Perhetaustani ongelma parisuhteissa
Olen 20-vuotias nainen, perhetaustani on rikkinäinen. Olen teini-iästä saakka asunut isovanhemmillani, sillä en voinut sietää isäpuoltani jonka kanssa äiti on edelleen yhdessä. Isäni asuu toisella paikkakunnalla ja hän tukee rahallisesti, mutta ei juurikaan vietä aikaa kanssani, sillä hänen uusi vaimonsa ei pidä siitä. Minulla on paljon ystäviä ja nyt oma asunto ja opiskelupaikka yliopistossa. Kuitenkin parisuhteita minulla on ollut samanikäisten kanssa kuin itse. Olen huomannut sen, että minun perhetaustani on ollut suhteissani toiselle osapuolelle ongelma. Toinen osapuoli on usein hävennyt asiaa ja minut on myös jätetty sen takia koska perheeni on niin rikkinäinen ja kumppani haluaa jonkun jolla on ollut hyvä yhtenäinen perhe. En käsitä, en itse voi vaikuttaa omiin vanhempieni tekemisiin enkä heidän valintoihinsa. Miksi tämä on suuri turn off?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Ette perusta omaa perhettä lainkaan vaan hinkkaatte jatkuvasti sukulaistenne luona? Mummastasiko hän itselleen mumman tahtoo?
Oliko pakko ymmärtää tahallaan väärin? Tapauksessa on kyse siitä, että miehet dumppaavat rikkinäisen taustan takia. Ja taustat tottakai tulevat esille.
Ette perusta omaa perhettä lainkaan vaan hinkkaatte jatkuvasti sukulaistenne luona? Mummastasiko hän itselleen mumman tahtoo?