Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle kiitos treffeistä viestin?

Vierailija
26.10.2020 |

Kävin juuri ekoilla tinder treffeillä miehen kanssa. Tekisi mieli laittaa hänelle kiitos viesti mutta en ole varma pitäisikö odottaa laittaako hän minulle jotain. Sanoi treffien päätteeksi että olisi kiva nähdä uudestaan mutta en ole varma tarkoittiko sitä. Istuttiin treffeillä yhteensä 2,5h pilkkuun asti ja lähtiessä halasi. Vähän näytti siltä että olisi halunnut myös suudella mutta en ole varma eikö sitten Koronan takia viitsinyt..

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laitat, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
2/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Annat hänenkin vähän marinoitua liemissään, kyllä hän ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny rupee mitään epätoivoista kehittämään. Pistä vaan että oli kivaa ja otetaanko uusiks lähiaikoina.

Vierailija
4/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiittäminen aina kohteliasta. Pistä!

Vierailija
5/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas mies, kun pääsee treffeille Tinderistä.

Vierailija
6/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut.

Älä tyrkytä itsesäsi.

Vierailija
8/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut kiittää treffien päätteeksi livenä, en laittaisi enää jälkeenpäin viestiä. Odota pari päivää, niin kyllä se mies laittaa viestin, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Miehet ei arvosta, jos on nainen on liian innokas tai liian helposti saatavilla.

Vierailija
9/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee juuri toisinpäin. Miehenä haluan että nainen laittaa treffien jälkeen kivaa viestiä, ettei tarvitse arvuutella hänen kiinnostustaan.

10/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut kiittää treffien päätteeksi livenä, en laittaisi enää jälkeenpäin viestiä. Odota pari päivää, niin kyllä se mies laittaa viestin, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Miehet ei arvosta, jos on nainen on liian innokas tai liian helposti saatavilla.

Tämä on väärä käsitys. Saa olla innokas, mutta ei mikään häirikkötakertuja, joka lähettää ekojen treffien jälkeen viestejä tunnin välein. 

Eli ei kannata nyt HETI mitään kiitos-viestejä lähettää, vaan 2-3 päivän päästät kysyt että mitä kuuluu tai nähtäskö tms.

Vierailija
11/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin narsukorttia kun ei ole tullut vielä.

Vierailija
12/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitin myös livenä. Onko siis typerää kiittää toistamiseen viestillä? Mies kuitenkin maksoi munkin kahvin ja oli todella kohteliaan oloinen niin siinä mielessä en haluaisi hänen vastavuoroisesti odottaa omaa yhteydenottoani tai miettiä olenko itse kiinnostunut hänestä. Yritän tässä itse asettua miehen asemaan. Hän sanoi että olisi kiva nähdä uudestaan ja sanoin itse että niin olisi. Mutta tämä on toisaalta sitä samaa hyvästelypuhetta minkä kuulee aina kun paikalta ei muuten voi lähteä vaikka kiinnostusta ei olisikaan. Mies oli muutenkin vähän ujon oloinen. En tiedä ilmaisisiko hän muutenkaan kiinnostustaan..

Vierailija
13/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sille että ens kerralla saa sitten lettua jos nähdään.

Vierailija
14/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään elämästä pystyy tekemään aika vaikeaa, kun tarpeeksi kovasti yrittää.

Olisiko se ihan mahdoton ajatus, että sanot sen mitä mielesi tekee sanoa? Noin niin kuin yleensäkin elämässä.

Vierailija
15/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä menetettävääkään siinä on että laittaa viestin. Tuskin kukaan oikeasti kiinnostunut siitä ahdistuu ja katoaa..

Vierailija
16/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitin myös livenä. Onko siis typerää kiittää toistamiseen viestillä? Mies kuitenkin maksoi munkin kahvin ja oli todella kohteliaan oloinen niin siinä mielessä en haluaisi hänen vastavuoroisesti odottaa omaa yhteydenottoani tai miettiä olenko itse kiinnostunut hänestä. Yritän tässä itse asettua miehen asemaan. Hän sanoi että olisi kiva nähdä uudestaan ja sanoin itse että niin olisi. Mutta tämä on toisaalta sitä samaa hyvästelypuhetta minkä kuulee aina kun paikalta ei muuten voi lähteä vaikka kiinnostusta ei olisikaan. Mies oli muutenkin vähän ujon oloinen. En tiedä ilmaisisiko hän muutenkaan kiinnostustaan..

On typerää, kiitit jo. Mies maksoi parin euron kahvin, ei sinun tarvitse sen vuoksi heittää kuperkeikkaa. Yksi kiitos riittää.

Odota miehen yhteydenottoa, niin saat varmistuksen kiinnostuksesta.

Vierailija
17/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostusta ei ole, mikään mitä teet ei muuta lopputulosta. Sen sijaan jos kiinnostusta on, vain ylilyönnit jompaankumpaan suuntaan laimentavat sen.

Mikä oli viestittelytiheys ennen deittejä? Hyödynnä sitä.

Vierailija
18/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ujo" mies lähti treffeille ja jutteli kanssasi, mutta nyt epäilet, ettei hän uskalla laittaa sinulle enää viestiä? Älä nyt viitsi. Kyllä ujokin mies ilmaisee kiinnostuksensa, kun tulee "se oikea" nainen kohdalle.

Vierailija
19/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää, kiitit jo. Mies maksoi parin euron kahvin, ei sinun tarvitse sen vuoksi heittää kuperkeikkaa. Yksi kiitos riittää.

Ja sillä aikaa mies odottaa naisen yhteydenottoa, jotta saisi varmistuksen kiinnostuksesta. :D

Ihan jokainen tyylillään tietysti, mutta itse en jättäisi ajatustenlukutaidon varaan orastavaa suhdetta.

Vierailija
20/150 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sillä aikaa mies odottaa naisen yhteydenottoa, jotta saisi varmistuksen kiinnostuksesta. :D

Ihan jokainen tyylillään tietysti, mutta itse en jättäisi ajatustenlukutaidon varaan orastavaa suhdetta.

No ei kai siinä, jos haluaa perässä vedettävän vätyksen tai jonkun fuckboyn, joka panee kaikkea, mikä liikkuu. Aidosti kiinnostavaan tapaukseen mies ottaa kyllä itse yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi