Äidit, miksi kasvatitte pojistanne vätyksiä?
Näin 19-vuotiaana nuorena naisena ei voi kuin huokaista. Ikäluokkani pojat ovat vätyksiä. Ei osata siivota, ei tehdä ruokaa, tiskejä ei laiteta, jääkaapissa on vain kossu- ja ketsuppipullo ja itse ei tehdä mitään. Äiti tai tyttöystävä siivoaa ja laittaa ruoat. Nykyiseni äiti pakkaa hänelle pakasterasioihin viikon ruoat ja viikonloppuisin hän ajaa toiseen kuntaan hakemaan lisää ruokaa. Toki ei enää minun myötä. Kuulema äiti on aina tehnyt kaiken ja yhä tekee. Tuttavani veli on 32, asuu omillaan, mutta äiti tulee joka viikko siivoamaan ja laittamaan ruokaa.
Nyt sitten ollaan yhdessä siivoiltu, olen opettanut viikkaamaan ja laittamaan pyykit oikein roikkumaan. Myös perus ruoanlaittoa ollaan tehty. Kukaan edellisistä kumppaneista ei myöskään osannut yhtikäs mitään muuta kuin pierrä ja kääntää kylkeä. Mopoa ja autoa osataan rassata.
Teette karhunpalveluksen lapsillenne.
Kommentit (122)
Minusta (naisena) siivoaminen ja tiskaaminen on ihan perseest. Minulla on 4 poikaa jotka kyllä osaavat siivota, tiskata ja pyykätä, koska minä en ole todellakaan mitään sellaista heidän puolestaan tehnyt. Päin vastoin, olen teettänyt omat työni heillä. Mutta jostain syystä kukaan heistä ei näytä haluavan parisuhdetta 😂
Vakka ja kansi