Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään ja nyt yli kolmekymppinen. Juttelen kuitenkin ahkerasti naispuolisten kaverieni kanssa ja tulen yleensä vieraidenkin naisten kanssa hyvin juttuun. Joku silti puuttuu, koska kertaakaan en ole päässyt kaveria pidemmälle?

Vierailija
62/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita luusereita kyl piisaa. Jos on tahallaan yksin, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Mut jos valittaa siitä että on yksin, niin peiliä katsomaan.

En sanoisi häntä luuseriksi. Tällaisissa tapauksissa on käytännössä lähes aina taustalla jotain tiedostomattomia traumoja jotka ovat johtaneet syrjään vetäytymiseen. Jos ihminen on sosialisoitunut normaalisti pienenä, niin aika harva silloin valitsee tahallaan kotiin hautautumisen.

Hyvin paljon mahdollista. Näiden ihmisten ongelma on kuitenkin se, etteivät he itse tiedosta traumojaan ja sitä, että kaipaisivat nimenomaan niiden käsittelyyn tukea ja apua. Sen sijaan he kuvittelevat, että parisuhde ratkaisee kaiken ja että kumppani rakastaa heidät ehjäksi. Jos traumojen lisäksi elämänkokemustakaan ei ole kovin paljoa, niin on helppo haksahtaa uskomaan, että romanttinen rakkaus on se ihmelääke heidän pahaan oloonsa. Tätä narratiivia on viljelty niin pitkään yhteiskunnan, median ja viihdealan puolelta, että moni niin sanotusti terve ihminenkin uskoo siihen täysin.

Amerikkalaisissa romanttisissa leffoissa yleensä kaava on että se koulun nössöin luuseripoika saa sen suosituimman tytön tai aikuinen nössömies saa sen kauniin ja älykkään naisen, siinä sitä aivopesua.

Tuleeko samasta paikasta harhaluulo naisten palvelualttiudesta, vai tuleeko enemmän tuolta Ph:n puolelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan suudellut. Mulla on työpaikka, harrastuksia ja kavereita.

Mutta harva nainen mua silti suutelisi.

Vierailija
64/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi bussipysäkkijuttu kuulostaa joko keksityltä tai siltä, että Mikko on valikoinut kohteensa todella huonosti ja se on ollut tyyliin joku teinityttö. Useimmat ihmiset ovat melko kohteliaita eivätkä kehtaa suorilta käsin haukkua ketään tuntematonta bussipysäkillä juttelijaa rumilukseksi.

Joo, samaa mietin, että kyseessä on ehkä ollut teinityttö, joka ihan varmuuden vuoksi on torjunut yrityksen mahdollisimman töykeästi. On saattanut olla myös aikuinen nainen huumeiden vaikutuksen alaisena, koska se ei välttämättä näy aina ulospäin, kun aineita on otettu. Sekin on ikävä kyllä mahdollista, että Mikko itse on lähestynyt tätä naista asiattomasti ja epämiellyttävästi, esimerkiksi kehumalla liian tuttavallisesti tämän ulkonäköä. Ei välttämättä tahallaan mutta ymmärtämättä sitä, että tuntemattomat eivät yleensä halua tutustua henkilökohtaisuuksia kommentoivaan ihmiseen.

Vierailija
65/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tavallista alle 180cm, alle 50 000€ vuodessa tienaavan miehen elämää. Itse tajusin siirtyä maksullisiin tsekkiläisiin jo vuosia sitten.

Kilttis M31

Väärä nimimerkk, Huoris M31.

Vierailija
66/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Mikkoa melkein kymmenen vuotta vanhempi ja olen suudellut kerran. Olenko nyt jotenkin parempi ja kokeneempi mies?

Kyllä! Näyttää komealta CV:ssä.

Vierailija
67/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita luusereita kyl piisaa. Jos on tahallaan yksin, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Mut jos valittaa siitä että on yksin, niin peiliä katsomaan.

En sanoisi häntä luuseriksi. Tällaisissa tapauksissa on käytännössä lähes aina taustalla jotain tiedostomattomia traumoja jotka ovat johtaneet syrjään vetäytymiseen. Jos ihminen on sosialisoitunut normaalisti pienenä, niin aika harva silloin valitsee tahallaan kotiin hautautumisen.

Hyvin paljon mahdollista. Näiden ihmisten ongelma on kuitenkin se, etteivät he itse tiedosta traumojaan ja sitä, että kaipaisivat nimenomaan niiden käsittelyyn tukea ja apua. Sen sijaan he kuvittelevat, että parisuhde ratkaisee kaiken ja että kumppani rakastaa heidät ehjäksi. Jos traumojen lisäksi elämänkokemustakaan ei ole kovin paljoa, niin on helppo haksahtaa uskomaan, että romanttinen rakkaus on se ihmelääke heidän pahaan oloonsa. Tätä narratiivia on viljelty niin pitkään yhteiskunnan, median ja viihdealan puolelta, että moni niin sanotusti terve ihminenkin uskoo siihen täysin.

Seurustelin vähän aikaa tällaisen Mikon kanssa, jolla oli juuri tämä syndrooma. En jaksanut olla se ainainen tukipilari ja erotessa sanoin suoraan että menisi hoitoon. En tiedä menikö vai haksahtiko joku muu nainen uudeksi tukipilariksi ja pahan olon roskasangoksi.

Vierailija
68/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUA miehille tiedoksi: toisten hyväksikäyttäminen ei ole OK. Mistä muuten kumpuaa harhaluulo YH-mutsien epätoivoisuudesta? Nehän vasta valikoi!

Teidän epäonneksi sillä mt-ongelmista kärsivällä voi olla ystäviä mitkä varoittaa hyväksikäyttäjästä.

Vierailija
69/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sinne kotiin on jääty pelaamaan sen takia, että muut "koulukaverit" ovat kiusaavia kusipäitä? Entä jos vaan ei koe oloaan kotoisaksi urheilua-kaljaa-autoja-lätkää junttien sekaan? Entä jos baarit eivät todellakaan kiinnosta koska alkoholi ei maistu ja niissä soitettava musiikki on luokatonta paskaa?

Omaa vikaa tuossa keississä on kyllä se ettei ole koittanut fiksata tilannettaan esim nettideitttailemalla. Internet on muutenkin täynnä kaikenlaista Red Pill / PUA-opetusta - näiden avulla sain itse tajuttua sen kliseen ettei "se oikeasti niin vakavaa ole jos joku nainen kieltäytyy". Deittimarkkinat eivät nykypäivänä ole suotuisat tavallisen tylsälle tai sitä huonommalle valkoihoiselle heteromiehelle. Jos ei pelaa, ei voi voittaa. Onko tuo kaveri edes miettinyt sitä mitä naiselta haluaa tai ei halua? Mitä hänellä on tarjottavana nykyaikaiselle itsenäiselle ja vahvalle naiselle - siis sellaista mitä tämä nainen ei esim tinderistä löydä? Seurusteluahan voisi harjoitella vaikkapa yksinhuoltajan tai pulskan mielenterveyskuntoutujan kanssa. Sitten kun oppii parisuhteessa olemaan niin voi etsiä sitä sopivampaa kumppania.

Peli on kovaa, eikä tule helpommaksi muuttumaan tämän koronakriisin takia.

Niinpä, kukapa yh ei lasten lisäksi haluaisi vielä perässä vedettävää asperger-mt -potilasta vaivoikseen? Kuulostaa hyvältä diililtä kun yh:t on jo muutenkin ottuneet olemaan perheen ainoita aikuisia.

Vierailija
70/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti täysin samanlaista naista oltaisi lähestytty monen monta kertaa ja olisi monelle kelvannut. Miestä kyllä syytetään saamattomuudesta ja lytätään maanrakoon, mutta naisen ei tarvitse kuin vain hyväksyä joku puolisoksi. Mikäli silti jää yksin, niin on itse syyllinen koska on nirso.

Vierailija
71/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-naisilla ei ole varaa valita, sillä heillä on mukanaan toisesta miehestä muistuttava teos. Kukaan itseään kunnioittava mies ei toisen miehen jälkikasvua kasvata, ainakaan täällä Porvoossa.

