Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä

Vierailija
30.01.2014 |

Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:21"]

Siis onko tämä ollut ongelma kenellekkään ?

Minua ainakin haittaisi naisena jos vaikka naapurin mies olisi siivoojana naisten pesutiloissa...

[/quote]

Kyllä se on monelle pojalle/miehelle ongelma, mutta heidän mielipiteellään ei ole merkitystä. Eikä siitä varmaan kaikki siivoojatkaan tykkää, mutta jotainhan sitä on elääkseen tehtävä.

Toiset vaan on tasa-arvoisempia kuin toiset.

Vierailija
42/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs vaikka lihavuudestaan kärsivää murrosikäistä poikaa jolle on kova kynnys mennä uimahalliin. Sitten siellä on vielä naissiivoja miesten puolella niin jeejee. Mutta pojanhan tietenkin on vain opeteltava olemaan "mies" eli ei saa valittaa. Vastaavasti naisten puolella aikuiset ihan normaalin itsetunnon omaaat naiset eivät kestä miessiivoojaa. En sano siksi että mun mielestä naisten puolelle pitäisi saada miessiivoojat vaan todellakin tämän tasa-arvon kannalta naissiivoja pois miesten puolelta.

Nykyaika on muutenkin oudon kaksinaismoralistista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 16:06"]

Miettikääpäs vaikka lihavuudestaan kärsivää murrosikäistä poikaa jolle on kova kynnys mennä uimahalliin. Sitten siellä on vielä naissiivoja miesten puolella niin jeejee. Mutta pojanhan tietenkin on vain opeteltava olemaan "mies" eli ei saa valittaa. Vastaavasti naisten puolella aikuiset ihan normaalin itsetunnon omaaat naiset eivät kestä miessiivoojaa. En sano siksi että mun mielestä naisten puolelle pitäisi saada miessiivoojat vaan todellakin tämän tasa-arvon kannalta naissiivoja pois miesten puolelta.

Nykyaika on muutenkin oudon kaksinaismoralistista.

[/quote]juuri tämä kaksinaismoraali minuakin ärsyttää todella paljon !

Vierailija
44/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:21"]

Siis onko tämä ollut ongelma kenellekkään ?

Minua ainakin haittaisi naisena jos vaikka naapurin mies olisi siivoojana naisten pesutiloissa...

[/quote]

Kyllä se on monelle pojalle/miehelle ongelma, mutta heidän mielipiteellään ei ole merkitystä. Eikä siitä varmaan kaikki siivoojatkaan tykkää, mutta jotainhan sitä on elääkseen tehtävä.

Toiset vaan on tasa-arvoisempia kuin toiset.

[/quote]no ei see oo kivaa miehenäkään jos naapurin rouva näkis siellä mun vehkeeni :;(

Vierailija
45/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut uimahallissa niin että pukuhuoneessa/suihkutiloissa on samaan aikaan mies-siivooja.

Vierailija
46/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:40"]

Hei haloo! En tod halua mitään miehiä kattelemaan mua uimahallisss kun peseydyn tai pukeudun! Se on täysin eri asia jos on naissiivooja miesten puolella.

n78

[/quote]

Miten niin?

Vierailija
47/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin koulussa siivoojana, tuli useasti pestyä vessanpönttöjä siinä samalla kun amispojat puki työhaalareitaan. toki työajat oli tehty sillaiten, että vaatteet olisi pitänyt jo vaihtaa kun minä menin sinne siivomaan, mutta aina oli mattimyöhäisiä. eipä tuo ketään häirinnyt, toivottavasti. 

Vierailija
48/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 11:37"]

En näe siinä mitään outoa tai epänormaalia, jos naiset siivoavat miesten puolella, näin on aina ollut ja tulee olemaan. Työtään he vaan siellä tekevät.

[/quote]

Samoin jos miehet siivoavat naisten pukuhuoneessa

Vierailija
49/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:51"]

Minä olen ollut uimahallissa niin että pukuhuoneessa/suihkutiloissa on samaan aikaan mies-siivooja.

[/quote]oletko mies vai nainen ?

Vierailija
50/142 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 10:07"]

mä olin koulussa siivoojana, tuli useasti pestyä vessanpönttöjä siinä samalla kun amispojat puki työhaalareitaan. toki työajat oli tehty sillaiten, että vaatteet olisi pitänyt jo vaihtaa kun minä menin sinne siivomaan, mutta aina oli mattimyöhäisiä. eipä tuo ketään häirinnyt, toivottavasti. 

[/quote]äläs sano, mitä traumoja aiheutit nuorille pojille kun katselit niiden kikkeleitä

Vierailija
51/142 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki olis paljon helpompaa kun olis samaa sukupuolta olevat siivoojat sauna- ja suihkutiloissa

Vierailija
52/142 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:28"]

kaikki olis paljon helpompaa kun olis samaa sukupuolta olevat siivoojat sauna- ja suihkutiloissa

[/quote]Mutta eihän se ole mahdollista, naissiivoajia on niin paljon enemmän

Vierailija
53/142 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestelykysymys :)

Vierailija
54/142 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tästä on jankata, naiset siivoo miesten puolella on ihan ok, mutta auta armias jos mies menee naisten puolelle, mikä meteli nousee. Tää on sitä tasa-arvoo. Ja sitä paitsi naisten pimpsa ei ees näy, se on sievästi piilossa jalkojen välissä kun taas miesten pippelit on siinä ihan näkyvillä tirkisteltäviksi...

Vierailija
55/142 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:48"]

Turha tästä on jankata, naiset siivoo miesten puolella on ihan ok, mutta auta armias jos mies menee naisten puolelle, mikä meteli nousee. Tää on sitä tasa-arvoo. Ja sitä paitsi naisten pimpsa ei ees näy, se on sievästi piilossa jalkojen välissä kun taas miesten pippelit on siinä ihan näkyvillä tirkisteltäviksi...

[/quote]niinpä muuten onkin lompsat piilossa, hyvä pointti keskusteluun, ja rinnat on vaan maitorauhasia niinkuin muillakin nisäkkäillä

Vierailija
56/142 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:00"]

[/quote]niinpä muuten onkin lompsat piilossa, hyvä pointti keskusteluun, ja rinnat on vaan maitorauhasia niinkuin muillakin nisäkkäillä

[/quote]jaa niinkuin lehmilläkin :)

Vierailija
57/142 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:00"]

[/quote]jaa niinkuin lehmilläkin :)

[/quote]Noh, noh, ei me naiset sentään mitään lehmiä olla !

Vierailija
58/142 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta utareet kuitenkin, hehe :)

Vierailija
59/142 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet terhakat rinnat ovat todella kauniit ja seksikkäät....

Vierailija
60/142 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites tää keskustelu nyt meni siivoojista tisseihin ?

Ketju on lukittu.