Mies toivoo keskenmenoa
Mieheni toivoo että raskaus menee kesken.... Ihan kauhea olo, niinku pohja olis vedetty suhteelta jossa luulin miehen tukevan ja rakastavan...
Mitä tehdä? Oon vasta viikolla 5+1.... En aio tehdä aborttia.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:51"]
Kai mies nyt voi esittää kantansa raskauteen rehellisesti? Riemuhan siitä repeäisikin, että mies teeskentelisi kannattavansa lapsen hankintaa ja häipyisi sitten pian syntymän jälkeen. Sitten ap olisi täällä itkemässä, miten häntä on johdettu harhaan. Ole tyytyväinen, että mies pelaa avoimin kortein ja antaa sinun tehdä ratkaisut kaiken oleellisen tiedon perusteella.
[/quote]
Kyllä hieman koen että nyt on johdettu myös harhaan....
ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:17"]
Voi pientä lasta. Millainen alku elämälle ja mitä kaikkea se tuokaan tullessaan. :-(
[/quote]
Jos lapsen joudun yksin kasvattamaan niin voin kyllä taata pienen saavan ihan kaiken mitä tarvitsee. Emme tarvitse sääliä.
ap
[/quote]
Kaiken minkä tarvitsee?! Lapsella on oikeus MOLEMPIIN vanhempiinsa, jotka on läsnä arjessa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Isättömyys näkyy ihan liian selvästi yhtekunnassamme eikä pitäisi tehdä enää yhtää isätöntä lasta. Isä on korvaamaton ja ainutlaatuinen.
Olet itsekin ihan pikkukakara vielä sinulle ei ole mitään käsitystä siitä mitä lapsi tarvitsee ja mitä se vaatii. Äidillä ja isällä on lapsen elämässä omat roolinsa ja sinä et yksinkertaisesti osaa olla isä.
[/quote]
Ketut. Ilman isää minäkin kasvanut ja melko täysjärkinen puupää minusta kasvoi. Elämä oli ihan mukavaa ilman isääkin. Ei sitä osaa kaivata,jos ei ole ollutkaan.
Abortti jos mies ei halua isäksi.
Tietenkin tee aikuisena naisena itsenäisiä rohkeita valintoja, arvioita ja päätöksiä. Hankit asunnon ja täten kodin tulevalle lapselle, ei siihen miestä tarvita. Terveitä aikuisia on kautta aikojen kasvanut yhdenkin vanhemman perheissä ja on nykyään ihan arkipäivää jättää parisuhdevaihe pois elämästä ja tehdä lapsi yksin.
Oliko raskaus vahinko? Minkä ikäisiä olette? Onko muita lapsia?
Itse lemppaisin miehen, jos ei hyväksy lasta. Tosin odottaisin, jos vaikka mieli muuttuisikin ja haluaisikin lapsen.
Mitä sinä haluat? Sinä päätät mitä teet.
Mies varmaan tottuu ajatukseen tai sitten ei.
Olen täysin päättänyt pitää lapsen. Olen 24 vuotias, mies 26 vuotias. Ei ollut vahinko mutta tuli yllätyksenä. Vaikea selittää. Olen täysin valmis äitiyteen, olisi vaan ihanaa jos mies voisi tukea ja iloita kanssani... Kuinka kauan pitäis antaa aikaa tottua ajatukseen ennen kuin kamat kasaan ja muutto pois?
ap
Minäkin lopetin salaa pillerit. Onhan miehellä sitten vielä melkein vuosi aikaa harrastaa ja totutella ajatukseen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:12"]
Ei ollut vahinko mutta tuli yllätyksenä.
ap
[/quote]
Yllätys, joka ei ole vahinko? Mikä se on? Lapsia hankitaan joko suunnitellusti molempien yhteisymmärryksessä tai sitten ne ovat vahinkoja.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:13"]
Minäkin lopetin salaa pillerit. Onhan miehellä sitten vielä melkein vuosi aikaa harrastaa ja totutella ajatukseen.
[/quote]
En ole lopettanut salaa pillereitä! Se olisi törkeyden huippu!
ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:14"]
ap
[/quote]
Yllätys, joka ei ole vahinko? Mikä se on? Lapsia hankitaan joko suunnitellusti molempien yhteisymmärryksessä tai sitten ne ovat vahinkoja.
[/quote]
AP halusi lapsen ja jätti pillerit pois (ei vahinko), mutta ei kertonut siitä miehelle (yllätys). Tuttu kuvio.
Voi pientä lasta. Millainen alku elämälle ja mitä kaikkea se tuokaan tullessaan. :-(
minulle kävi aikoinaan samoin, ja pahoin pelkään että mitenpä pitkään tahansa "odottelet" miehen puolelta kasvua isän rooliin = sitä ei tule koskaan.
ennenpitkään huomaat saman. kamat kasaan ja kattilat vaihtoon.
nimimerkillä esikoisensa kasvattanut yksin, koska mies ei ollut valmis ja turhaan odotin. lapsen ollessa 2vuotias tajusin sen lopulta ettei mies tule koskaan olemaan valmis joten lähdin.
ap
[/quote]
[/quote]
Harrastimme seksiä ilman suojausta yhteisymmärryksessä että vauva siitä saattaa kehkeytyä. Nyt olen raskaana ja mies ihan pöyristynyt että miten voi olla mahdollista. Puhuttu on monet kerrat että mitä siitä seuraa kun ilman kumia ollaan ja minä olen sanonut että jos lapsi tulee niin olen iloinen ja se on positiivinen asia, mies siihen että kyllä ja nyt kun edessä niin toinen puhuu tällaisia. Kuten sanoin, vaikea selittää muulla tavalla kuin että mies on vissiin niin idiootti ettei tiedä miten hedelmöitys toimii eikä sitä ole ymmärtänyt vaikka kuinka olen selittänyt! Yhteisymmärryksessä ei suojausta ja tämä nyt tulos ja minä onnellinen ja mies raunioina.
ap
ap
[/quote]
[/quote]
AP halusi lapsen ja jätti pillerit pois (ei vahinko), mutta ei kertonut siitä miehelle (yllätys). Tuttu kuvio.
[/quote]
En yhä edelleenkään ole syönyt pillereitä sitten vuoden 2009!
ap
[/quote]
Jos lapsen joudun yksin kasvattamaan niin voin kyllä taata pienen saavan ihan kaiken mitä tarvitsee. Emme tarvitse sääliä.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:12"]
ap
[/quote]
[/quote]
Vahinkoraskauksia ei ole, mikäli seksiä harrastava henkilö yhtään tietää ihmisen biologiasta. Riski tulla raskaaksi on aina, ehkäisystä huolimatta. Jos ei sitä kestä, sakset kiinni. Simple as that.
Voimia sinulle. Ei elämä kaadu tähän.. Kasvatat lapsen yksin ja varmasti jonakin päivänä olet kiitollinen että sinulla on tuo uusi elämän alku. Onnea!
Kai mies nyt voi esittää kantansa raskauteen rehellisesti? Riemuhan siitä repeäisikin, että mies teeskentelisi kannattavansa lapsen hankintaa ja häipyisi sitten pian syntymän jälkeen. Sitten ap olisi täällä itkemässä, miten häntä on johdettu harhaan. Ole tyytyväinen, että mies pelaa avoimin kortein ja antaa sinun tehdä ratkaisut kaiken oleellisen tiedon perusteella.