiva. Toki aavistuksen hillitymmin yleensä alussa, niin kuin vieraan ihmisen kohdatessa muutenkin toimisit ja siitä sitten vähitellen avautuen siinä tahdissa kuin se sinulle on luontevinta.

Vierailija
132/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä kommentteja täällä. Naisen pitäisi olla joku miehen perässä vedettävä sätkynukke, joka odottelee, että mies eli kuningas ottaa yhteyttä, "jos sitä kiinnostaa".

Vierailija
133/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa turha antaa enää ap:lle vinkkejä kun treffeistä on jo kulunut yli vuosi 🤣

Vierailija
134/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömiä kommentteja täällä. Naisen pitäisi olla joku miehen perässä vedettävä sätkynukke, joka odottelee, että mies eli kuningas ottaa yhteyttä, "jos sitä kiinnostaa".

Nimenomaan niin, että jos miestä kiinnostaa niin silloin on aktiivinen ja ottaa naiseen yhteyttä.

Miksi ihmeessä naisen pitäisi laittaa itse miehelle jotain tikusta asiaa-viestejä vaikka mies ei ole kiinnostunut itse viestimään?

Jotenkin sitten maanittelemalla pitäisi yrittää saada mies kiinnostumaan?

Vierailija
135/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffeiltä lähtiessä sanotaan aina, että oli kivaa, jos toinen on ihan normaali, eli jos olet kiinnostunut, laita yksi viesti, että oikeasti pidit treffeistänne, niin mies jatkaa yhteydenpitoa jos tunsi samoin. Ne, jotka eivät käy tindertreffeillä eivät tiedä tuosta touhusta mitään…

Vierailija
136/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin heti treffien jälkeen, että kiitos oli kivaa. Myöhemmin laitoin viestiä, että kiitos vielä, oli kivaa, ja olisi mukavaa nähdä uudestaankin.

Kannatti, ollaan oltu yhdessä nyt useampi vuosi onnellisina.

Vierailija
137/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään elämästä pystyy tekemään aika vaikeaa, kun tarpeeksi kovasti yrittää.

Olisiko se ihan mahdoton ajatus, että sanot sen mitä mielesi tekee sanoa? Noin niin kuin yleensäkin elämässä.

Oletko koskaan kuullut empatiasta? Ap voi olla hyvinkin ujo eikä niin itsevarma kuin sinä.

Vierailija
138/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin oman kokemuksen mukaan aina on miehenä saanut olla se aloitteellinen osapuoli aina ja kaikkeen. Ihan kiva olisi jos naisetkin välillä olisivat aktiivisia. Ymmärtääkseni naisilla itsellään on tuo mielikuva, että mies on se aloitteellinen.

Vierailija
139/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olin treffailun aloittaessani niin hölmö etten tajunnut, että tämänkin asian kanssa pitäisi jotenkin taktikoida. Jos kiinnostuin miehestä (ei tapahtunut montaa kertaa), laitoin aloitteellisesti kiitosviestin ja kerroin kiinnostuksestani jatkoon sekä kysyin miehen kiinnostuksesta. Elämäni eka suhde sai alkunsa näin. Miehen kiinnostus ei kyllä kauaa pysynyt yllä, mutten millään usko että syy oli aloitteellisuudessani.

Vierailija
140/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö ukko pukille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi