Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia jonka naiset jättävät mainitsematta on se että Mikon ja muiden naisettomien miesten kaltaisia l.uuserinaisia on yhtä lailla.

Ero on siinä että he saavat poikaystäviä.

Tunnen juurikin kotihiirinaisia, syrjäytyneitä naisia, jne joille löytyi pelastaja eli reipas mies. Mielenkiinnonkohteet eivät ole sen kummoisempia kuin Mikollakaan; koirat, kukat ja muut ovat naisen videopelejä siinä mielessä etteivät ne ole kiinnostavia harrastuksia miesten silmissä.

Kuitenkaan toisin päin ei tapahdu koskaan, eli että reipas nainen pelastaisi ujon, syrjäytyneen, tms miehen. Ajatuskin on naisista absurdi. Ei sen niin päin kuulu mennä. Nainen on sentään nainen, miehen kuuluu olla tekijä joka osoittaa kelpoisuutensa.

Huomasin asian vuosia sitten kun olin itse huonommassa asemassa kuin nykyään (nyt menee ok). Syrjäytyneiden kurssilla olleet miehet olivat lähes kaikki sinkkuja, kun taas lähes kaikki naiset olivat parisuhteissa.

Ei tuossa Mikon tapauksessa ole videopelit se varsinainen ongelma. Ei minua ainakaan haittaa, vaikka kumppani harrastaisi jotain, mikä minua ei kiinnosta. Ja esim. itse en jaksa yhtään mitään penkkiurheilua, mutta yhtään ei ole haitannut, jos kumppania katsoo jalkapalloa tai lätkää. Ongelma tuossa Mikon tapauksessa onkin se, mitä hän itsekin selittää, että "ei osaa puhua naisten kanssa mistään". Suurin osa naisista varmaan haluaa suhteen, jossa kommunikaatio toimii.

On mahdollista, että ne Mikon naispuoliset vastineet eivät myöskään osaa puhua miesten kanssa mistään, eikä kommunikaatio välttämättä toimi yhtään sen paremmin. Sehän on sitten miesten oma asia, riittääkö heille sellainen suhde. Mutta siitä ei voi kyllä ketään syyttää, jos ei aloita suhdetta silloin, kun edes normaali juttelu ei onnistu.

Tuossahan siis viitataan jutteluun jolla homma saadaan alkuun.

Aika suuri osa naisista ei hallitse sitä yhtään sen paremmin kuin Mikkokaan. Mutta naisilta ei odoteta heti alussa sosiaalista sukkeluutta ja romanttista repliikkiä jotta mielenkiinto heräisi. Miesten kuuluu suorittaa soidinmenot, ei naisten, kuten palstalla aina sanotaan.

Kuitenkin moni tämän tyyppinen ihminen on hyvä keskustelukumpani siten kun ollaan tutustuttu (koskee molempia sukupuolia).

Miehen ongelma on päästä siihen tilanteeseen. Naiselle se on helppoa, riittää kun on nainen.

Nainen tässä moi! Oon elämäni aikana saanut pakkeja ja yksi pakin antajista sano suoraan etten ole hänen tyyppiään. Yritän lukea ihmisiä rivien välistä ja jätän rauhaan jos toinen näyttää eleillään/sanoillaan ettei kiinnosta. Tähän kuuluu lyhyet vastaukset.

En meinaa ala lypsämään

Vierailija
82/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki kelpaa" -asenne on itselle ehkä pahin turn-off. Miten suhteessa voisi olla mitään ainutlaatuista, tai miten se voi pysyä kasassa, jos kerta kuka vaan peruskiva nainen kelpaisi samaan hommaan? Jos ihminen ei osaa tunnistaa spesifejä ominaisuuksia muissa ihmisissä, joista pitää, niin hän ei voi myöskään osata nähdä naisessa erityispiirteitä ja ainutlaatuisuutta vaan näkee kaikki naiset saman ryhmän ja tyypin edustajana. Miten tuollaisessa ajatusmaailmassa kukaan nainen voi tuntea olonsa arvokkaaksi ja huomioiduksi.

Lisäksi monet miehet eivät ymmärrä, että kukaan muu ihminen ei voi kertoa heille, millainen heidän pitää olla, ja he eivät voi saavuttaa mitään yrittämällä olla sellainen, mitä olettavat muiden haluavan. Naisiin vetoaa sellainen mies, joka ajattelee paljon omaa elämäänsä ja sitä, mitä haluaa - joka saa motivaation ja energian siitä, kun innostuu itse jostain, ei siitä, kun joku muu tulee häntä viihdyttämään. Tällainen mies tarjoaa runsaasti samaistumispintaa, eikä ole kiviriippa kenellekään.

"Hyi, kaikki kelpaa"

"Byää, haluaa vain instabeiben"

Kumpi näistä tuo Mikko nyt sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin vaihtoehtoja kuin joko pleikkarin peluu tai yökerhot. Olisi jonkun paremman harrastuksen edes keksintö tai jollain muulla tapaa kehittänyt itseään.

Vierailija
84/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki kelpaa" -asenne on itselle ehkä pahin turn-off. Miten suhteessa voisi olla mitään ainutlaatuista, tai miten se voi pysyä kasassa, jos kerta kuka vaan peruskiva nainen kelpaisi samaan hommaan? Jos ihminen ei osaa tunnistaa spesifejä ominaisuuksia muissa ihmisissä, joista pitää, niin hän ei voi myöskään osata nähdä naisessa erityispiirteitä ja ainutlaatuisuutta vaan näkee kaikki naiset saman ryhmän ja tyypin edustajana. Miten tuollaisessa ajatusmaailmassa kukaan nainen voi tuntea olonsa arvokkaaksi ja huomioiduksi.

Lisäksi monet miehet eivät ymmärrä, että kukaan muu ihminen ei voi kertoa heille, millainen heidän pitää olla, ja he eivät voi saavuttaa mitään yrittämällä olla sellainen, mitä olettavat muiden haluavan. Naisiin vetoaa sellainen mies, joka ajattelee paljon omaa elämäänsä ja sitä, mitä haluaa - joka saa motivaation ja energian siitä, kun innostuu itse jostain, ei siitä, kun joku muu tulee häntä viihdyttämään. Tällainen mies tarjoaa runsaasti samaistumispintaa, eikä ole kiviriippa kenellekään.

"Hyi, kaikki kelpaa"

"Byää, haluaa vain instabeiben"

Kumpi näistä tuo Mikko nyt sitten on?

Mieti kaksi kertaa. Mikko työskentelee naisvaltaisella alalla ja juttelee päivän mittaan naisten kanssa. Missä menee vikaan?

Vierailija
85/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma näissä on aina se, että nainen on vain jokin omien halujen ja puutteiden objekti, jonka tulisi nyt korjata Mikon yksinäisyys ja läheisyydenpuute. Mutta kaikki me olemme yksilöitä omine haluinemme, toiveinemme ja puutteinemme. Mitä tarjottavaa Mikolla on sille naiselle? Hän haluaa siis jonkun, joka tyydyttää hänet, mutta miten hän tyydyttää sen naisen, jolle ei ehkä riitä se, että on Mikon harjoittelukohde suutelemiselle ja seksille. Tai miten nainen osaa jakaa Mikon intohimon pelaamiseen ja siihen, ettei muita harrastuksia oikein ole?

Teiltä naisilta itseltä ei tule kyllä koskaan vastausta tähän että mitä te tuotte...

Vierailija
86/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin outo jätkä. Ei käytä WhatsAppia, ei kuuntele musiikkia, ei lue uutisia, edes televisiota ei voi katsoa jne. koska ovat turhaa hölynpölyä. Silti Mikko käyttää roskadeittisovelluksia joista en ole kuulukaan (HappyPanCake?).

En myöskään usko että nainen on sanonut "Painu vi*tuun rumilus"

Vierailija
87/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma näissä on aina se, että nainen on vain jokin omien halujen ja puutteiden objekti, jonka tulisi nyt korjata Mikon yksinäisyys ja läheisyydenpuute. Mutta kaikki me olemme yksilöitä omine haluinemme, toiveinemme ja puutteinemme. Mitä tarjottavaa Mikolla on sille naiselle? Hän haluaa siis jonkun, joka tyydyttää hänet, mutta miten hän tyydyttää sen naisen, jolle ei ehkä riitä se, että on Mikon harjoittelukohde suutelemiselle ja seksille. Tai miten nainen osaa jakaa Mikon intohimon pelaamiseen ja siihen, ettei muita harrastuksia oikein ole?

Teiltä naisilta itseltä ei tule kyllä koskaan vastausta tähän että mitä te tuotte...

Kysyn. Missä maassa asumme? Tasa-arvoon uskovassa paikassa luulisi parien miettivän mitä MOLEMMAT voivat tuoda suhteeseen. Tunnut olevan vailla tilausvaimoa.

Vierailija
88/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin outo jätkä. Ei käytä WhatsAppia, ei kuuntele musiikkia, ei lue uutisia, edes televisiota ei voi katsoa jne. koska ovat turhaa hölynpölyä. Silti Mikko käyttää roskadeittisovelluksia joista en ole kuulukaan (HappyPanCake?).

En myöskään usko että nainen on sanonut "Painu vi*tuun rumilus"

Jotenkin alkoi tuntua siltä, että "Mikko" on Iltiksen toimittajien mielikuvituksen aikaansaannosta. Mikä pointti tuollaisen jutun tekemisessä sitten on, siitä voi olla montaa mieltä.

Vierailija
89/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn. Missä maassa asumme? Tasa-arvoon uskovassa paikassa luulisi parien miettivän mitä MOLEMMAT voivat tuoda suhteeseen. Tunnut olevan vailla tilausvaimoa.

???

Vierailija
90/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Tyhmäksi heittäytyminen kannattaa aina.

Vierailija
91/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiin vetoaa sellainen mies, joka ajattelee paljon omaa elämäänsä ja sitä, mitä haluaa - joka saa motivaation ja energian siitä, kun innostuu itse jostain, ei siitä, kun joku muu tulee häntä viihdyttämään. Tällainen mies tarjoaa runsaasti samaistumispintaa, eikä ole kiviriippa kenellekään.

Moni mies saattaa olla intohimoinen kalastaja. Tykkää esitellä kalasaaliitaan Tinder-kuvissakin tai puhella harrastuksestaan paljon. Tai mies voi olla todella kiinnostunut ja omata intohimoa jonkin tietyn pelin pelaamiseen ja on valmis uhraamaan useamman tunnin viikosta juuri siihen. He kummatkin omaavat kavereita harrastuksen kautta, mutta omat tekemisissä heidän kanssaan vain sen parissa ja muuten yksin kotona.

Olen ymmärtänyt, että tällainen intohimoisuus on kuitenkin myös vastenmielistä monelle naiselle. Olenko oikeassa?

Olet. Uppoutuminen niihin ikiomiin harrastuksiin on poissa yhteisestä perheajasta ja se ei ole toivottavaa. Itse valitsin miehen siten että on mukava ja älykäs eikä sillä ole mitään erityisempiä aikaavievää harrastuksia kuten esim. Kalastus, metsästys, penkkiurheilu. Eikä mitään tarvetta roikkua jätkäporukoissa. Viihtyy kotona perheen parissa. Harrastaa lukemista ja musiikkia ja perheen kanssa touhuamista. Olen valintaani tyytyväinen

Vierailija
92/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Miten voimme palvella arvon herraa tänään?”

Ei hele. Joku on mennyt pahasti metsään näiden kasvatuksessa. Näitä vaan tuntuu silti tulevan joka tuutista :O

Vierailija
93/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa yrittää kun tiedän ettei naiset lämpene t. Melko samat kuin Mikko mutta 29 vuotta. Ja vielä kun näistä naisista ei ikinä tiedä onko varattuja vai ei vaikka miten flirttailevat.

Vierailija
94/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kouluaikoina nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot" - no tuossa ei ainakaan ole mitään kummallista. Kyllä minäkin (olen nainen) pelasin kavereiden (tyttöjen) kanssa Nintendoa ala- ja yläasteella, eikä edes tiedetty silloin kunnolla mitä yökerhot on, mutta vaikka oltaisiin tiedetty, niin ei kyllä ne olisi kiinnostaneet. Voi ei, oltiinkohan me tietämättämme outoja ja syrjäytyneitä? Ja lukiossakaan ei yökerhossa tullut käytyä, kun asuttiin pikkukaupungissa, missä oikeita yökerhoja ei edes ollut, mutta ei kyllä käyty baareissakaan. Tuskin oltaisiin edes päästy sisään, minä varsinkin olin niin nuoren ja lapsellisen näköinen.

Kuinka moni oikeasti pyörii KOULUAIKANA yökerhossa?

Vähän kuulostaa toimittajan keksimältä jutulta, johon on poimittu palstoilta kaikki palstakliseet aiheen tiimoilta. 

Vierailija
95/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole koskaan suudellut. Mulla on työpaikka, harrastuksia ja kavereita.

Mutta harva nainen mua silti suutelisi.

Oletko niin ruma? Käytkö suihkussa?

Vierailija
96/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen. Ja jopa harrastanut seksiä.

Vierailija
97/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia jonka naiset jättävät mainitsematta on se että Mikon ja muiden naisettomien miesten kaltaisia l.uuserinaisia on yhtä lailla.

Tunnen juurikin kotihiirinaisia, syrjäytyneitä naisia, jne joille löytyi pelastaja eli reipas mies. Mielenkiinnonkohteet eivät ole sen kummoisempia kuin Mikollakaan; koirat, kukat ja muut ovat naisen videopelejä siinä mielessä etteivät ne ole kiinnostavia harrastuksia miesten silmissä.

Kuitenkaan toisin päin ei tapahdu koskaan, eli että reipas nainen pelastaisi ujon, syrjäytyneen, tms miehen. Ajatuskin on naisista absurdi. Ei sen niin päin kuulu mennä. Nainen on sentään nainen, miehen kuuluu olla tekijä joka osoittaa kelpoisuutensa.

Huomasin asian vuosia sitten kun olin itse huonommassa asemassa kuin nykyään (nyt menee ok). Syrjäytyneiden kurssilla olleet miehet olivat lähes kaikki sinkkuja, kun taas lähes kaikki naiset olivat parisuhteissa.

Ei tuossa Mikon tapauksessa ole videopelit se varsinainen ongelma. Ei minua ainakaan haittaa, vaikka kumppani harrastaisi jotain, mikä minua ei kiinnosta. Ja esim. itse en jaksa yhtään mitään penkkiurheilua, mutta yhtään ei ole haitannut, jos kumppania katsoo jalkapalloa tai lätkää. Ongelma tuossa Mikon tapauksessa onkin se, mitä hän itsekin selittää, että "ei osaa puhua naisten kanssa mistään". Suurin osa naisista varmaan haluaa suhteen, jossa kommunikaatio toimii.

On mahdollista, että ne Mikon naispuoliset vastineet eivät myöskään osaa puhua miesten kanssa mistään, eikä kommunikaatio välttämättä toimi yhtään sen paremmin. Sehän on sitten miesten oma asia, riittääkö heille sellainen suhde. Mutta siitä ei voi kyllä ketään syyttää, jos ei aloita suhdetta silloin, kun edes normaali juttelu ei onnistu.

Tuossahan siis viitataan jutteluun jolla homma saadaan alkuun.

Aika suuri osa naisista ei hallitse sitä yhtään sen paremmin kuin Mikkokaan. Mutta naisilta ei odoteta heti alussa sosiaalista sukkeluutta ja romanttista repliikkiä jotta mielenkiinto heräisi. Miesten kuuluu suorittaa soidinmenot, ei naisten, kuten palstalla aina sanotaan.

Kuitenkin moni tämän tyyppinen ihminen on hyvä keskustelukumpani siten kun ollaan tutustuttu (koskee molempia sukupuolia).

Miehen ongelma on päästä siihen tilanteeseen. Naiselle se on helppoa, riittää kun on nainen.

