Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle kiitos treffeistä viestin?

Vierailija
26.10.2020 |

Kävin juuri ekoilla tinder treffeillä miehen kanssa. Tekisi mieli laittaa hänelle kiitos viesti mutta en ole varma pitäisikö odottaa laittaako hän minulle jotain. Sanoi treffien päätteeksi että olisi kiva nähdä uudestaan mutta en ole varma tarkoittiko sitä. Istuttiin treffeillä yhteensä 2,5h pilkkuun asti ja lähtiessä halasi. Vähän näytti siltä että olisi halunnut myös suudella mutta en ole varma eikö sitten Koronan takia viitsinyt..

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tässä mainitaan, että mies tekee näin tai näin, tai että kannattaa tehdä näin tai näin, naisena.

Jospa puhuttaisiin ihmisistä, kun 1800 -luku jo loppuikin. Siihen aikaan miehistä odotettiin tiettyä käytöstä, hän myös maksoi yleensä; tosin liitot olivat usein järjestettyjä, ja jalkavaimot miltei yhtä yleisiä kuin avioliitotkin. 

Mutta nyt ollaan tässä ajassa, tuskin haluat vanhanaikaista, epätasa-arvioista suhdetta. Jos tuntuu hyvältä, kerro se. Ihan samaa, mitä sukupuolta olet. 

Vierailija
82/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onmiehestä kuulunut enää mitään. En kyllä itse enää viitsi ottaa yhteyttä.

-ap

Kannatan tätä. Sinä teit jo aloitteen lähettämällä ekan viestin treffien jälkeen. Minusta miehen vastine siihen oli jo aika lame, ja kuulosti vain kohteliaalta. Sinä olet nyt näyttänyt selkeästi vihreää valoa, ja seuraava aloite pitää kyllä tulla mieheltä. Kovin kiinnostuneelta hän ei kyllä vaikuta.

Oma kokemukseni on myös se, että kiinnostunut mies on aktiivinen. Jos pitää kovasti rohkaista, niin ei ole hyvä merkki. Sinä otit jo yhteyttä, ja jos mies ei pian palaa asiaan, niin ei kannata haikaila enempää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kuulu kohteliaisuuteen, et kiitetään toisen ajasta? :o Kyl mie ainakin kiittäsin ja odottasin kiitosta myös naiselta. :) M25

Vierailija
84/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen niin omat sinkkuajat tästä. Aina sitä mietti uskaltaako/viitsiikö laittaa viestiä. Mitä mies ajattelee jne.....  Kerrohan AP miten teidän homma etenee. Vastahan te eilen tekstailitte. Kylllä tämän ja huomisen päivän nyt vielä odottelee....mutta sanoisin, että jos ei viikonloppua kohden kysele mitään sun tekemisiä/ehdota tapaamista, sitten voi sanoa että ei ole kiinnostunut. Mut älä vielä luovuta.

Vierailija
85/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onmiehestä kuulunut enää mitään. En kyllä itse enää viitsi ottaa yhteyttä.

-ap

Kannatan tätä. Sinä teit jo aloitteen lähettämällä ekan viestin treffien jälkeen. Minusta miehen vastine siihen oli jo aika lame, ja kuulosti vain kohteliaalta. Sinä olet nyt näyttänyt selkeästi vihreää valoa, ja seuraava aloite pitää kyllä tulla mieheltä. Kovin kiinnostuneelta hän ei kyllä vaikuta.

Oma kokemukseni on myös se, että kiinnostunut mies on aktiivinen. Jos pitää kovasti rohkaista, niin ei ole hyvä merkki. Sinä otit jo yhteyttä, ja jos mies ei pian palaa asiaan, niin ei kannata haikaila enempää..

Mistä tiedät kuinka moni kiinnostunut mies on vähemmän aktiivinen? Tämä on sama kuin sanoisi ettei myymälävarkauksia tapahdu kun et ole itse nähnyt.

Vierailija
86/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se kuulu kohteliaisuuteen, et kiitetään toisen ajasta? :o Kyl mie ainakin kiittäsin ja odottasin kiitosta myös naiselta. :) M25

Kyllä kuuluu. Outoja ovat ne, jotka eivät kiitä ja vielä oudompia ne, jotka katoavat mitään sanomatta treffien jälkeen. Jos mies miettii kiitosvastausta monta päivää kun nainen lähettää treffien jälkeen kiitoksen niin miehen peli on kyllä jo menetetty.

Vierailija
87/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mistä tiedät kuinka moni kiinnostunut mies on vähemmän aktiivinen? Tämä on sama kuin sanoisi ettei myymälävarkauksia tapahdu kun et ole itse nähnyt.

Jos mies ei osaa osoittaa positiivisia tunteita kiinnostuksen kohteelleen niin sitten saa jäädäkin yksin. Kasvakoon aikuiseksi ja treffailkoon naisia vasta sen jälkeen. Ei vaan mene edes ujouden piikkiin, jos ei pysty sanomaan kiitos.

