Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä

Vierailija
30.01.2014 |

Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:37"]

mites tää keskustelu nyt meni siivoojista tisseihin ?

[/quote]tissit on aina kivoja :)

Vierailija
62/142 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:48"]

Turha tästä on jankata, naiset siivoo miesten puolella on ihan ok, mutta auta armias jos mies menee naisten puolelle, mikä meteli nousee. Tää on sitä tasa-arvoo. Ja sitä paitsi naisten pimpsa ei ees näy, se on sievästi piilossa jalkojen välissä kun taas miesten pippelit on siinä ihan näkyvillä tirkisteltäviksi...

[/quote]niinpä muuten onkin lompsat piilossa, hyvä pointti keskusteluun, ja rinnat on vaan maitorauhasia niinkuin muillakin nisäkkäillä

[/quote]jaa niinkuin lehmilläkin :)

[/quote]Noh, noh, ei me naiset sentään mitään lehmiä olla !

[/quote]Voi ei, taasko jollain pojankoltiaisella on tissikammo:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:48"]

Turha tästä on jankata, naiset siivoo miesten puolella on ihan ok, mutta auta armias jos mies menee naisten puolelle, mikä meteli nousee. Tää on sitä tasa-arvoo. Ja sitä paitsi naisten pimpsa ei ees näy, se on sievästi piilossa jalkojen välissä kun taas miesten pippelit on siinä ihan näkyvillä tirkisteltäviksi...

[/quote]niinpä muuten onkin lompsat piilossa, hyvä pointti keskusteluun, ja rinnat on vaan maitorauhasia niinkuin muillakin nisäkkäillä

[/quote]jaa niinkuin lehmilläkin :)

[/quote]Noh, noh, ei me naiset sentään mitään lehmiä olla !

[/quote]Voi ei, taasko jollain pojankoltiaisella on tissikammo:(

[/quote]mä oon kyllä 50+ mutta ikuinen pojankoltiainen :)

Vierailija
64/142 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, pojat on aina poikia :)

Vierailija
65/142 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uimahallissa siivoaa sellainen siivoaa sellainen kaunis punaapää nainen. Sitä kiva kiusata kun se ei tiedä minne silmänsä laittaisi.

Vastapainona käy välilä siivoamassa iso mustaihonen mies. Sille ei viitsi heilutella, ettei se tule ja tuikkaa takaapäin.

Vierailija
66/142 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:37"]

Meidän uimahallissa siivoaa sellainen siivoaa sellainen kaunis punaapää nainen. Sitä kiva kiusata kun se ei tiedä minne silmänsä laittaisi.

Vastapainona käy välilä siivoamassa iso mustaihonen mies. Sille ei viitsi heilutella, ettei se tule ja tuikkaa takaapäin.

[/quote]heheheh :)

Vierailija
67/142 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisit kuitenkin.

Vierailija
68/142 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälä nyt naissiivoojia mollataan, mutta mihin viehko, seksikäs nainen silmänsä pistäisi, kun alastomia miehiä kulleineen pyörii ympärillä. On kai se nyt luonnollista, että tulee niitä katseltua eikä siinäkään mun mielestä mitään pahaa ole, jos vähän persettä keikuttaisikin tuolloin.

Vierailija
69/142 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:38"]

Kyllä täälä nyt naissiivoojia mollataan, mutta mihin viehko, seksikäs nainen silmänsä pistäisi, kun alastomia miehiä kulleineen pyörii ympärillä. On kai se nyt luonnollista, että tulee niitä katseltua eikä siinäkään mun mielestä mitään pahaa ole, jos vähän persettä keikuttaisikin tuolloin.

[/quote]Kysymys onkin siitä, että miksi miessiivoojia ei suvaita naisten puolella ihailemassa ja vertailemassa tisuja ja pimpsoja ?

Vierailija
70/142 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikiaikainen ongelma miesten ja naisten välisessä tasa-arvossa, ei ole iso asia, mutta jotenkin kieroontunut...

Vierailija
71/142 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:06"]

ikiaikainen ongelma miesten ja naisten välisessä tasa-arvossa, ei ole iso asia, mutta jotenkin kieroontunut...

[/quote]Jokseenkin samaa mieltä...

Vierailija
72/142 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 08:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:06"]

[/quote]Jokseenkin samaa mieltä...

[/quote]meitä on monta muutakin kohtalotoveria....

Vierailija
73/142 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos miesten puolella on miessiivoaja ja tää sattuukin olemaan homoseksuaali? Samalla tavalla siis tirkistelemässä. Tai naisten puolella naissiivoaja mutta lepukka?

Sama koskee sitä gynekologijuttua.. ihan mitä tahansa. Aina löytyy jotain taivasteltavaa jos haluaa. Siinäpähän katsokoot, en usko että miesgynekologillakaan paljon enää säväyttää, tulee eteen millainen toosa tahansa.

Vierailija
74/142 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tahtois olla gynegologi...alkais pillu kyllästyttään :)

Vierailija
75/142 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus tehtaalla siivoamassa, ei siis aivan sama asia, mutta kuitenkin. Siivosin miesten pukuhuoneet myös, ja se oli työn kamalin puoli, koska olin siis nuori (parikymppinen) ja näistä miehistä oli vallattoman ihanaa kulkea munasiltaan edessäni (pyyhkeet hartialla tietty). Minua ois aina sen jännityksen takia meinannut naurattaa, joten siis naama punaisena aina hankasin ne tilat mahd. nopeasti puhtaaksi ja häivyin paikalta....

Ja en tod. vilkuillut ketään "sillä silmällä", välttelin katsomasta edes kenenkään silmiä, pippeleistä puhumattakaan. Ja silti, siellä työskennellessä olen nähnyt elämässäni eniten peeniksiä, ei sitä voi välttää näkemästä, vaikka yrittäiskin. 

En ole siis muuten ujo, ja saatoinpa katsoakin niitä miehiä vaatteet päällä tehtaan puolella sillä silmällä, mutta sosiaalitiloissa en _koskaan_.

Vierailija
76/142 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:27"]

En ole siis muuten ujo, ja saatoinpa katsoakin niitä miehiä vaatteet päällä tehtaan puolella sillä silmällä, mutta sosiaalitiloissa en _koskaan_.

[/quote]Tämän vuoksi miehen on naista mahdoton ymmärtää. Tuolla yhdessä huoneessa sä olet ookoo, mutta tuossa toisessa huoneessa sama mies ei olekaan ookoo.

Vierailija
77/142 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oteta taas niin vakavasti.lossauttakkaa lopuksi munat pilluihin ja persreikiinki ni ei tarvihe ennää vaivaantunneina vilikuilla puolin ei toisinkaan.

Vierailija
78/142 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:50"]

en tahtois olla gynegologi...alkais pillu kyllästyttään :)

[/quote]ei kai ????

Vierailija
79/142 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut gynenä 20 vuotta enkä ole pilluihin kyllästynyt. On aina yhtä mahtava tunne, kun nainen levittää haaransa minulle. Kaikkein mukavimpia potilaita näin gynekologin näkökulmasta on naiset, jotka tulevat vastaanotolleni orgasmivaikeuksien vuoksi. Silloin testaan pillun hieromalla klitorista tai vibraattorilla. Useimmat naiset saavat orgasmin sillä tavalla ja lähtiessään ovat tosi tyytyväisiä, kun heissä ei ollutkaan mitään vikaa.

Vierailija
80/142 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:43"]

Olen ollut gynenä 20 vuotta enkä ole pilluihin kyllästynyt. On aina yhtä mahtava tunne, kun nainen levittää haaransa minulle. Kaikkein mukavimpia potilaita näin gynekologin näkökulmasta on naiset, jotka tulevat vastaanotolleni orgasmivaikeuksien vuoksi. Silloin testaan pillun hieromalla klitorista tai vibraattorilla. Useimmat naiset saavat orgasmin sillä tavalla ja lähtiessään ovat tosi tyytyväisiä, kun heissä ei ollutkaan mitään vikaa.

[/quote]siis antaako gynegologi orgasmeja potilailleen !!!!

Ketju on lukittu.