Toisaalta Mikko antaa ymmärtää, ettei keskustelu toimi sitten myöhemminkään:

"Vaikka onnistuisinkin pääsemään treffeille saakka, olen täysin introvertti, ujo ja sisäänpäinkääntynyt, etten keksisi yhtään mitään sanottavaa. Minulla ei ole hajuakaan mistä naisille pitäisi jutella. En katso telkkaria enkä kuuntele musaa, en lue uutisia enkä lööppejä."

Eli kuulostaa minusta enemmänkin siltä, että ongelmat ovat sosiaalisissa taidoissa. Tosin se on onneksi ongelma, jolle voi tehdä jotain. Yksi, mitä kannattaa, olisi etsiä muitakin kiinnostuksen kohteita kuin ne pelit, jotta pystyisi puhumaan ihmisten kanssa edes jotain. Uutisten lukeminen on ainakin helppo, josta voisi aloittaa. Ei tietysti pakko ole, jos ei huvita, mutta sitä naisten kanssa keskustelua voisi harjoitella vaikka töissä juuri ajankohtaisista aiheista höpöttelemällä. Näistä keskusteluista ei tarvitse tavoitella suhdetta tai "panoja" (sana, jota hän itse käytti) vaan ihan voi HARJOITELLA sitä naisten kanssa keskustelua. Sitten, kun kohta huomaa, että sehän on ihan helppoa, tai ainakaan ei ylivoimaisen vaikeaa, ja toteaa että uutisista ja sääennustuksista puhuminen sujuu oikeastaan ihan ok, voi siirtyä vaikeammalle tasolle ja yrittää jutella ihmisten kanssa tutustumismielessä, jolloin puhutaan vähän omistakin asioista. Esimerkkipuheenaiheita tähän: viikonloppusuunnitelmat, miten kesäloma meni, onko korona vaikuttanut omaan elämään ja miten, tuntuuko kellojen siirtäminen missään... jne. Tässäkin vaiheessa voi ajatella, ettei tarvitse ottaa paineita pariutumisesta tai seksistä. Mutta sitten, kun huomaa että jonkun kanssa synkkaakin vähän paremmin, voi yrittää jutella tämän kanssa enemmän ja pyytää vaikka kahville jatkamaan juttua.

Vierailija
98/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muistettava sekin, että monet miehet ihan mielellään ottaa naisia jotka ovat alistuvia, huonoitsetuntoisia, läheisriippuvaisia ja masentuneita, koska heitä on helpompi hallita. Syrjäytyneillä ja köyhillä naisilla on tästä syystä erityisen kohonnut riski joutua perheväkivallan kohteeksi. Ei ne miehet aina mitään "pelastajia" ole. Naiset etsivät tasaveroista kumppania, ei mitään helposti alistettavaa mieslasta. Tosin sellaisiakin naisia varmasti on, muttei yhtä paljon kuin vastaavia miehiä. Ei naiselle se miehen saanti ole automaattisesti onni ja autuus elämässä. Usein elämänlaatu vain heikkenee miehen "saatua". Tiedän kyllä itsekin yhden syrjäytyneen naisen joka löysi lopulta hyvän pelastajamiehen, mutta sitä ennen häntä miehet kohtelivat kuin roskaa. 

Vierailija
99/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mikko sitten aidosti kiinnostunut niistä naisistakaan? Mitä hänen mielestään pitäisi siinä parisuhteessa tehdä, jossei kommunikointi kiinnosta?

Tää is-juttuhan julkaistiin jo aikoja sitten...

Vierailija
100/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa sanotaan, että peruskoulun jälkeen oli työelämän vuoro. Hän ei siis ole jatkanut opiskelua yläasteen jälkeen? Se selittää osin asiaa, sillä opiskeluaikana usein tutustutaan uusiin ihmisiin ja löytyy se elämänkumppani. Kaikki eivät tietenkään opiskeluaikana baareissa biletä, esim. minä olin tällainen. Sosiaalisia kontakteja kuitenkin löytyi.

Lisäksi vähän ärsyttää tuo tapa miten puhuu naisista. Hän ei tiedä mistä puhua kun mikään ei kiinnosta, panna hän kuitenkin haluaisi. Sosiaaliset suhteet perustuu vuorovaikutukseen, ja jos hänellä ei ole yhtään mitään annettavaa sille vastapuolelle, niin ei se juttu toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä