Miten hitossa noi äly/kosketuspuhelimet ei kestä vuottakaan ehjänä?!
Uskomatonta, että joka vuosi saa ostaa uudet puhelimet koko porukalle. Vanhat kunnon näppäinpuhelimet kesti sekä akultaan että tekniikaltaan viitisen vuottakin ilman mitään ongelmia.
Ja tiedän, niistä tehdään tarkoituksella heikkokestoisia että niitä jatkuvasti myytäisiin, mutta eikö tämä ketuta ketään muuta kun minua?!
Kommentit (46)
Mulla on ollut Nokian n9 nyt kolmatta vuotta. Tyttärellä mun vanha Nokian e7 ja hyvin toimii.
Nyt alkanut miettiä Jollaan siirtymistä, kun N9ä ei enää päivitetä.
Mulla kesti ensimmäinen iPhone viime vuoden tammikuuhun asti. Nyt löytyy iPhone 5s ja täytyy kyllä sanoa että mitään muuta puhelinta en enää huolisi.
Vierailija kirjoitti:
iPhonet ovat kyllä kestäviä. Harmi vain, että päivityksiä ei enää saa vanhimpiin malleihin. Toimiva luuri kaikinpuolin muuten. Nopeasti se teknologia kehittyy.
Ei ne kyllä ole kestäviä. Ei saa käyttää sateessa, ei saa käyttää pakkasessa, pitää käyttää kaikenlaisia suojakuoria jne.
Kyllä niin kalliin puhelimen pitäisi olla yhtä kestävä kuin Nokian vanhat palikat.
Ei minulla ole yhtään älypuhelinta mennyt rikki. Eikä akkukaan ole hyytynyt.
En ole vielä ostanut älypuhelinta juuri tuosta syystä. Olen seurannut sivusta miten tuttavien puhelimet hajoilee ja jatkuvasti vaihtavat uuteen. Itselläni on joku 9 vuotta vanha Nokian näppäinpuhelin, jota olen jo muutaman vuoden ajan kohdellut aika kovakouraisesti (tippuu lattialle tai asfaltille vähintään kerran viikossa, annan pentukoiran pureskella, vettä kaatunut päälle jne.), mutta se toimii vielä kuin uutena. On niin mukavaa, kun sitä ei tarvitse varoa ja mahtuu hyvin taskuunkin.
Osta iPhone!