Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaamon tietomurron uhrit: lupaan että en lue tietojanne

Vierailija
25.10.2020 |

Todella ikävä juttu, ja te olette siihen täysin syyttömiä.

Jos yhtään helpottaa, niin lupaan että en tule koskaan lukemaan yhtään vuotanutta asiakaskertomusta enkä silmäilemään, onko joukossa tuttuja. Ei kuulu minulle. Raportoin poliisille heti, jos näen tietoja jossain reposteltavan.

Toimitaanko kaikki näin?

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en lue. Ei kuulu mulle. Muistakaa uhrit, että kukaan täysi järkinen ei lue toisten henkilökohtaisia asioita. Se joka lukee, on inhottava ja itsekäs ihminen. Se että tänä päivänä käy terapiassa on täysin luonnollista. Tietomurron uhreille, olkaa ylpeitä itsestänne.

Vierailija
42/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en lue!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan niin kuin Obama terveysjärjestelmän, Trump muurin jne. Niin myötä kuin vastoinkäymisessä...

Vierailija
44/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vastuullinen media mutta vaikka Englannissa Daily Mail alkaisi reposteleen näillä vuodetuilla tiedoilla laittamalla parhaimmat lehteen ja oheen uhrin kuvan

Vierailija
45/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei edes kiinnosta muiden ihmisten asiat, ei, vaikka ne pälähtäisivät tähän padilleni.

Puhuimmejuuri tästä miehen kanssa. Ketä kiinnostaa? Siis kamalaa uhreille, mutta meille ulkopuolisille uhrien jutut on evvk.

Siis ihmisiähän kiinnostaa. Uskon, että täälläkin moni joka vannoo ettei lue, tilaisuuden tultua lukee kuitenkin. Iso osa ihmisistä on haaskalintuja ja hirveän uteliaita toisten ihmisten elämästä. Miksi verotietoja julkaistaan joka vuosi? Sama homma.  En oo ikinä ymmärtänyt mikä niissäkin kiehtoo, mutta kai se on sama kuin tässä.

Silti jätän itse lukematta.

Verotiedot on julkista tietoa, potilastiedot ei. Niiden lukeminen ilman oikeutta siihen on rikos.

Juu totta kai se ero on siinä. Mutta rivityypille, jos nenän eteen tulee mahdollisuus lukea, eikä kukaan saa sitä tietoon että oot lukenut, lukee aika varmasti. Kun se uteliaisuus vaan voittaa näemmä. 

Vierailija
46/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppikirjaesimerkki hyvesignaloinnista. Tuskin missään näet niitä tietoja mutta nyt haluat gloriaa tästä hienosta päätöksestäsi. Kukaan normaali ihminen ei niitä lue muutenkaan.

Vaikutat katkeralta ja empatiakyvyttömältä.

Aloituksen idea lienee osoittaa uhreille, että on paljon ihmisiä joita ei nuo tiedot kiinnosta. Kaikki ns. hyveellinen toiminta ei ole mitään signalointia, vaan todella moni ihminen haluaa ihan aidosti auttaa ja tukea muita. Mietipä hetkinen sitä.

Ja tässä toinen sädekehäpyhimys. Halatkaa ja pussatkaa toisianne. Pollyannojen kokoontumisajot!

Asutko Inkoossa?

Vierailija
47/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä latasi tiedostot (oletan näin) ja nyt jeesustelee että ei lue niitä. Samoin tekee moni muu. Ai että, kun olettekin niin hyviä ihmisiä 😱

Vierailija
48/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä tarinoita voi käydä lukemassa?

T. Iso sipsipussi ostettu

Vierailija
49/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mukana!

Lisäksi muistuttaisin, että salaisten tietojen lukeminen on rikos, vaikka ne olisikin vuodettu nettiin. Ne ovat edelleen yhtä salaisia kuin ennen tietomurtoakin. Siis jokainen joka niitä lukee ja/tai levittää, syyllistyy rikokseen.

Höpö höpö! Julkisuuslaki koskee vain viranomaisia... Olet pöhkö!

Vierailija
50/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on joukossa paljon julkkiksia, erityisesti taiteilijoita, joten aika monet kyllä lukevat. Googlen suosituin hakusana tällä hetkellä koskee sitä miten tor browserin saa ladattua.

Vierailija
51/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen mukana!

Lisäksi muistuttaisin, että salaisten tietojen lukeminen on rikos, vaikka ne olisikin vuodettu nettiin. Ne ovat edelleen yhtä salaisia kuin ennen tietomurtoakin. Siis jokainen joka niitä lukee ja/tai levittää, syyllistyy rikokseen.

Höpö höpö! Julkisuuslaki koskee vain viranomaisia... Olet pöhkö!

KRP huomauttaa, että kiristäjän vuotamat tiedot ovat salassa pidettäviä.

– Se, että laiton tieto on saatettu jonnekin nähtäville, ei tee tiedon katsomisesta laillista. Aineisto on edelleen salassapidon alla, eli sitä ei saisi mennä katsomaan, Leponen sanoo.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/f61222d6-f492-4d04-a93b-2b400529…

Vierailija
52/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyneenä viihdytän itseäni Seiskan nettisivuilla. En lupaa mitään.

Vierailija
53/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lupaan. Eikä edes kiinnosta muiden terveystiedot, kun omissakin on ihan tarpeeksi mietittävää.

Vierailija
54/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen

Vierailija
55/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lukisi ja pidän erittäin vastenmielisinä sekä niitä, jotka kiristävät uhreja että niitä, jotka ovat kyllin alhaisia lukemaan toisten tietoja.

En lue roskalehtiä tai Seiskaa, joten miksi ihmeessä lukisin jonkun henkilökohtaisia tietoja?

Vierailija
56/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihmisen vahingonilo julkeaa, sairaita ovat päästään ihmiset jotka tonkivat oman säälittävän elämänsä viihdytykseksi pahaa oloaan purkaneiden ihmisten yksityisasioita.

Vierailija
57/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että vaikka moni näin väittää ja hyvesignaloi nyt kovasti, niin kyllä monia nuo tiedot kiinnostaa. Mä olen kans käynyt terapiassa ja kyllä uskon, että monia kiinnostaisi lukea mun juttuja. Valehtilisin kans, jos väittisin, etten olisi kiinnostunut lukemaan muiden kertomuksia. Mulla on kuitenkin sen verran moraalia, etten mene noita onkimaan ja katsomaan, sillä tiedostan kyllä, etteivät ne kuulu mulle. Silti näin Big Brotherin, Temppareiden ja Sex Tapen maailmassa moni kyllä valehtelee, jos väittää, ettei kiinnosta yhtään. 

Vierailija
58/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lupaan, etten kerro kenellekään mitään, jos luen. 

Tuliko ap:lle nyt "mä oon niin hyvä ja kunnollinen ihminen" -fiilarit? Paistattele nyt siinä jonkin aikaa, kunnes keksit taas seuraavan hyvesignaloinnin aiheen.

Vierailija
59/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue eikä edes kiinnosta. Jokaisella on elämänsä, minä keskityn omaani.

Vierailija
60/132 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis ajatus. Tosin se muutama prosentti mätäpaiseita pilaavat tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä