Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä Tiina 54v ei saa huomiota kunnon miehiltä:

Vierailija
25.10.2020 |

"Välillä tuntuu, etten ole enää nainen ollenkaan. Kunnon miehet eivät katso edes päin."

https://anna.fi/lifestyle/tyo-ja-raha/tallaista-elaa-koyhana-naisena-su…

Eli Kunnon Mies = rikas? Tiina itsekään ei köyhänä sitten ole Kunnon Nainen eli mitä odottaa?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Naisella on oikeus vaatia varakkaampaa miestä, mutta miehellä ei ole oikeutta vaatia hoikkaa naista.

Kaikillahan on oikeus vaatia ja toivoa vaikka mitä. Eriasia on sitten se että saako sen mitä haluaa.

Vierailija
2/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä kukaan mies, oli sitten kunnon tai kunnoton, niin pelkästä vilkaisusta naiseen päin tietää että onko tämä köyhä vai rikas? Ihmettelen vaan tätä Tiina 54v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Naisella on oikeus vaatia varakkaampaa miestä, mutta miehellä ei ole oikeutta vaatia hoikkaa naista.

Kaikillahan on oikeus vaatia ja toivoa vaikka mitä. Eriasia on sitten se että saako sen mitä haluaa.

Paitsi että haluava mies haukutaan maanrakoon mutta haluavaa naista ei.

Vierailija
4/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon miehellä tarkoiteta varakasta miestä. Kunnollisuus tarkoittaa elintapoja ja miten kohtelee muita.

Vierailija
5/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuonikäinen mies tai nuorempikaan ei saa huomiota minkäänlaisilta naisilta.

Vierailija
6/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon nainen = laiha ja kunnon mies = rikas...sellainen maailmamme vaan on

Vierailija
7/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minulla pisti silmään kuinka yksi haastateltava kutsui eineksiä, makkaraa, makaronia, kalapuikkoja ja jauhelihaa "hirveäksi kuraksi". Kyllä huomaa, ettei oikeasti ole mitään hätää, jos on varaa kutsua ihan kelpo ruokaa kuraksi.

Tietenkään tuo ei mitään gurmeeta ole, mutta jos on niin köyhä kuin tuokin nainen tuntuu itseään pitävän, luulisi tärkeintä olevan se, että ylipäänsä on jotain ruokaa.

Vierailija
8/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Ei. Vaan siitä on tullut sanomista kun ollaan vaadittu hoikkaa naista. Toivoa saa. Eri asia saako haluamaansa.

Naisissa muuten on niitä mitkä lataa kaikki paukkunsa rikkaan miehen saamiseksi eli käyvät kuvauttamassa itsensä ammattilaisella, panostavat asuihin ja meikkiin saadakseen huomiota varakkaiden miesten suosimilla sivustoilla.

Vierailija
9/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vaan haikailee alfojen perään

Vierailija
10/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Suomihan on hallitus edellä julistautunut intersektionalistiseksi.  Se tarkoittaa, että valkoinen mies on aina syypää kaikkeen maailman pahuuteen.

Vierailija
11/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että 54-vuotias nainen ei ole mitenkään parasta a-ryhmää parisuhdemarkkinoilla, ja siihen ei varallisuus vaikuta juuri lainkaan. Ei ole kyllä 54-vuotias mieskään, joten turha nirsoilu kannattaa viimeistään nyt unohtaa, jos on siinä epäonnellisessa asemassa että joutuu kumppania tuossa elämänvaiheessa vielä etsimään.

Vierailija
12/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minulla pisti silmään kuinka yksi haastateltava kutsui eineksiä, makkaraa, makaronia, kalapuikkoja ja jauhelihaa "hirveäksi kuraksi". Kyllä huomaa, ettei oikeasti ole mitään hätää, jos on varaa kutsua ihan kelpo ruokaa kuraksi.

Tietenkään tuo ei mitään gurmeeta ole, mutta jos on niin köyhä kuin tuokin nainen tuntuu itseään pitävän, luulisi tärkeintä olevan se, että ylipäänsä on jotain ruokaa.

Sama. Ja ruokaa nimitettiin myös höttöhiilariksi.

Olen ihan keskituloinen itse ja meillä syödään juuri noita köyhän parjaamia ruokia. Kalapuikot on lasten suurta herkkua ja monesti siitä kaupan halvimmasta jauhelihasta tulee parhaimmat lihapullat.