Vierailija
88/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lähetä viestiä ennen miestä. Hän laittaa viestin kyllä jos on tarpeeksi kiinnostunut. Voi kyllä tarttua tilaisuuteen, jos osoitat kiinnostusta, mutta sitten saat aina ihmetellä, onko kiinnostusta vai ei. Oon vanha kettu, tiedän nämä. Miehet haluaa nähdä, että oot nainen, jota joutuu vähän jahdata, et mikään tossu.

Itse en taas siedä naisia, jotka leikkivät jotain jahtausleikkiä.

Minä en ryhdy noihin jahtausleikkeihin, vaan nainen saa jatkaa leikkiään jonkun toisen miehen kanssa.

Vierailija
89/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee usko ihmiskuntaan. Mä en oikeasti jaksa tämmöisiä, että mietitään että "Odotanko" tai  "Kenen vuoro laittaa". Onko ihmissuhteet teille jotain sairasta peliä? Ei ole mitään saa*anan vuoroja. Jos tykkäät hänestä, laita viesti. Jos et tykkää, älä laita.

Vierailija
90/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olen kiinnostunut, laitan viestiä, mitä ajattelen. Jos hän on sinusta aidosti kiinnostunut ja teistä tulisi pari, niin hänen pitää kyllä sietää viestisi, koska se kuvastaa sinua itseäsi joka tapauksessa.

Ihan typerää esitellä vaikeasti tavoiteltavaa, jos oikeasti on kiinnostunut.

Itse laitan tinder-treffien jälkeen myös tarvittaessa "Kiitos treffeistä, oli mukavaa mutta en kokenut romanttisia tunteita. Hyvää jatkoa!"

Eli aina joku viesti, eikä pelkästään mitään osuman poistoa, jos ei ole kiinnostunut. Olen saanut olla onnekas (osannut valita osumat oikein!), kun aina olen saanut viestin, jossa joko halutaan nähdä lisää tai kiitetään ja hyvästellään kohteliaasti. Tinderistä löytyy ihan hyviä asiallisia fiksuja miehiä:)

t. tinderistä seurustelukumppanin korona-aikana löytänyt  :)

Vierailija
91/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis hoi, kiitti munasta moi!

Toimii aina.

Vierailija
92/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pitää toimia samana päivänä tai seuraavana, koska uusia osumia voi tulla päivittäin ja vanhat unohtuvat jo siksikin.

Vierailija
93/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas puolin ja vastaan kommentteja. Mun mielestä ei oo oikeeta tai väärää vastausta tuohon. Itse naisena aikoinaan kun käynyt tindertreffeillä niin olen voinut odottaa että mies laittaa ekan viestin tai sitten olen itse laittanut jos huomasin että kiinnostus molemmin puolesta, yleensä miehet on kyllä ehtinyt ensin laittaa viestiä perään. Kohteliasta toi kumminkin on kiittää, ei noloa.

Vierailija
94/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pitää toimia samana päivänä tai seuraavana, koska uusia osumia voi tulla päivittäin ja vanhat unohtuvat jo siksikin.

No ei kyllä unohdu jos oli oikeesti kiinnostava! Sillon unohtuu muut tinderäijät/muijat.

Vierailija
95/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkelis kokkelis hoi, kiitti munasta moi!

Toimii aina.

Käyttöön 💃

Vierailija
96/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut.

Älä tyrkytä itsesäsi.

Niin, no miksi se mieskään itseään tyrkyttäisi ja ottaisi yhteyttä?

Älkää kumpikaan. Niin. Eiköhän ne seuraavat treffit siitä.

😂😂🙄😆🥸🥶❤️🥰🤭

Vierailija
97/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos on aina kohteliasta. ja kertoo arvostuksesta, ja siltähän sinusta tuntuu joten kiitä toki. Kyllä asiat menevät siitä sitten eteenäin omalla painollaan, jos menevät.

Vierailija
98/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä. Annat hänenkin vähän marinoitua liemissään, kyllä hän ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

M54

Rauhaan jättämisen kulttuuri meillä. Selittänee sinkkujen määrän ja kansan kutistumisen? Mitä menetät? Jos mies ei kestä aloitetta sinulta KUN on jo oltu treffeillä...Mieti mitä ei myös kestä.

Vierailija
99/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä enää kiittäisi uudestaan, se tuntuisi jo vähän hassulta jos ap on treffien päätteeksi kiittänyt. Eikä se kiittely myöskään tarkoita, että oli kivaa ja jatko kiinnostaa. "Kiitos treffeistä" tarkoittaa helposti myös "kiitos että annoit aikaasi, mutta eiköhän tämä ollut tässä", jos tulkitsija on vähänkin epävarma itsestään ja vastapuolen kiinnostuksesta.

Minä laittaisin ennemmin jotain sen suuntaista, että oli tosi kivaa treffeillä ja olisi kiva nähdä uudestaan. Tai ehkä mieluummin haluaisin nähdä uudestaan, mikä ei jätä tulkinnanvaraa. Ja miksei voisi kysyä myös, miten toinen ne treffit koki? Että onko siellä päässä samanlaiset fiilikset vai miltä tuntuu?

Vierailija
100/150 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi? 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä