Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä
Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 12:08"]
siis antaako gynegologi orgasmeja potilailleen !!!!
[/quote]
Ei tietenkään muussa tapauksessa kuin silloin, kun nainen kärsii orgasmivaikeuksista. Tällöin genekologi voi naisen suostumuksella stimuloida sukupuolielimiä käsin tai sauvalla, jotta nähdään, miten nainen reagoi kiihotukseen ja saako hän orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:34"]
[/quote]
Ei tietenkään muussa tapauksessa kuin silloin, kun nainen kärsii orgasmivaikeuksista. Tällöin genekologi voi naisen suostumuksella stimuloida sukupuolielimiä käsin tai sauvalla, jotta nähdään, miten nainen reagoi kiihotukseen ja saako hän orgasmin.
[/quote]Onko tuo oikeasti totta ???
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote]Onko tuo oikeasti totta ???
[/quote]En usko tuollaista.
gynegologit jakelee orgasmeja :DD tottako ? kuinka tyhmää porukkaa täältä löytyykää joo ja siis poliisit antaa kans tarvittaessa lainaan pistoolia jos on ampumataito ruosteessa
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 13:26"]
gynegologit jakelee orgasmeja :DD tottako ? kuinka tyhmää porukkaa täältä löytyykää joo ja siis poliisit antaa kans tarvittaessa lainaan pistoolia jos on ampumataito ruosteessa
[/quote]heheh :)
[/quote] Nämä gyne-kirjoitukset on taas näitä pikkupoikien kirjoituksia. Voi voi teitä:(
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:45"]
[/quote]
Kunpa tietäisitte, kuinka paljon on naisia, jotka eivät ole kosketelleet itseään eivätkä osaa tuottaa itselleen orgasmia. Onhan selvää, että silloin myös sukupuolielämä aivoliitossa ei ole parasta mahdollista.
Kun nainen sitten tulee genekologille valittamaan orgasmivaikeuksista, niin onhan selvää, että gynekologi auttaa ja opastaa. Siis sehän on puhtaasti ammattiin liittyvää toimintaa eikä mitenkään gynekologin seksuaalisten mieltymysten toteuttamista. Ette usko, kuinka helpottuneita nuo naiset ovat, kun ovat saaneet ensimmäisen kunnnon orgasminsa ja huomaavat, ettei heissä olekaan mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 14:45"]
[/quote]
Kunpa tietäisitte, kuinka paljon on naisia, jotka eivät ole kosketelleet itseään eivätkä osaa tuottaa itselleen orgasmia. Onhan selvää, että silloin myös sukupuolielämä aivoliitossa ei ole parasta mahdollista.
Kun nainen sitten tulee genekologille valittamaan orgasmivaikeuksista, niin onhan selvää, että gynekologi auttaa ja opastaa. Siis sehän on puhtaasti ammattiin liittyvää toimintaa eikä mitenkään gynekologin seksuaalisten mieltymysten toteuttamista. Ette usko, kuinka helpottuneita nuo naiset ovat, kun ovat saaneet ensimmäisen kunnnon orgasminsa ja huomaavat, ettei heissä olekaan mitään vikaa.
[/quote]voiko tuo olla totta, että gynegologi antaa hoitomielessä orgasmeja naisille, kas kun ei samantien käytä penistään ?? Onko muilla tuollaisia kokemuksia ?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:30"]
koitan vähän kikkelilläkin ihan vaan ammattimielellä älä huoli :D
[/quote]ET MUA AINAKAAN !!!!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:30"]
koitan vähän kikkelilläkin ihan vaan ammattimielellä älä huoli :D
[/quote] Älä valehtele, silloin lääkärilupasi on vaarassa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 10:22"]
Gynegologit tekee vain työtään, eikä jakele orgasmeja
[/quote] Mitä tekemistä näillä gynegologi kirjoituksilla on alkuperäisen aiheen kanssa? Otsikko on naissiivoojat uimahallissa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:13"]
[/quote] Mitä tekemistä näillä gynegologi kirjoituksilla on alkuperäisen aiheen kanssa? Otsikko on naissiivoojat uimahallissa.
[/quote]niinpä....
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:13"]
[/quote]niinpä....
[/quote] Hyvä että palaamme alkuperäiseen aiheeseen, noi gyne asiat oli mukuloiden höpö höpöjä.
Miehenä olen ajatellut tervehtiä suihkussa ollessani siivoojanaista. Onko kenelläkään kokemusta herättää hänen mielenkiintoa sinuun?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:47"]
Miehenä olen ajatellut tervehtiä suihkussa ollessani siivoojanaista. Onko kenelläkään kokemusta herättää hänen mielenkiintoa sinuun?
[/quote]minua ainakin nolostuttaa moinen.....
Olen muutaman kerran ollut suihkussa, kun siivoja on ollut hommissa samoissa tiloissa. Sain kovan erektion. En voinut sille mitään. Siivooja tietenkin huomasi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä nainen tuossa tilanteessa ajattelee ja miten suhtautuu. Miten sinä naisena kokisit tuon tilanteen? Tulisiko kannustava hymy vai kääntäisitkä katseesi vihaisesti pois?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:01"]
Olen muutaman kerran ollut suihkussa, kun siivoja on ollut hommissa samoissa tiloissa. Sain kovan erektion. En voinut sille mitään. Siivooja tietenkin huomasi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä nainen tuossa tilanteessa ajattelee ja miten suhtautuu. Miten sinä naisena kokisit tuon tilanteen? Tulisiko kannustava hymy vai kääntäisitkä katseesi vihaisesti pois?
[/quote]varmaan hämmästyisin kovasti, että mistä moinen erektio, siis jos minä itse olen täysissä pukeissa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 10:43"]
Olen ollut gynenä 20 vuotta enkä ole pilluihin kyllästynyt. On aina yhtä mahtava tunne, kun nainen levittää haaransa minulle. Kaikkein mukavimpia potilaita näin gynekologin näkökulmasta on naiset, jotka tulevat vastaanotolleni orgasmivaikeuksien vuoksi. Silloin testaan pillun hieromalla klitorista tai vibraattorilla. Useimmat naiset saavat orgasmin sillä tavalla ja lähtiessään ovat tosi tyytyväisiä, kun heissä ei ollutkaan mitään vikaa.
[/quote]siis antaako gynegologi orgasmeja potilailleen !!!!
[/quote]mistä näitä pervojen kirjoituksia riittää ?