Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tykkäättekö siitä kun

Vierailija
25.10.2020 |

pannessa vetää peniksen aina kokonaan ulos ja työntää sitten takaisin sisään? Ns. seivästämistä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka työnnöllä

Vierailija
2/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Varsinkin kun on lähellä orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Ja samalla jos sormilla hieroo klitorista, ai että. Saanti taattu :) Mut sitä ei saa tehdä liian nopeasti!

Vierailija
4/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain! Kunhan osuu aina kohdalleen eikä törki muualle. Ja tosiaan, tahti ei saa olla liian kova. Tuohon on hyvä jos ei ole kovin paksu penis, jotta luiskahtaa aina suosiolla sisään.

Vierailija
5/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kun tuota tekee niin pillu ottaa ilmaa sisään.

Vierailija
6/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin kun tuota tekee niin pillu ottaa ilmaa sisään.

Tuntuuko se ikävältä?

Vierailija
7/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ärsyttävää lähinnä. Menee ilmaa toosaan ja muutenkin haluan tuntea k.ullin sisälläni kun naidaan, ei niin, että se vedetään jatkuvasti pois.

Vierailija
8/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Tykkään just siitä kun miehen iso terska menee tosta suuaukolta. Jos pysyy sisällä koko ajan, ei tunnu samailla lailla. Kun tekee ulos ja sisään -liikettä koko ajan niin saan nauttia siitä koko ajan.

Vierailija
9/13 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Tykkään just siitä kun miehen iso terska menee tosta suuaukolta. Jos pysyy sisällä koko ajan, ei tunnu samailla lailla. Kun tekee ulos ja sisään -liikettä koko ajan niin saan nauttia siitä koko ajan.

Innostuin ajatuksesta niin, että oli näköjään surkea ulosanti. Pahoittelen. Taidanpa pyytää mieheltä juuri tuollaisia kyytejä vielä tänään.

Vierailija
10/13 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tai vetää melkein ulos kokonaan, mutta sitten työntääkin syvään takaisin sisään. On kyllä ihanaa ja juurikin varsinkin lähellä orgasmia.

Vierailija
11/13 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulee ajoittain tökittyä vain nupilla rouvaa. Eli alkuun käytän vain terskan hitaasti sisällä ja hitaasti ulos. Näyttäisi tykkäävän. Sitten kun itsellä alkaa sytystyslanka palamaan, niin lisätään tempoa ja iskunpituutta.

Vierailija
12/13 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulee ajoittain tökittyä vain nupilla rouvaa. Eli alkuun käytän vain terskan hitaasti sisällä ja hitaasti ulos. Näyttäisi tykkäävän. Sitten kun itsellä alkaa sytystyslanka palamaan, niin lisätään tempoa ja iskunpituutta.

Mulle kaikkein mieluisinta on just tollanen terskapano. Sisään ulos sisään ulos sisään ulos. Ja kun alkaa riittää, sen kun puristaa vaan pillun tiukaksi, niin mies ei mahda mitään laukeamiselle.

Vierailija
13/13 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä mene ilmaa pilluun tuossa. Mitä ihmettä. :D Tapana on tiivistää pillu suppuun muutenkin aina kun mies ottaa munaa ulos, tuntuu aivan mahtavalta, niin etten meinaa päästää sitä pois.

Sitten päästän sitä sisälle vain vähän, vähän kuin imaisen tai liu'utan ja taas päästän sisälle vähän. Joskus menee vähän leikisti taisteluksi, että saanko minä lisää vai ottaako mies ulos. Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi