Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita luusereita kyl piisaa. Jos on tahallaan yksin, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Mut jos valittaa siitä että on yksin, niin peiliä katsomaan.

Niin. Ainoa asia mitä tässä kohtaa voi enää tehdä on myöntää itse tehneensä virheen, kun istui parhaat nuoruusvuotensa koneella pelaamassa. Siitä sitten terapiaan juttelemaan, jossa mahdollisesti tehtäisi jotain suunnitelmia miten onnistuisi sosiaalistumaan. Tuossa on aika paljon kiinni ottamista sosiaalisessa kehityksessä ikätovereihin nähden. 

Tuo lienee aika yleinenkin ongelma nykyaikana, joten terapeuteilla on varmasti tiedossa tämä ongelma, etkä ole suinkaan ainoa joka siitä tulee avautumaan. 

Niin, tässäkin voimme miettiä sitä, miksi Mikko oli yksin.

Todennäköisesti ne luokan tytöt eivät koskaan tulleet juttelemaan, eivätkä muutenkaan huomioineet.

Vierailija
22/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on sentään rohkee. Ite en uskaltas kertoo maan yhteen isoimmista lehdistä millane luuseri mie oon. :/ Itseasiassa, vähän outoo, et hän on ollu yheydessä lehteen. Ei Ilta-Sanomat oo miulle soitellu ja kysyny, miks en oo ikinä suudellu naista. Ehkä Mikko saa nyt huomiota naisilta, ku hänestä on ollu juttu lehdessä. Mikko tosin saattaa puhuu aika törkeesti, ku sanoi et ei oo pannu. Miks ei voi sanoo, et ei oo harrastanu seksii? :o M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, ei katso telkkaria, ei lue lehtiä, ei kuuntele musiikkia eikä kai käy missään. Eli mitä tämä tyyppi tekee, pelaa? Tämän lisäksi vielä itsekin tiedostaa olevansa introvertti eikä saa sanaa suustaan niin eipä tuo nyt ihme ole ettei naisia ole jonossa.

On ihan sairasta että näillä on kaikilla sama syyttävä ruikuttava sävy ihan niin kuin naisilla olisi vastuu ottaa tämä "mikään ei kiinnosta enkä saa sanaa suustani" nurkkiinsa.

Vierailija
24/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos on keskivertoa tai alempi ulkonäöltä, niin voi olla ihan hyvä jos on jäänyt yökerhot väliin. Yöelämä houkuttelee huonoimmat puolet esiin ihmisistä ja jätesäkkiporukka kokee sen sellaiseksi ympäristöksi, jossa saa elää peruskoulun kiusaajarooliaan uudelleen. 

Kiinnostaisi tietää paljonko yöelämä aiheuttaa nuorten miesten kuolemia ja vammautumisia vuosittain. Jos jätetään alkoholistien ja nistien välienselvittelyt sekä monikulttuurit väliin, veikkaisin yöelämän aiheuttavan aika ison osan ns.tavallisten nuorten miesten kuolemista ja vammoista. 

Yöelämä huijaa ihan hyviä tyyppejä pitämään itseään turhina, koska jäävät kaveriporukoiden jalkoihin ja näkymättömäksi sekä joutuvat vastaamaan järjestyksenvalvojien typeriin kysymyksiin. Tavallisten ja varsinkin erikoisten miesten pitäisi mahdollisimman nuoresta asti panostaa laadukkaisiin sosiaalisiin piireihin, mikä on tietysti helpommin sanottu kuin tehty.

Minulla ei itse siihen ollut mahdollisuutta silloin parikymppisenä ja olin näköalaton, mutta nyt tarpeeksi elämää nähneenä voisin hyvin olla tukihenkilö jollekin ajokortti-ikäiselle, joka pohdiskelee näitä asioita ja jossain mielessä tulen varmaan sellainen olemaankin, vaikka kaikki ei vastaisikaan niitä elokuvamaisia fantasioita, mitä minulla siitä on. 

Edelleenkään et taida MILLÄÄN tavalla noteerata autismiasi syyksi vuorovaikutusongelmiisi. Kenelle ajattelit lähteä tukihenkilöksi? Neurotyypilliselle? Toiselle autistille?

Vierailija
25/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita luusereita kyl piisaa. Jos on tahallaan yksin, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Mut jos valittaa siitä että on yksin, niin peiliä katsomaan.

Niin. Ainoa asia mitä tässä kohtaa voi enää tehdä on myöntää itse tehneensä virheen, kun istui parhaat nuoruusvuotensa koneella pelaamassa. Siitä sitten terapiaan juttelemaan, jossa mahdollisesti tehtäisi jotain suunnitelmia miten onnistuisi sosiaalistumaan. Tuossa on aika paljon kiinni ottamista sosiaalisessa kehityksessä ikätovereihin nähden. 

Tuo lienee aika yleinenkin ongelma nykyaikana, joten terapeuteilla on varmasti tiedossa tämä ongelma, etkä ole suinkaan ainoa joka siitä tulee avautumaan. 

Todennäköisesti ne luokan tytöt eivät koskaan tulleet juttelemaan, eivätkä muutenkaan huomioineet.

No olisiko hän voinut ystävystyä poikien kanssa? Hän itse sanoi, että ei kiinnostanut. Hän halusi pelata tietokoneella. Toki voi olla, että kaikki asiat ei tuossa artikkelissa tule ilmi.

Vierailija
26/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko oli ja on yksin, kun vain pelit kiinnostaa.

Tyttöjenkö pitää lähestyä vätyspoikia? Kyllä ihmisen pitää olla avoin, keskustella, olla asioista kiinnostunut ja olla miellyttävä käytökseltään. Ja kun jonkun verran panostaa ulkonäköön niin aina joku lähestyy, jos vain on ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
27/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan koskaan koulussa ole pojat mitenkään huomioineet, mutta en mä ole siitä hyvästä lukkiutunut himaan pelikoneen äärelle vaan rakentanut itseäni miellyttävän elämän itseäni varten. Ihan itse ollaan kukin vastuussa omasta onnestamme, Mikkokin.

Vierailija
28/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tavallaan aika epäsosiaalinen tai ainakin valikoiva. Viihdyn hyvin kotona ja miehet oonkin tavannut netissä. Joskus baareissa pyörinyt mutta siellä miehet ei kiinnittäneet huomiota tai jos kiinnitti niin vain pelimiehet. Yöelämä ei jaksa kiinnostaa.

N23

Vierailija
29/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns ikisinkku mies ja lainaan tähän toisaalla kirjoittamaani postausta, Tuon "Mikon tapaus" kun vahvisti vain sitä, mitä olen monesti kohdannut ennenkin. Valitettavasti.    

Olen lukenut erilaisia juttuja "ikisinkuista." Vuosia turhautti kun tuntui, että  jutuissa toistui usein sama kaava ja stereotypiat. Kuten liian suuret odotukset kumppania kohtaan. uskonnollinen tai muu erityinen vakaumus  (,kuten halu elää erakkona).

Toisinaan tuntui,, että joillekin kumppanin kaipuun takana ,on odotus vai olsiko parempi sanoa vaatimus lista, jonka toteuttajaks kaivataan kipeästi jotain aivan muuta kuin "vain" toista ihmistä rinnalle, suunnileen tasa-arvoiseen parisuhteeseen. (Kumppanin tulisi olla se, sulotar tai  ritariurhea joka poistaa ni-in pitkittyneen työttömyyden, pyyhkäisee syrjään  niin taloudelliset vaikeudet kuin räjäyttää pois joukon kroonisia kipuja ja vaivoja, joita on vuosien saatossa kertynyt ja joka elää ja kulkee rinnalla onnellisena ja alai iloisena, kunnes kuolema erottaa.    

Aiempina vuosina kohtasi monesti myös kirjoiuksia, joissa rivienvälistä annetiin ymmärtää, että kirjoittaja on mahd. homo (tai lesbo), vaik  saattoikin ensilukemalta ymmärtää, muutakin (Esimerkki A on komea, ja hyvin menesynyt. Yrityksistä huolimatta hän ei ole löytänyt itselleen sellaista rakkautta kuin hän olisi halunnut. Kauniita ja eritavoin miellyttävät naiset ovat aina viihtyneet hänen lähellään. - Heidän kanssa "A" saattaa käydä esimerkiksi shoppailemassa.

Vasta suunnillen 2000 luvulla mies saattaa verraten avoimesti päivittäsilehdessä kertoa olevansa homo, joka elää 2. homon kanssa.     

Ihmisen ikävä toisen luo on yhtä kaikki valtava!   

Vierailija
30/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 ja samassa tilanteessa. Ihan omaa saamattomuutta ja en sen vuoksi valita.

Vierailija
31/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yökerhoissa en ole itsekään koskaan käynyt kun ei ole ollut ketään kenen kanssa mennä sinne. Yksin on vähän ahdistavaa mennä. Kavereita ei ole koskaan hirveästi ollut, koska en ollut mikään suosittu tyyppi. Nyt on takana jo reilut 10 vuotta ilman yhtään ystävää. Mihinkään kotibileisiin tms. ei koskaan kutsuttu missä olisi voinut tutustua siihen vastakkaiseen sukupuoleen rennommin. Mutta toisaalta taas ihan hyvä, monet krapulat on tullut vältettyä ja alkoholin käyttö ei ole tosiaan karannut käsistä.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
32/144 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mammat, miten olisi joskus vaihtaa pari sanoo rändöm miesten kanssa? Ei pitäis olla vaikeaa mutta suomalaiselle naiselle ylivoimaista.

Nyt ei olla Venäjällä jossa kilpaillaan elatuskykyisistä miehistä. Koita muistaa 😤

Vierailija
33/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on parempi että nämä mikot pysyvät jatkossakin siellä omituisten otusten kerhossaan ihan issekseen.

Vierailija
34/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään, ja olen 13 vuotta vanhempi. Saanko mitalin?

Vierailija
35/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuossa Mikon oma asenne kusasee. Tavoitteena ilmeisesti päästä halaamaan, pussaamaan, panemaan.

Miksei vaan voisi etsiä ihmisiä, joilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita, tutustua heihin ja suhde sitten syvenee jos syvenee.

Vierailija
36/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tuossa Mikon oma asenne kusasee. Tavoitteena ilmeisesti päästä halaamaan, pussaamaan, panemaan.

Miksei vaan voisi etsiä ihmisiä, joilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita, tutustua heihin ja suhde sitten syvenee jos syvenee.

Niinpä. Vaikka Mikolla ei taida olla mitään muita mielenkiinnon kohteita kuin pelaaminen, niin niiden parista luulisi löytyvän myös samanhenkisiä naisia. Pelaava nainen ei ole enää mikään yksisarvisen kaltainen harvinaisuus.

Tosin Mikolla olisi jutun perusteella fiksattavaa omassa asenteessaan. Kaikesta välittyy sellainen fiilis, että hän näkee naiset jonain erillisenä, avaruusolioihin verrattavissa olevana lajina. Myös se, että hän vaikuttaa etsivän naisesta lähinnä omien tarpeidensa täyttäjää näkyy enempi vähempi ulospäin ja on luotaantyöntävää. Hyvät asiakaspalvelutaidot eivät tarkoita sitä, että ihminen olisi hyvä myös parisuhteen toisena osapuolena. Itsellä pitää olla myös jotain aitoa annettavaa sille toiselle.

Vierailija
37/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta paistaa läpi todella huono itsetunto. Ei siinä mitään pahaa ole jos sen kanssa pystyy elämään, mutta harva jaksaa kuunnella jatkuvaa itsensä lyttäämistä toiselta. Pahimmillaan sen näkee jo olemuksesta, jolloin ei haluta edes tutustua lähemmin.

Vierailija
38/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä pitäisi puhua", no mistä vaan. En kyllä jaksaisi mennä treffeille miehen kanssa, jota kiinnostaa vain pelaaminen. Tietäisiköhän Mikko edes sitä mikä hänen lempiruokansa on... ei vaikuta artikkelin perusteella hänellä olevan minkäänlaista persoonallisuutta.

Vierailija
39/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Mikkoa melkein kymmenen vuotta vanhempi ja olen suudellut kerran. Olenko nyt jotenkin parempi ja kokeneempi mies?

Olette molemmat luusereita ja sinä vielä isompi.

Vierailija
40/144 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mammat, miten olisi joskus vaihtaa pari sanoo rändöm miesten kanssa? Ei pitäis olla vaikeaa mutta suomalaiselle naiselle ylivoimaista.

Kyllä minä juttelen paljonkin random miesten kanssa, ihan työssänikin opetan kädestä pitäen nuorille hommia. Ei se nyt vaan taida kauheasti auttaa kun tällainen nelikymppinen täti tulee juttelemaan mukavia.

Nää neitsyt miehet toivovat että nuoret tytöt tulisivat juttelemaan.

Mutta ei niitä parikymppisiä tyttöjä sitten taas kiinnosta nämä 30+ miehet yleensä, joten siksi he eivät myöskään juttele heille. Yleensä heillä on jo poikaystävä kun, joten vielä vähemmän syytä jutella random miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme