Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle kiitos treffeistä viestin?

Vierailija
26.10.2020 |

Kävin juuri ekoilla tinder treffeillä miehen kanssa. Tekisi mieli laittaa hänelle kiitos viesti mutta en ole varma pitäisikö odottaa laittaako hän minulle jotain. Sanoi treffien päätteeksi että olisi kiva nähdä uudestaan mutta en ole varma tarkoittiko sitä. Istuttiin treffeillä yhteensä 2,5h pilkkuun asti ja lähtiessä halasi. Vähän näytti siltä että olisi halunnut myös suudella mutta en ole varma eikö sitten Koronan takia viitsinyt..

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kiitos viestin ja sain vastaukseksi kiitos itsellesi ja sellaisen pusuhymiön (näitä ei ollut aiemmin ennen treffejä keskustelussa lähetellyt). Vastasi minuutin sisään viestiin. Sitten toivotettiin hyvät yöt ja tänään ei olla juteltu..

-ap

Kiva kuulla. Ei muuta kuin uusia treffejä sopimaan.

Ja ei kun seuraavaa hakuun.. mies laittoi pusuhymiön koska on vaan kohtelias. Olisit malttanut mielesi, hän ei ole sinusta kiinnostunut koska olisi kyllä jo ehdottanut treffejä,

Oletko vähän katkera.

Taitaa olla. Vanha kettu, joka ei pelleilyn ansiosta ole saanut aikaiseksi mitään pysyvää.

Vierailija
62/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni lähetteli 30 min. eka tapaamisen jälkeen viestejä ja kertoi myöhemmin keksineensä mitä tahansa syitä pitää yhteyttä yllä. Eksä soitti seuraavana aamuna klo 9 kun oltiin vaihdettu edellisenä iltana numerot ravintolassa ja ehdotti tapaamista samalle päivälle. Kumpikaan ei ole mikään naistennaurattaja, ennemmin vähän jäyhiä miehiä. Yksi mies tuli Ruotsista tapaamaan, vaikka ei oltu koskaan nähty ja mistään seksistä ei ollut kyse. Pointtini on, että todella kiinnostunut mies osaa toimia. Eri asia tietenkin on, jos itse tykkää miehiä jahdata. "Nykyaikaisesti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen mieheni lähetteli 30 min. eka tapaamisen jälkeen viestejä ja kertoi myöhemmin keksineensä mitä tahansa syitä pitää yhteyttä yllä. Eksä soitti seuraavana aamuna klo 9 kun oltiin vaihdettu edellisenä iltana numerot ravintolassa ja ehdotti tapaamista samalle päivälle. Kumpikaan ei ole mikään naistennaurattaja, ennemmin vähän jäyhiä miehiä. Yksi mies tuli Ruotsista tapaamaan, vaikka ei oltu koskaan nähty ja mistään seksistä ei ollut kyse. Pointtini on, että todella kiinnostunut mies osaa toimia. Eri asia tietenkin on, jos itse tykkää miehiä jahdata. "Nykyaikaisesti".

Jaa ja minä olen lähettänyt aviomiehelleni sen ekan viestin treffien jälkeen. Voi juku, kun meitä ihmisiä on niin moneen junaan. Miksi ihmisiä pitäisi jahdata?

Vierailija
64/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pelailua. Silloin kun on tosi hyvä juttu, ei tarvitse pelailla yhtään.

Vierailija
65/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se onkin vuohipukki eikä sika ??? Tai pöllö tai harus haukka ....aasi ehkä .

Vierailija
66/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehestä kuulunut enää mitään. En kyllä itse enää viitsi ottaa yhteyttä.

-ap

67/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii mitää kiitellä treffeistä, mut jos haluut jotain jutella tai laittaa sille ni mikäs siinä estää mikään. Varmaan jos tykkää susta laittaa myös ite sulle jotain ja jos ei laita ni eipä se oo ainakaa mistään pois.

68/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei viitsi laittaa mitään? Mikä siinä on niin kuumottavaa?

Vierailija
69/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kannatan tätä. Sinä teit jo aloitteen lähettämällä ekan viestin treffien jälkeen. Minusta miehen vastine siihen oli jo aika lame, ja kuulosti vain kohteliaalta. Sinä olet nyt näyttänyt selkeästi vihreää valoa, ja seuraava aloite pitää kyllä tulla mieheltä. Kovin kiinnostuneelta hän ei kyllä vaikuta.

Vierailija
70/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kannatan tätä. Sinä teit jo aloitteen lähettämällä ekan viestin treffien jälkeen. Minusta miehen vastine siihen oli jo aika lame, ja kuulosti vain kohteliaalta. Sinä olet nyt näyttänyt selkeästi vihreää valoa, ja seuraava aloite pitää kyllä tulla mieheltä. Kovin kiinnostuneelta hän ei kyllä vaikuta.

Jep. Vaikutti nimenomaan vain kohteliaalta vastaukselta.

Vierailija
71/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo odotan nyt vielä tämän päivän mutta jossei tänään laita mitään niin se oli sitten siinä :) Turha tässä itse nähdä tämän enempää vaivaa. En osaa omaa kiinnostusta hänelle enää tämän selkeämmin ilmaista.

-ap

Vierailija
72/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo odotan nyt vielä tämän päivän mutta jossei tänään laita mitään niin se oli sitten siinä :) Turha tässä itse nähdä tämän enempää vaivaa. En osaa omaa kiinnostusta hänelle enää tämän selkeämmin ilmaista.

-ap

Oikeasti naiset! Miksi pitää pelailla ja odottaa että toinen tekee sen aloitteen? Ei ihme kun on "vaikea" löytää parisuhdetta, kun lupaavakin alku kaatuu nössöilyyn. Itse olen sinnikkäästi tehnyt aloitteita ja nolannutkin itseni, mutta sen typerän rohkeuden ansiosta löysin unelmieni miehen rinnalleni ja avioon asti.