Vierailija
72/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet, mutta eipä ihmisiä oikeasti kiinnosta. AV-mammat on pohjimmiltaan ihan samaa sakkia kuin tuo Vastaamo-kiristäjäkin.

Miten niin ei kiinnosta? Joka päivä ohjataan että menisivät terapiaan. Enempää ei oikein pystytä auttamaan.

Miksi valehtelet? En ole koskaan päässyt terapiaan, kun olen pyrkinyt eikä kysymys ole siitä, että ongelmat eivät ole tarpeeksi vakavia, vaan kuulemma tässä kunnossa olevia ei voida ottaa sinne. Ei ole varaa yksityiseen.

Vierailija
73/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko artikkeli on aivan absurdi. Mikko on opiskellut merkonomiksi (varmaan 80% opiskelijoista naispuolisia) ja tekee asiakaspalvelutyötä. Silti ei ole koskaan puhunut naisille. Väistämättä tulee mieleen, että hän kuuluu tähän porukkaan, joille sana nainen=instabeibe.

Niin, hyviä kysymyksiä, koska eikös opiskellessa joudu tekemään jo melkoisesti ryhmätöitä jne., jolloin ei tarvitsisi paljon yrittää päästäkseen ryhmään, jossa on naisopiskelijoita, ja oppisi samalla kommunikoimaan heidän kanssaan? 

Vierailija
74/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma näissä on aina se, että nainen on vain jokin omien halujen ja puutteiden objekti, jonka tulisi nyt korjata Mikon yksinäisyys ja läheisyydenpuute. Mutta kaikki me olemme yksilöitä omine haluinemme, toiveinemme ja puutteinemme. Mitä tarjottavaa Mikolla on sille naiselle? Hän haluaa siis jonkun, joka tyydyttää hänet, mutta miten hän tyydyttää sen naisen, jolle ei ehkä riitä se, että on Mikon harjoittelukohde suutelemiselle ja seksille. Tai miten nainen osaa jakaa Mikon intohimon pelaamiseen ja siihen, ettei muita harrastuksia oikein ole?

Vierailija
75/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia jonka naiset jättävät mainitsematta on se että Mikon ja muiden naisettomien miesten kaltaisia l.uuserinaisia on yhtä lailla.

Ero on siinä että he saavat poikaystäviä.

Tunnen juurikin kotihiirinaisia, syrjäytyneitä naisia, jne joille löytyi pelastaja eli reipas mies. Mielenkiinnonkohteet eivät ole sen kummoisempia kuin Mikollakaan; koirat, kukat ja muut ovat naisen videopelejä siinä mielessä etteivät ne ole kiinnostavia harrastuksia miesten silmissä.

Kuitenkaan toisin päin ei tapahdu koskaan, eli että reipas nainen pelastaisi ujon, syrjäytyneen, tms miehen. Ajatuskin on naisista absurdi. Ei sen niin päin kuulu mennä. Nainen on sentään nainen, miehen kuuluu olla tekijä joka osoittaa kelpoisuutensa.

Huomasin asian vuosia sitten kun olin itse huonommassa asemassa kuin nykyään (nyt menee ok). Syrjäytyneiden kurssilla olleet miehet olivat lähes kaikki sinkkuja, kun taas lähes kaikki naiset olivat parisuhteissa.

Hyväksikäyttö suhteet on sinusta ihan jees, niinkö? Mäkin tiedän noita pareja. Mies vedättää naista kuusnolla.

Yäk! 🤮

Vierailija
76/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH-naisilla ei ole varaa valita, sillä heillä on mukanaan toisesta miehestä muistuttava teos. Kukaan itseään kunnioittava mies ei toisen miehen jälkikasvua kasvata, ainakaan täällä Porvoossa.

Naapuri tarjoutuu mielellään kauniina ja lapsettomana naisena tuuraamaan yh:oita. Ketäs silloin nauraa? Ei ainakaan mies.

Liikuttavaa miten luullaan olevansa valta-asemassa ottaessaan kotimaisen naisen tilalle tuonnin.

Vierailija
77/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v terve heteromies, 184/90, enkä minäkään ole koskaan suudellut naista.

Mitä sitten?

Vierailija
78/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia jonka naiset jättävät mainitsematta on se että Mikon ja muiden naisettomien miesten kaltaisia l.uuserinaisia on yhtä lailla.

Tunnen juurikin kotihiirinaisia, syrjäytyneitä naisia, jne joille löytyi pelastaja eli reipas mies. Mielenkiinnonkohteet eivät ole sen kummoisempia kuin Mikollakaan; koirat, kukat ja muut ovat naisen videopelejä siinä mielessä etteivät ne ole kiinnostavia harrastuksia miesten silmissä.

Kuitenkaan toisin päin ei tapahdu koskaan, eli että reipas nainen pelastaisi ujon, syrjäytyneen, tms miehen. Ajatuskin on naisista absurdi. Ei sen niin päin kuulu mennä. Nainen on sentään nainen, miehen kuuluu olla tekijä joka osoittaa kelpoisuutensa.

Huomasin asian vuosia sitten kun olin itse huonommassa asemassa kuin nykyään (nyt menee ok). Syrjäytyneiden kurssilla olleet miehet olivat lähes kaikki sinkkuja, kun taas lähes kaikki naiset olivat parisuhteissa.

Ei tuossa Mikon tapauksessa ole videopelit se varsinainen ongelma. Ei minua ainakaan haittaa, vaikka kumppani harrastaisi jotain, mikä minua ei kiinnosta. Ja esim. itse en jaksa yhtään mitään penkkiurheilua, mutta yhtään ei ole haitannut, jos kumppania katsoo jalkapalloa tai lätkää. Ongelma tuossa Mikon tapauksessa onkin se, mitä hän itsekin selittää, että "ei osaa puhua naisten kanssa mistään". Suurin osa naisista varmaan haluaa suhteen, jossa kommunikaatio toimii.

On mahdollista, että ne Mikon naispuoliset vastineet eivät myöskään osaa puhua miesten kanssa mistään, eikä kommunikaatio välttämättä toimi yhtään sen paremmin. Sehän on sitten miesten oma asia, riittääkö heille sellainen suhde. Mutta siitä ei voi kyllä ketään syyttää, jos ei aloita suhdetta silloin, kun edes normaali juttelu ei onnistu.

Vierailija
79/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa Mikon tapauksessa ole videopelit se varsinainen ongelma. Ei minua ainakaan haittaa, vaikka kumppani harrastaisi jotain, mikä minua ei kiinnosta. Ja esim. itse en jaksa yhtään mitään penkkiurheilua, mutta yhtään ei ole haitannut, jos kumppania katsoo jalkapalloa tai lätkää. Ongelma tuossa Mikon tapauksessa onkin se, mitä hän itsekin selittää, että "ei osaa puhua naisten kanssa mistään". Suurin osa naisista varmaan haluaa suhteen, jossa kommunikaatio toimii.

On mahdollista, että ne Mikon naispuoliset vastineet eivät myöskään osaa puhua miesten kanssa mistään, eikä kommunikaatio välttämättä toimi yhtään sen paremmin. Sehän on sitten miesten oma asia, riittääkö heille sellainen suhde. Mutta siitä ei voi kyllä ketään syyttää, jos ei aloita suhdetta silloin, kun edes normaali juttelu ei onnistu.

Eilisessä (toisessa) topassa kävi ilmi miehille riittävän harvasanaiset naiset, kunhan muut asiat osuu kohdilleen.

Vierailija
80/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan siis viitataan jutteluun jolla homma saadaan alkuun.

Aika suuri osa naisista ei hallitse sitä yhtään sen paremmin kuin Mikkokaan. Mutta naisilta ei odoteta heti alussa sosiaalista sukkeluutta ja romanttista repliikkiä jotta mielenkiinto heräisi. Miesten kuuluu suorittaa soidinmenot, ei naisten, kuten palstalla aina sanotaan.

Kuitenkin moni tämän tyyppinen ihminen on hyvä keskustelukumpani siten kun ollaan tutustuttu (koskee molempia sukupuolia).

Miehen ongelma on päästä siihen tilanteeseen. Naiselle se on helppoa, riittää kun on nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä