Olen valmis luovuttamaan 4 vuotiaan kanssa.
Aina olen ajatellut että mitä muut sanoo....
En vain osaa olla äiti.
Kommentit (9)
Ei sun yksin tartte pärjätä. Hae apua.(Neuvola, perheneuvola, hoitopaikan väen kanssa keskustelu.) Lapsen luonne ja persoona eivät ole valmiita 4-vuotiaana. Sinäkin voit vielä oppia.
Höpöhöpö. Lue Anna Wahlgrenin lapsikirja, näet että ei tarvitse olla täydellinen. Ja että ei todellakaan ikinä kannata ajatella mitä muut ajattelevat :)
Ja teille kaikille haaskoille jotka tulevat nyt kritisoimaan Annaa, hän selitti kyllä kirjassaan miksi suhde muutamaan lapseen on huono.
Soitto perheneuvolaan. sieltä saat hyviä vinkkejä kasvatusavuksi. Ei kannata luovuttaa, sun oma rakas lapsihan se on :)
Älä luovuta, lapsesi vuoksi.
Isoäitini aikoinaan luovutti yhden lapsensa osalta. Poika on nyt 75-vuotias, alkoholisoitunut. Ei hoida hygieniaansa, on kerran lyönyt päänsä kännissä röntyillessään pahoin seurauksin, jne.
Olisi varmaan kadulla, jos sukulaiset ei olisi äidin kuoleman jälkeen järjestäneet perheen lapsuuskotia miehelle asunnoksi ja hoitaneet, että kuluvat maksut menee suoraan miehen eläkkeestä.
Miehen päivät kuluu olutta juoden, tupakkaa polttaen, baareissa istuen. Kun siellä käy, ei edes aina tiedä, onko päivä vai yö.
Älä päästä lastasi syrjäytymään. Jos et itse jaksa, niin pyydä, että hänet otetaan huostaan.
Kaikki meitä välillä väsyttää. Ja nelivuotiaat ovat joskus aivan mahdottomia.
Tuntuu että heidän ainut tehtävänsä on tönkimällä tonkia äidin raivopisteitä ja olla mahdottomia. Mutta muista aina että mitä mahdottomampi lapsi on sitä enemmään hän kaipaa rajoja, mutta sinun kosketustasi, rakkauttasi ja kehujasi. Lapset vaan eivät hiffaa, että huonostikäyttäytymällä ei oikein saa toivottua tulosta. Ota yhteyttä aluksi vaikka kaupunkisi MLL:n ja kysy olisiko heillä vertais ryhmiä. Ota kerran kuussa ainakin aikaa ihan vaan itsellesi ja anna aikaasi lapsellesi . Kyllä se tulee helpottamaan. Koita jaksaa. Sinä olet hyvä äiti, kun epäilet oletko hyvä. Huonot äidit eivät epäile.
Avaa nyt vähän enemmän mistä on kyse.