En luovuttaisi ennen kuin olen itse kunnolla yrittänyt, jos todella olisi kiinnostava mies kiikarissa. Mitä siinä menettääkään? Kysy sitä miestä suoraan uusille treffeille, ehdota paikka ja aika ja jos menee tapaamisen sopiminen vaikeaksi niin sitten voi olla ettei mies ole kiinnostunut.

Ujot miehet kaipaa rohkaisua ja selkeitä viestejä, ja niistä niitä helmiä löytyy.

Vierailija
73/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Oikeasti naiset! Miksi pitää pelailla ja odottaa että toinen tekee sen aloitteen? Ei ihme kun on "vaikea" löytää parisuhdetta, kun lupaavakin alku kaatuu nössöilyyn. Itse olen sinnikkäästi tehnyt aloitteita ja nolannutkin itseni, mutta sen typerän rohkeuden ansiosta löysin unelmieni miehen rinnalleni ja avioon asti.

En luovuttaisi ennen kuin olen itse kunnolla yrittänyt, jos todella olisi kiinnostava mies kiikarissa. Mitä siinä menettääkään? Kysy sitä miestä suoraan uusille treffeille, ehdota paikka ja aika ja jos menee tapaamisen sopiminen vaikeaksi niin sitten voi olla ettei mies ole kiinnostunut.

Ujot miehet kaipaa rohkaisua ja selkeitä viestejä, ja niistä niitä helmiä löytyy.

Ap teki jo hyvin selkeän aloitteen laittamalla itse ensin viestiä treffien jälkeen. Jos mies ei yhtään ole senkään jälkeen aloitteellinen, niin joko

A - häntä ei kiinnosta, mutta jos ap tekee itseään enempi tykö, saattaa hän paremman puutteessa käydä pari kertaa panemassa

B - häntä kiinnostaa, mutta on täydellisen saamaton ja odottaa tästä lähtien apn tekevän kaiken vaivannäon. Ja/tai niin huono ymmärtämään viestintää, ettei vieläkään näe apn kiinnostusta. Tällaista tyyppiä saa vetää loppuikänsä perässä kuin kivirekeä asfaltilla.

En keksi kumpi näistä nyt olisi niin ihana mies, että enää kannattaa tyrkyttää.

Vierailija
74/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olisi saanut hyvän gallupin.

Mutta ei, et todellakaan laita hänelle viestiä, JOS olet kiinnostunut hänestä muutenkin kuin rakastajana. Muuten ei väliä, voit avikka kerjätä.

Vierailija
75/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ujot miehet kaipaa rohkeita viestejä" - kuka haluaa UJON POJAN!?

Vierailija
76/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tai vaikka tämän viikon. Ellei hänestä kuulu tällä viikolla, hän ei varmaankaan etsi seurustelukumppania.

Tinderistä nyt yleisesti ottaen etsitään ilmaisia palveluja... ehkä tietää ensitapaamisesta, hakeeko nainenkin vain jännitystä tai jotain.

Saa olla myös varovainen tuollaisten kanssa, eikä korona ole todellakaan se uhkaavin.

Vierailija
77/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut kiittää treffien päätteeksi livenä, en laittaisi enää jälkeenpäin viestiä. Odota pari päivää, niin kyllä se mies laittaa viestin, jos on tarpeeksi kiinnostunut. Miehet ei arvosta, jos on nainen on liian innokas tai liian helposti saatavilla.

VMP. T. Mies

Vierailija
78/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitin myös livenä. Onko siis typerää kiittää toistamiseen viestillä? Mies kuitenkin maksoi munkin kahvin ja oli todella kohteliaan oloinen niin siinä mielessä en haluaisi hänen vastavuoroisesti odottaa omaa yhteydenottoani tai miettiä olenko itse kiinnostunut hänestä. Yritän tässä itse asettua miehen asemaan. Hän sanoi että olisi kiva nähdä uudestaan ja sanoin itse että niin olisi. Mutta tämä on toisaalta sitä samaa hyvästelypuhetta minkä kuulee aina kun paikalta ei muuten voi lähteä vaikka kiinnostusta ei olisikaan. Mies oli muutenkin vähän ujon oloinen. En tiedä ilmaisisiko hän muutenkaan kiinnostustaan..

On typerää, kiitit jo. Mies maksoi parin euron kahvin, ei sinun tarvitse sen vuoksi heittää kuperkeikkaa. Yksi kiitos riittää.

Odota miehen yhteydenottoa, niin saat varmistuksen kiinnostuksesta.

Todennäköisesti se mieskin odottaa tuon naisen yhteydenottoa, että saa varmistuksen kiinnostuksesta.

Vierailija
79/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mies ei ole epätoivoinen tauottomalla viestittelyllä mutta nainen on heti jos edes hengittää miehen suuntaan.

Vierailija
80/150 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tai vaikka tämän viikon. Ellei hänestä kuulu tällä viikolla, hän ei varmaankaan etsi seurustelukumppania.

Tinderistä nyt yleisesti ottaen etsitään ilmaisia palveluja... ehkä tietää ensitapaamisesta, hakeeko nainenkin vain jännitystä tai jotain.

Saa olla myös varovainen tuollaisten kanssa, eikä korona ole todellakaan se uhkaavin.

Tällaisista ei koskaan tiedä. Oma exäni sinnitteli ensin yhteydenotossa, sitten paljastui hyvin aktiiviseksi yhteydenpidossa ja myöhemmin muutettiin yhteen. Ei siis voi tietää, miksei vaikka ensimmäiseen viikkoon ota yhteyttä tapaamisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi