Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värianalyysi hämmennyttää

Hämmentynyt
24.10.2020 |

Yritin juuri netissä värianalyysia ja en tuntunut sopivaan mihinkään. Tummanruskeat hiukset, pisamia, todella vaalea iho ja harmaat silmät. Olen ihmeissäni

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita poissulkevaa tapaa ensin. Eli mitkä värit mielestäsi näyttävät sinulla kaikkein huonoimmilta? Kuvaile mahdollisimman tarkkaan.

Vierailija
2/7 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinny Woodall Youtubessa selittää kuinka nämä eri värit menevät osittain päällekkäin. Ja se ja Susannah Constantine kirjoitti kirjankin värityypeistä.

Eli niitä "värejä" on enemmän kuin ne perinteiset neljä vuodenaikaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia ei pidä lukea siihen mukaan!

Vierailija
4/7 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soft summer luultavasti, googleta, esim. kate middleton on soft summer.

Yleinen suomalaisilla.

Vierailija
5/7 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on ottaa kasa vaatteita, pyyhkeitä ja lakanoita, valitse sellaisia joissa on sama väri tummana ja vaaleana sekä murrettuna, valitse mukaan sekä viileitä värejä, että lämpimiä värejä. Lisäksi valkoista ja mustaa.

Mene peilin eteen, pidä jokaista kangasta vuorollaan kasvojen lähellä. Katso sitten itse mikä käy, mikä ei.

Tee kolme kasaa:

a) näyttää hyvältä

b) ehkä

c) ei missään tapauksessa.

Kun katsot kasaa a) näet mitkä värit ja mitkä niiden sävyt sulle käy yleensä. Kasasta b) voi sitten poimia ne, jotka ovat lähimpänä kasan a luomaa kaavaa. Voi sitten antaa sopivalle väriskaalallesi ihan minkä nimen haluat.

Vierailija
6/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ihon sävy? Viileä vai lämmin?

Vierailija
7/7 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo Trinny Woodallin kirja. Siinä ei juurikaan puhuta lämmin/kylmä sävyistä. Esim itse olen sen mukaan medium väreiltään ja voin pitää lämpimiä ja kylmiä värejä. Oikeasti olen kevät värianalyysin mukaan.

Minusta kuulostat talvelta. Jos silmät harmaat niin ovat kylmät väreiltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi