Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä inhotaan ja haukutaan niin kauheesti yksinhuoltajia?

Vierailija
30.01.2014 |

Me ollaan lihavia, ei ansaita miestä, kukaan ei ees huolisi, meitä otetaan vaan seksi, ollaan halpoja, tyhmiä jne jne, kun näitä keskusteluja lukee. Terv yh

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:43"]

Koska yh:t ovat pääsääntöisesti tatuoitua wt:tä. Kaikki lapset on eri miehille.

Virsikirjan kannet on levällään jokaiselle vastaantulevalle miehelle.

[/quote]

Ja minä muutuin kunnioitettavasti, pullantuoksuisesta  kodinhengettärestä tuollaiseksi sinä samana yönä kun mieheni yllättäin sai aivoinfarktin ja jätti minut yksin kuuden lapsen kanssa? Vai onko siinä jokin viive? Olin ok esim. vaikka hautajaisiin asti, mutta sen jälkeen minä ja lapsemme olivatkin saastaa? 

Vierailija
22/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:52"]

Eivät pystyneen pitämään miestä, luuserit.

[/quote]

Myönnän etten pystynyt. Mutta eivät pystyneet sairaalan henkilökuntakaan vaan sairaskohtaus vei ja teki minusta, onnellisesta, menestyneestä, hyvin koulutetusta , kauniinakin pidetystä naisesta yhtäkkiä hetkessä täydellisen "luuserin".

Vai.... olisiko tässä luuseri ehkä kumminkin pikemminkin se, joka suoltaa tuollaisia juttuja kuin minä tai lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kaikki eivät pysty ottamaan huomioon esim. sitä, että yh:ksi voi jäädä myös puolison kuoleman takia.

Vierailija
24/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:09"]

Mutta asiaan taas, on tutkittu, että meidän yhäreiden lapset eivät niin hyvin pärjää elämässään kuin normaalin ydinperheen lapset.

[/quote]

Itseasiassa on tutkittu, että leskien lapset pärjäävät paremmin kuin ydinperheiden lapset.Eli jos pärjääminen "hyvin tutkimuksissa" on mittari niin tapetaan kaikilta naimisissa olevilta ukot ja maailma pelastuu?

Vierailija
25/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:11"]

[/quote]

Ja minä muutuin kunnioitettavasti, pullantuoksuisesta  kodinhengettärestä tuollaiseksi sinä samana yönä kun mieheni yllättäin sai aivoinfarktin ja jätti minut yksin kuuden lapsen kanssa? Vai onko siinä jokin viive? Olin ok esim. vaikka hautajaisiin asti, mutta sen jälkeen minä ja lapsemme olivatkin saastaa? 

[/quote]

Älä nyt ota näitä itseesi, tuskin leski on kenenkään silmissä yh siinä merkityksessä kuin täällä tarkoitetaan.

Vierailija
26/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä yh, koska minusta käytätte yhteiskuntaa ja miehiä hyväksi.

Itsekästä hankkia lapsi ilman isää.

Vierailija
27/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole wt, mulla on ylempi korkeakoulututkinto. En ole tatuoitu. En veisaan virsiä. Kelpaisin monellekin, ihan tavalliselle työssäkäyvälle korkeakoulutetulle, en siis vaan jollekin baaripenoille tai pelkkään seksiin, mutten i.tse halua. Ex itkee vieläkin perään, itse lähdin. On lapsi vain yhdelle miehelle.

Hyvin monessa ydinperheessä lasten menot ovat vain äidin menoja. Isä kuluttaa rahat itseensä, äiti elää kotihoidon tuella ja säästöillään, pahimmillaan maksaa niistä miehenkin ruoat. Hyvin monella ydinperheen äidillä ei ole koskaan lapsivapaata aikaa. Kaikissa suhteissa se arki ei ole kovin hehkeä vaan riitelyä ja nalkutusta. On paljon isiä, joita omat lapset eivät kiinnosta paskaakaan vaikka eläväinen saman katon alla ja mies on käytännössä yksi hankala lapsi lisää.

Ymmärrän, että tällaisessa tilanteessa yh:n ekat, säännölliset lapsivapaat viikon loput ja itsenäisyys aiheuttavat kateutta, joka voi purkautua rumina sanoina.

Vierailija
28/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat = elarit

Vierailija
29/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:18"]

Itse en pidä yh, koska minusta käytätte yhteiskuntaa ja miehiä hyväksi.

Itsekästä hankkia lapsi ilman isää.

[/quote]

Ja itsekkäästi jäimme myös leskiksi?

Vierailija
30/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:52"]

Eivät pystyneen pitämään miestä, luuserit.

[/quote]

Myönnän etten pystynyt. Mutta eivät pystyneet sairaalan henkilökuntakaan vaan sairaskohtaus vei ja teki minusta, onnellisesta, menestyneestä, hyvin koulutetusta , kauniinakin pidetystä naisesta yhtäkkiä hetkessä täydellisen "luuserin".

Vai.... olisiko tässä luuseri ehkä kumminkin pikemminkin se, joka suoltaa tuollaisia juttuja kuin minä tai lapset?

[/quote]

leskien ja yhäreiden lapset eivät ole sama asia...

Vierailija
31/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppyläiset, töykeät ja ynseät tupakoivat ja ryyppäävät laihaläskit tai pullerot avo- tai harvemmin aviovaimot tietävät, että heidän miehensä lähtee kenen tahansa toisen naisen matkaan. Yh:t ovat tietenkin erityisen vaarallisia, koska he haluavat takuuvarmasti näitä miehiä. Kenellepä ei huonotapainen punaniska rasistinen kiroilijaöykkäri kelpaisi? Hahaa! 

Vierailija
32/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sekoitetaan iloisesti eronneet, yhärit ja lesket, ne ovat eri asia, jopa lasten kannalta, mutta ei mitään uutta...

Vierailija
33/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:09"]

Mutta asiaan taas, on tutkittu, että meidän yhäreiden lapset eivät niin hyvin pärjää elämässään kuin normaalin ydinperheen lapset.

[/quote]

Tutkimuksista en tiedä, mutta itse olen tullut siihen tulokseen, etten enää seurustelisi yh-äidin kasvattaman miehen kanssa. Nää on usein hirveitä mammanpoikia, joille oma äiti on se elämän nainen ja kaikki muut naiset on huoria.

Vierailija
34/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:15"]

Älä nyt ota näitä itseesi, tuskin leski on kenenkään silmissä yh siinä merkityksessä kuin täällä tarkoitetaan.

[/quote]

Ihan olen kuule saanut täällä paskaa niskaani jopa silloin , kun yritin paeta tuskaani ja hätääni mieheni hautajaisten jälkeisenä yönä.

Oli "pakko" päästä eroon ajatuksia, jotka sattuivat enemmän kuin osaat kuvitellakaan.

Mutta täällä - täällä olin tynnyrivalas, jonka mies mieluummin kuoli kuin joutui elämään kaltaiseni "ihmissaastan" kanssa ja kaikki lapseni - myös se 3-vuotias, joka ei olisi tahtonut millään päästää irti kuolleen isänsä kädestä - olivat "äpäröitä, joita kukaan ei tähän yhteiskuntaan kaipaa."

Tiedän nyt että suurin osa sen hautajaisyön viesteistä oli yhden oulunsalolaisen keski-ikäisen peräkammarin pojan kynästä. Hän harrastaa näitä viestejä yhä Suomi24:lla eli jos jollain on enemmän kuin kaksi lasta, on hänelle "vapaata riistaa" oli haavoittuneen elämäntilanne mikä vain.

Silloin en tiennyt tai ehken vain pystynyt suodattamaan.

Melkein tein niin kuin viesteissään ehdotti eli melkein vedin itseni hirteen.

Sinä yönä... sinä yönä yritin vain selvitä lastemme vuoksi.

Mitä luulet; näin jälkikäteen: Oliko palsta avuksi noviisille?

Vierailija
35/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa luulla mitä vain. Osa naisistahan pitää yh-äitejä uhkana.

Itse olen tehnyt kaikki lapset saman miehen kanssa, en elä yhteiskunnan tuilla tai exän rahoilla, en halua edes elatusmaksuja. Uusperhettä en tahdo missään nimessä ,voin seurustella, mutta kodin jaan lasteni kanssa. Olen hoikka, liikunnallinen, terveet elämäntavat, vakituinen työ. En valita, en jahtaa kenenkään miestä. Näinkin voi elää oikein mukavaa elämää!

Vierailija
36/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:01"]Täällä sanotaan kärkevästi kaikista asioista. Heijastelee tietenkin ihmisten ajatuksia noin yleensä, täällä ne uskalletaan sanoa ääneen. En usko, että kukaan on pienenä haaveillut yksinhuoltajuudesta, ei se kai kenenkään päämäärä ole.

[/quote]

Mä itseasiassa olen, ainakin tavallaan :) En ole ikinä ollut oikein parisuhdeihmisiä.

Nyt haaveeni on sitten toteutumassa ja saan pian vauvan. Isätöntä lasta en ole hankkimassa, lapsella on kyllä isä, joka tulee osallistumaan hänen elämäänsä, vaikkei tulekaan koskaan asumaan yhdessä tai olemaan parisuhteessa kanssani.

Vierailija
37/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kysymys on siitä, että eivät ihmiset tiedä miksi on yh kun tuolla aian kulkee lapsen/lasten kanssa yksin. Vaikka olisi leski niin samallalailla kohdellaan.

Vierailija
38/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat pitää miehensä ihan hinnalla millä hyvänsä. Sulkevat silmät syrjähypyiltä, rakastajattarelta, antavat sikailla ja juoda sekä luistaa kotitöistä ja lasten kanssa olosta. tätä he perustelevat lasten parhaalla, vaikka kyse on usein rahasta ja miehen tuomasta elintasosta. Olen melko varma, että pahimmat haukkujat kuuluvat tähän kategoriaan, he haluavat yksinhuotajia mollaamalla oikeuttaa oman riippuvuutensa miehistään. Miesyksinhuoltajilla sensijaan on aina sädekehä pään päällä. He ovat automaattisesti ihmeellisä, uhrautuvia ja ehdoitta lapsiaan rakastavia. Heidän lastensa äidit yksinhuoltajiakin pahempaa pohjasakkaa, narkkihuoria nyt ainakin. Ja mies on pyhimys vaikka tämänkaltaisen naisen olisi valinnut lastensa äidiksi. Yh-naisen eksien synnit taas ovat myös naisen vastuulla kaikin tavoin. Viis siitä vaikka mies olisi alkoholisoitunut useita vuosia lapsien syntymän jälkeen. Jotenkin se on naisen syytä, tai se olisi pitänyt ennustaa seurustelun alkumetreillä.

Vierailija
39/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 19:22"]

Minun puolestani saavat kaikki haukkujat vetää vitun päähänsä, niin saavat uuden karvareuhkan :)

[/quote]

Mä luulin että täällä pidetään itsestäänselvyytenä, että on posliinipillu.. =o

Vierailija
40/57 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 20:33"]

[/quote]

Ihan olen kuule saanut täällä paskaa niskaani jopa silloin , kun yritin paeta tuskaani ja hätääni mieheni hautajaisten jälkeisenä yönä.

Oli "pakko" päästä eroon ajatuksia, jotka sattuivat enemmän kuin osaat kuvitellakaan.

Mutta täällä - täällä olin tynnyrivalas, jonka mies mieluummin kuoli kuin joutui elämään kaltaiseni "ihmissaastan" kanssa ja kaikki lapseni - myös se 3-vuotias, joka ei olisi tahtonut millään päästää irti kuolleen isänsä kädestä - olivat "äpäröitä, joita kukaan ei tähän yhteiskuntaan kaipaa."

Tiedän nyt että suurin osa sen hautajaisyön viesteistä oli yhden oulunsalolaisen keski-ikäisen peräkammarin pojan kynästä. Hän harrastaa näitä viestejä yhä Suomi24:lla eli jos jollain on enemmän kuin kaksi lasta, on hänelle "vapaata riistaa" oli haavoittuneen elämäntilanne mikä vain.

Silloin en tiennyt tai ehken vain pystynyt suodattamaan.

Melkein tein niin kuin viesteissään ehdotti eli melkein vedin itseni hirteen.

Sinä yönä... sinä yönä yritin vain selvitä lastemme vuoksi.

Mitä luulet; näin jälkikäteen: Oliko palsta avuksi noviisille?

[/quote]

Osa ihmisistä on sairaita paskoja. joo tosiaan ajat eivät ole muuttuneet, lesket ja orvot ajetaan "yöhön".

Itse en edes mainitse enää syytä miksi olen yh sillä harvalta ihmiseltä mitään hyvää irtoaa.

T: toinen yh