Mies ignooraa viestejäni, pitäisikö tästä suuttua?
Olen tapaillut/seurustellut (ei olla vielä varsinaisesti siis määritelty että nyt seurustellaan, puhuttu vaan että molemmat haluaa vakavaa) puoli vuotta erään miehen kanssa. Ei asuta siis yhdessä vielä. Hän kyllä vastaa viesteihini joka päivä, mutta monesti käy niin kuin eilen: hän on alku illasta vastannut viesteihini, mutta sitten loppuiltana/yöllä ei enää aukaise viestejäni, vaikka huomaan hänen olleen yöllä paikalla muualla somessa. Hän siis aukaisee ja vastaa viestini sitten vasta seuraavana päivänä, vaikka tiedän hänen valvoneen myöhään eli on kyllä ollut hereillä vielä kun laitoin viestiä.
Olen tästä asiasta nalkuttanut monesti, että miksi hän ignooraa niin usein. Mies ei tätä ymmärrä, väittää vaan että ei kyllä ignooraa vaan ei ole esim. Ehtinyt vastata tai kuullut että viesti tullut. Kuitenkin ollut somessa paikalla niin epäilen tätä.. Ja esim eilenkin nähtiin kyllä pari tuntia alku illasta, ja yleensäkkin nähdään n. Joka toinen päivä. Eikä tätä ignooraamista tapahdu päivittäin, mutta aika usein kuitenkin.
Pitäisikö minun vielä raivota tuosta ignooraus asiasta ja laittaa perään joku vihainen viesti että taasko teet noin, vai mitä teen? Minusta tuo on ahdistavaa ja välinpitämätöntä käytöstä.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonut, että häntä ärsyttää kun syytän häntä kaikesta. Esim. Tuosta ignooraamisesta ja siitä, miksi emme vielä vakavasti seurustele ja tee asioita yhdessä enemmän, koska voisin itsekin olla aktiivisempi. Minä taas en viitsi olla aktiivisempi ehdottamaan asioita (avaimen saaminen miehen kotiin, yhdessä tekeminen jne), koska pelkään että mies ei ole oikeasti vakavissaan eikä hänkään tuollaisia ehdota. Tuosta avaimen saamisestakin olen maininnut, että outoa kun minulla ei sitä vielä ole, ja mies on sanonut että voi antaa. Mutta en minä viitsi kysellä ja ruinata milloin sen saan, eikö miehen pitäisi antaa se oma-alotteisesti?
- Ap
Sä olet rasittava ihminen. Lähestyt asioita hyvin negatiivisella tavalla. Sen sijaan että ehdottaisit avainten vaihtoa ja suhteen syventämistä valitat kun näin ei ole jo tapahtunut ja jäät mököttäen odottamaan että mies antaa avaimensa.
Se on kyllä kumma, että monesti tällaisissa mennään aina naisten ehdoilla ja naisen pitäisi olla se, joka vaatii ja pyytää. Totuus on jossain puolivälissä, että MOLEMPIEN pitää olla aktiivisia tällaisissa asioissa ja asioista pitää pystyä keskustelemaan ilman raivoomista. Se, että ap tuohtuu saattaa johtua ihan siitäkin, että sitä miestä ei oikeasti kiinnosta ja hän osoittaa sen käytöksellään ja ap ei oikein tiedä onko mies lintu vai kala ja mitä se oikein haluaa... Kunhan mies nyt vaan roikkuu passiivisena siinä muuten vaan.
Jos vain toinen on se, joka yrittää viedä suhdetta eteenpäin, niin ei siitä mitään tule.
Ignooraa takasi äläkä pistä viestiä sille. Jos ei laita sulle mitään niin sitten se oli varmaan selvä juttu että häntä vaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa monta viestiä ja jos vastausta ei kuulu, niin laita perään kysely.
Miehet tykkää painostamisesta. Se ei ole lainkaan ahdistavaa.
Tämä oli varmaan vitsi?
Tietenkin. Etkö erota ilmiselvää sarkasmia?
Vaikea tavoitettavuus ja kaikki siihen verrattavat pelaamiset pitäisi olla ainoastaan naisten yksinoikeus. Pistää oikein vihaksi, kun joku mies on keksinyt käyttää meidän naisten voimakeinoja, argh!!!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tavoitettavuus ja kaikki siihen verrattavat pelaamiset pitäisi olla ainoastaan naisten yksinoikeus. Pistää oikein vihaksi, kun joku mies on keksinyt käyttää meidän naisten voimakeinoja, argh!!!
Tässä puhuttiin puoli vuotta kestäneestä tapailusta. Ei kai kukaan enää siinä vaiheessa leiki tuollaisia leikkejä? Eikö siitä olisi vain haittaa?
Luulen että tästä aiheesta on saatu paljon riitoja parisuhteissa aikaisiksi.
Minusta pitäisi yrittää ymmärtää molempien näkökulmaa ja yrittää kompromissia. Kai normaalisti kiinnostaa myös se miten toinen asian kokee?
Mies vastasi viestiini vasta viime yönä.. olin jo kerinnyt häneltä viestillä kysyä, onko hän lopettanut juttumme kun 24 h vastaamatta. Vastasi, että ei ole lopettanuttanut mitään ja heräsi vasta yöllä (ilmeisesti nukkunut päivän jos totta puhuu, hänellä on kyllä aika sekalainen unirytmi).
