Kiitti vaan Vastaamo
Mua ei paljoa kiinnosta ne terapia istunnon lässytykset vaikka ne olis koko maailman nähtävissä. Kun kyse on niin pienistä asioista. MUTTA se että mun henkilötiedot ja henkilötunnus seikkailee tuolla ties kenen saatavilla on todella huolestuttavaa. Elämä meni kyllä nyt ihan hiton vaikeaksi kun pitää ottaa se vapaaehtoinen luottokielto. Pienituloiselle ihmiselle laskulla/osamaksulla ostaminen voi olla ainoa keino saada esim uus pyykkikone, kännykkä tms jos vanha hajoaa.
Kommentit (5)
Ilmeisesti äiti ja poika Tapiolla on tiivis suhde. Molemmat passaa toisiaan.
Äiti on monesti olemassa lapsen kautta.
Villen kakka, hieno kakka.
Ei pelkillä henkilötiedoilla ja henkilötunnuksella nykyään enää mitään luottoja saa.
Älä missään tapauksessa ota luottokieltoa jos kerran tarvitset osamksua käyttää. Ja jos joku on ottanut sinun tiedoillasi pikavippejä, ei se ole sinun ongelmasi vaan sen joka pikavipin on myöntänyt, sen pitää todistaa että se ottaja olit sinä jos aikoo sinulta jotain periä. Tämän takia nykyään tarvitaan pankkitunnukset tai mobiilivarmenne noissakin.
Ei ole mikään pakko tehdä luottokieltoa, itse en aio tehdä. Käytännössä useimmissa paikoissa hetu ei edes riitä, on vahvempi tunnistautuminen esim. pankkivarmenne myös. Jostann nettikaupoita lähinnä voi tilata pikkuostoksia Klarna maksulla niin että riittää että syöttää henkilötunnuksen, jolla tehdään automaattinen luottotietotarkistus, ei juuri muuta.
Ja kyllä ne kaupat peruttua saa jos jotain tulee.
Eivät ne sinun lässytyksesi oikeasti kiinnosta ketään.