Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen tilanne pitäisi olla, että luovuttaisit elämässä?

Vierailija
25.10.2020 |

Mulla on luovuttaminen lähellä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsi luovuttaa, kuolleena ehtii kuitenkin viettää aivan tarpeeksi monta vuosimiljardia.

Vierailija
2/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ongelma, kun en tiedä miten luovuttaa.

Eipä tässä hätä ole, kun elämässä hyvin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä viitsi luovuttaa, kuolleena ehtii kuitenkin viettää aivan tarpeeksi monta vuosimiljardia.

Tuo on totta, mutta miksi mä jatkaisin, jos ei ole mitään iloa tai toivoa?

ap

Vierailija
4/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen sellaista. Ohkä joku tosi paha sairaus joka olisi ihan loppusuoralla.

Vierailija
5/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset kuolis.

Vierailija
6/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luovuttais elämästä. Teen aina suunnitelman muutoksen ja tyydyn siihen mihin sillä hetkellä pystyn saavuttamaan. Lähellä luovuttaminen on ollut silloin kun yhteiskunta vie rahat ja potkii päähän tulin katkeraksi mutta tyydyin osaani. Vaihdoin päämäärää ja menen sitä kohti ajattelematta sitä mitä minulla voisi olla jos elämä ja ihmiset olisvat reiluja.

Vierailija
7/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luovuttais elämästä. Teen aina suunnitelman muutoksen ja tyydyn siihen mihin sillä hetkellä pystyn saavuttamaan. Lähellä luovuttaminen on ollut silloin kun yhteiskunta vie rahat ja potkii päähän tulin katkeraksi mutta tyydyin osaani. Vaihdoin päämäärää ja menen sitä kohti ajattelematta sitä mitä minulla voisi olla jos elämä ja ihmiset olisvat reiluja.

Mulla on tilanne, jossa menneisyydessä ei ole mitään ja tulevaisuudessa ei ole mitään. Kaikki on pelkkää tasaista ja harmaata. Mistä elämänilo? Mistä toivo?

ap

Vierailija
8/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuolemasta.

Vierailija
9/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niinku pitäs luovuttaa? Ja kenelle?

Vierailija
10/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi kaikki raajat, näkö ja kuulo. Kyllähän tuostakin jotenkin voisi nousta taas iloitsemaan niistä asioista joita voisi vielä kokea tuntoaistin kautta, mutta vaatisi varmaan vuosikausien henkistä työtä omalla kohdallani, tai sitten tosiaan vaan vajoaisin loputtomaan masennukseen.

Vierailija
11/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen eli krooninen sairaus, joka pilaa elämänlaadun eikä parane. Aion yrittää vielä paria juttua, jos ne auttaisivat olemiseeni, mutta jos eivät niin en viitsi kauan enää kärsiä.

Vierailija
12/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin krooninen sairaus, jos Suomessa voisi ostaa aseita niinkuin teksasissa, loppu ois jo tullu.

Jostain kumman syystä täällä vielä kirjoitellaan...

Vierailija
13/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin krooninen sairaus, jos Suomessa voisi ostaa aseita niinkuin teksasissa, loppu ois jo tullu.

Jostain kumman syystä täällä vielä kirjoitellaan...

Vierailija
14/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, mutta miksi mä jatkaisin, jos ei ole mitään iloa tai toivoa?

ap

Niin kauan kun on elämää, on toivoa. Pahastakin tilanteesta voi nousta -itse olen noussut moneen kertaan. Kaikki me kuollaan joku päivä, mutta sitä ennen saamme elää. Kyllä asiat järjestyvät kyllä, jatka vaan eteenpäin. Elämä kantaa.

Vierailija
15/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilanne, jossa menneisyydessä ei ole mitään ja tulevaisuudessa ei ole mitään. Kaikki on pelkkää tasaista ja harmaata. Mistä elämänilo? Mistä toivo?

ap

Masennuslääkkeistä nyt alkuun?

Vierailija
16/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos perheenjäsen tai useampi kuolisi yllättäen, eipä siihen paljoa vaadittaisi kun töissäkin saa irvistellen painaa menemään ja ihmisten kanssa hakata päätään seinään, kun ei vaan onnistu mikään.

Vierailija
17/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset kuolis.

Siitäkin voi selvitä, usko pois. T. kahden enkelilapsen äiti

Vierailija
18/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli sinulla ei ole myöskään velvoitteita? Ei kokoajan voi olla iloa. Älä mieti harmaata. Mieti mitä haluat ja tee se. Tee niitä asioita jotka johtavat siihen mikä tekee iloiseksi. Ilo ei ehkä ole lähellä mutta sen tavoitteleminen auttaa nousemaan aamulla sängystä. Fyysinen rasitus pitää väsyneen mielen kurissa ja saa nauttimaan siitä että pääsee lepäämään. Siinä on yksi asia joka pitää elämän kasassa. Jossain vaiheessa huomaa kropankin timmiytyneen ja haluaa pukeutua kauniisti mennä ihmisten ilmoille ja alkaa elää. Olen nostanut itseni suosta monta kertaa. Alkanut löytää iloa ihan vaikka siitä että jaksan siivota keittiön tai pestä pyykit.

Vierailija
19/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sillon jos makaisin sairaalassa koneiden varassa suunnilleen vihanneksena.

Vierailija
20/44 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos perheenjäsen tai useampi kuolisi yllättäen, eipä siihen paljoa vaadittaisi kun töissäkin saa irvistellen painaa menemään ja ihmisten kanssa hakata päätään seinään, kun ei vaan onnistu mikään.

Jos vaikka muutais ja vaihtais työpaikkaa kantaisi surua niin kauan että se lientyisi jomotukseksi. Hakisi ilon uusista asioista.