Pitäisikö minun nyt siis olla vaan vastaamatta mitään vai laittaa viestiä että voidaanko puhua tänään? Vaikka ei hän kai taas vastaisi pitkään aikaan ja sitten minua taas alkaisi stressata ja ahdistaa..
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies vastasi viestiini vasta viime yönä.. olin jo kerinnyt häneltä viestillä kysyä, onko hän lopettanut juttumme kun 24 h vastaamatta. Vastasi, että ei ole lopettanuttanut mitään ja heräsi vasta yöllä (ilmeisesti nukkunut päivän jos totta puhuu, hänellä on kyllä aika sekalainen unirytmi).
Pitäisikö minun nyt siis olla vaan vastaamatta mitään vai laittaa viestiä että voidaanko puhua tänään? Vaikka ei hän kai taas vastaisi pitkään aikaan ja sitten minua taas alkaisi stressata ja ahdistaa..
- Ap
Tekeekö hän vuorotyötä vai miksi hänellä on outo unirytmi? Vai onko hän sittenkin varattu, jolla on erikoisiin vuorokauden aikoihin aikaa vastailla viesteihin, kun se oma nainen vetää jo sikeitä?
Vierailija kirjoitti:
- Ap
No jos mies vastasi vain tuon minkä kirjoitit niin kuulostaa siltä ettei sitä kiinnosta suhde sinun kanssasi. Jos mies olisi rakastunut niin hän kysyisi miksi luulet niin. Kertoisi että ollaan enemmän yhdessä ettet koe noin tai jotakin muuta vastaavaa.
Minä tulkitsisin tuollaisen viestin että en lopettanut mutta ei minua haittaa vaikka tämä loppuisikin tähän. Mutta voidaan jatkaa satunnaisen seksin merkeissäkin. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Tekeekö hän vuorotyötä vai miksi hänellä on outo unirytmi? Vai onko hän sittenkin varattu, jolla on erikoisiin vuorokauden aikoihin aikaa vastailla viesteihin, kun se oma nainen vetää jo sikeitä?
Mies on työtön. Ollut tuollainen unirytmi aina. Kyllä hän siis vastailee välillä aikaisemminkin, esim sunnuntaina viimeksi kun olin hänen luonaan klo 18 aikaan. Mutta joka viikkoon mahtuu näitäkin päiviä, että kertoo nukkuneensa koko päivän. Toivottavasti hänellä ei ole mitään toista "omaa" naista, koska silloinhan hän olisi pettänyt tätäkin.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
No jos mies vastasi vain tuon minkä kirjoitit niin kuulostaa siltä ettei sitä kiinnosta suhde sinun kanssasi. Jos mies olisi rakastunut niin hän kysyisi miksi luulet niin. Kertoisi että ollaan enemmän yhdessä ettet koe noin tai jotakin muuta vastaavaa.
Minä tulkitsisin tuollaisen viestin että en lopettanut mutta ei minua haittaa vaikka tämä loppuisikin tähän. Mutta voidaan jatkaa satunnaisen seksin merkeissäkin. Ihan sama.
Ollaan siis moonta kertaa keskusteltu tästä, kun olen monesti ennenkin kysynyt, että loppuiko juttumme ja missä mennään jne. Ja mies on aina selittänyt että haluaa vakavampaa kanssani ja viettää aikaa enemmän. Ja ollaan me nyt vähän useammin nähtykin, tosiaan joka toinen päivä suunnilleen. Mutta minua vaan stressaa tämä tilanne todella paljon enkä tiedä uskallanko edes laittaa enää viestiä, jos hän ei olekaan tosissaan eikä taas vastaa ennen yötä.
- Ap
Mitä hyvää tuossa miehessä muuten on? Huomioiko sinua sängyssä? Entä muuten? Tekeekö sinulle hyvää ruokaa vai olettaako että sinä huolehdit aina ruuan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ollaan siis moonta kertaa keskusteltu tästä, kun olen monesti ennenkin kysynyt, että loppuiko juttumme ja missä mennään jne. Ja mies on aina selittänyt että haluaa vakavampaa kanssani ja viettää aikaa enemmän. Ja ollaan me nyt vähän useammin nähtykin, tosiaan joka toinen päivä suunnilleen. Mutta minua vaan stressaa tämä tilanne todella paljon enkä tiedä uskallanko edes laittaa enää viestiä, jos hän ei olekaan tosissaan eikä taas vastaa ennen yötä.
- Ap
Ei ne sanat vaan teot. Naiset käyttää ihan liikaa aikaa miesten odotteluun ja ymmärtämiseen. Kysy keneltä tahansa mieheltä, ja hän vastaa, ettei tämä mies halua suhdetta kanssasi.
Puoli vuotta yhdessä ja molemmat haluaa vakavaa suhdetta. Mun tapauksessa vietettäisiin kaikki yöt tiiviisti yhdessä ja erossa vain jos se ei mitenkään mahdollista. Ihmeellistä viestipelleilyä teillä. Asutteko eri paikkakunnilla?