Vierailija
13/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän köyhyyden masentavan ja ahdistavan, ihan todella. Silti ajoittain tällaisissa kirjoituksissa on kurjuuden maksimoinnin makua, kaikki tuntuu artikkelin naisista olevan ulottumattomissa. Parin euron ripsiväreistä ei kategorisesti saa silmätulehdusta (itse käytän Lidlin 2,5e mascaraa koska se on minusta hyvä), eikä kaikissa miessuhteissakaan päällimmäisenä ole raha. Ja kahden köyhän liitto on kyllä helpompi kuin kahden eri tulotason liitto. Toivotan voimia näille naisille, elämässä on myös hyvä asioita.

Vierailija
14/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Onko näin?

Miksi sitten vain toista sukupuolta ylistetään voimaantuneeksi ja omantunnonarvoiseksi ja toinen lynkataan julkisesti ja hän ansaitsee julkisen nöyryytyksen ja vähintään työpaikkansa menetyksen?

Vierailija
15/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnon miehellä tarkoiteta varakasta miestä. Kunnollisuus tarkoittaa elintapoja ja miten kohtelee muita.

Köyhäkö ei voi olla asiallinen muita kohtaan ja elää terveellisesti?

Vierailija
16/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä kukaan mies, oli sitten kunnon tai kunnoton, niin pelkästä vilkaisusta naiseen päin tietää että onko tämä köyhä vai rikas? Ihmettelen vaan tätä Tiina 54v.

Olen Tiinaa nuorempi ja mies. Olen aina ollut matalatuloinen ja parhain tilini on ollut 2400€ brutto kk. Olen tavannut kaltaisiani naisia ja kyllä sen näkee jos ei ole ylimääräistä rahaa. Olen nähnyt näissä naisissa itseni naispuolisen vastineen.

Vaatteet ovat käytössä ja monissa pesuissa kuluneita. Samoin kengät. Naisilla ei arvokkaita koruja. Huomaa sen käytöksestä ja olemuksestakin jos ei ole varakkaat itsetietoisuutta ja varmuutta. En tarkoita ylimielisyyttä vaan sellaista varmuutta mikä tulee kun ei tarvitse aina miettiä mitä joku maksaa.

Vierailija
17/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vaatiminen on outo verbi, mutta minä en halua läskimiehiä, joita on Suomi pullollaan. 

Teistä 75 prosenttia on ylipainoisia. Hirvittävä luku.

Vierailija
18/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen on lähes 5 vuotta vanha joten Tiina on todennäköisesti jo aikaa sitten saanut vaatimansa varakkaan adoniksen.

Vierailija
19/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tiinaa nuorempi ja mies. Olen aina ollut matalatuloinen ja parhain tilini on ollut 2400€ brutto kk. Olen tavannut kaltaisiani naisia ja kyllä sen näkee jos ei ole ylimääräistä rahaa. Olen nähnyt näissä naisissa itseni naispuolisen vastineen.

Vaatteet ovat käytössä ja monissa pesuissa kuluneita. Samoin kengät. Naisilla ei arvokkaita koruja. Huomaa sen käytöksestä ja olemuksestakin jos ei ole varakkaat itsetietoisuutta ja varmuutta. En tarkoita ylimielisyyttä vaan sellaista varmuutta mikä tulee kun ei tarvitse aina miettiä mitä joku maksaa.

Puhut täyttä soopaa.

Varallisuus ei muutenkaan näy päällepäin. Yleensä toisinpäin. Mitä vaatimattomamman näköinen, sitä enemmän säästöjä, kun raha ei kulu turhuuksiin.

Työskentelen pankissa ja tapaan työssäni pääosin varakkaita henkilöitä. Harvaa heistä uskoisi varakkaaksi ulkoisen habituksen perusteella.

Se ettei ole arvokkaita koruja tai vimpan päälle vaatteet, tarkoittaa vaan sitä ettei ko. henkilölle nämä asiat ole tärkeitä.

Vierailija
20/75 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämä Tiina ole mennyt työhön? Keittiöalalla ja 10 vuotta työttömänä? Luulen että on jotain häkää yliskamarissa. Sekin vaikuttaa kunnon miehen saamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän