G: Mitä sinulla on päälläsi ja mistä olet vaatteet ostanut?
Mulla on villatakki Tarton Taskun Espritistä, raidalliset leggarit Kyyjärven Marimekon outletista, joululahjavillasukat, en tiedä mistä ovat kotoisin, polvisukat, en muista mistä, alushousut jostain Seppälästä, toppi Helsingin Kämpin Henkkamaukasta, rintsikat Seinäjoen Lindexiltä ja kaulassa villabuffi Keskiseltä.
Kommentit (113)
Musta pitkähihanen paita h&m
Mustat lökö kangashousut kappahal
Mustat alushousut seppälä
Valkoset t-paitaliivit seppälä
Anopin kutomat liilat villasukat
:D I'm easy like a sunday morning..
Nanson trikoocaprit tehtaanmyymälästä ja Gapin sportti t-paita netistä, kohta lähden salille jossa ei pukkaria käytössä
COSin harmaa t-paita, New Lookin polviin ylettävät kollarityyppiset mustat housut ja Seppälän pikkupöksyt pupuprintillä. Ei tässä sunnuntaina jaksa panostaa :--)
Calvin Kleinin pyjama, pikkarit ja villasukat. Pikkarit hm, villasukat ystävän kutomat ja pyjama joululahjaksi miehelrä saatu.
Ikivanha Past Times -yöpaita Heathrown lentokentältä.
Olen käynyt Kyyjärven Marimekossa.
Sloggin aluhousut marketista
Change-rintaliivit
Sidoste-sukat marketista
Gina Tricot -leggingsit
R-Collectionin t- paita
Elloksen collegehousut
H&M-huppari
Craft-juoksutrikoot jostain urheilukaupasta, hilfigerin t-paita stokkalta, stay in place urheilurintsikat, hennesin stringit
Mexx kauluspaita (Silja Line), Esprit V-neule (Esprit), Tommy Hillfiger farkut (Ann-Kristins), Global alusvaatteet (Stockmann)
-Espritin sininen pitkähihainen trikoopaita
-siniset plyysihousut, viiden vuoden takainen joululahja äidiltä
-mustat sukat Prismasta
-sloggin mustat alushousut Prismasta
-mustat rintsikat muistaakseni Lindexiltä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:59"]
COSin harmaa t-paita, New Lookin polviin ylettävät kollarityyppiset mustat housut ja Seppälän pikkupöksyt pupuprintillä. Ei tässä sunnuntaina jaksa panostaa :--)
[/quote]
Teillä on vissiin lämmintä kun noin vähissä vaatteissa tarkenet..? :) Itse täällä istun olohousuissa (en muista mistä), toppi seppälästä, rintsikat seppälästä, neule H&M, tossut joululahja en tiedä mistä ostettu, lisäksi takassa on tulet ja mulla on filtti päällä.. :D
Sloggi saumattomat alkkarit, gina tricot aluspaita, esprit pusero. Housut puuttuu :)
Musta Benettonin toppi Kampin Benettonilla ja mustat pitsipikkarit Kämpin h&m:stä
Miksi pidätte rintsikoita kotona?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:34"]
[/quote]
Miksi ei?
[/quote]Muuten iskee hartiajumi.
[/quote]Muuten iskee hartiajumi.
Poolopaita kirpparilta.
Villapusero halpakaupasta.
Pitkäthousut sain kaverilta, olivat hänelle väärää kokoa, oli saanut ne omalta kaveriltaan.
Pikkarit ja nilkkasukat halpakaupasta.
Rintsikoita en pidä aina kotona.
Punainen fleece-olohaalari Yoursilta, kaarituettomat kotiliivit samasta paikasta, puuvillapikkarit Ellokselta, käsinneulotut villasukat, itse neulottu.