Kuinka nopeasti olette saaneet tilille LiputOn:ista rahat?
Myin Tiketistä ostetun Ruisrock-lipun eteenpäin LiputOn:issa. Ilmoitus tuli, että rahat ovat tililläni 14 päivän sisällä. Kuulostaa pitkältä ajalta. Miten pitkään teillä on rahojen saamisessa mennyt?
Kommentit (19)
Itse myin 6.5 lippuni ja en ole vielä saanut rahoja. Ihmetyttää myös itseäni tuo 14vuorokauden kuluessa 🤔
11.5. myin lipun, rahat oli tilillä 23.5.
Noi ei ainakaan nopeutunut.. 29.1 myin ja ei näy tilillä.. 6.2.
Ehkä joku 4päivää meni.
Tosi hyvä luotettava palvelu.
10 päivää nyt odoteltu. Miksi he huijaavat asiakkaitaan näin? Raha liikkuu tililtä toiselle nykyään sekunneissa, mihin tarkoitukseen he käyttävät rahojani kun eivät lähetä niitä samantien minulle? Ottavat vielä 10% rahoista itselleen! Surkea asiakaspalvelu
Vierailija kirjoitti:
viikko mennyt ja ei kuulu
Sama täällä
Taidat olla liputon tuollaisen puljun jäljiltä.
No siinä olet oikeassa mutta myös rahaton
Tämä on kyllä yksi oudoimmista palveluista mitä löytyy. Miksi he eivät tilitä rahoja muutamassa päivässä vaan pitävät asiakkaiden rahoja parikin viikkoa
Aspasta vastasivat että haluavat pitää palvelun "turvallisena" ja "luotettavana" siksi lainaavat asiakkailta rahoja 14 vuorokaudeksi.
Välttäkää palvelua!
8 päivää ja ei kuulu rahoja vaikka tapahtuma on ollut jo
Tämä palvelu on kyllä myyjän kantilta surkea. Ostaja saa lippunsa turvallisesti ja heti kyllä. Voisivat laskea provisionsa 5 pinnaan kun näin kauan kestää saada rahat. Nimimerkillä viikko kohta kulunut..
Naurettavaa touhua pitäisi korkoa saada tästä odottelusta
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa touhua pitäisi korkoa saada tästä odottelusta
Pidä liput itse niin ei tule korkokuluja
Meneekö siinä tosiaan toi täydet 2 viikkoo ennen kun moi rahat saa? Itellä keskiviikkona 2 viikkoo täyteen nii sillon sit vasta varmaan..
Mulla meni muistaakseni vajaa viikko :)