Lue keskustelun säännöt.
Alue: Seksi
Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä
30.01.2014 |
Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..
Kommentit (142)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ketju on lukittu.
Alue: Seksi
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 14:27"]
Olen saanut tältä palstalta paljon arvokasta tietoa seksistä ja apua ongelmiini. Olen esimerkiksi kehittynyt suuseksin antajana valtavasti, kun olen noudattanut täältä saamiani vinkkejä. Peppuseksin jätin väliin juuri siksi, kun täällä varoiteltiin repeämistä ja muista haittavaikutuksista.
Lisäksi olen osallistunut lukuisiiin keskusteluketjuihin jakamalla omakohtaisia kokemuksiani seksistä. Olen esimerkiksi innolla osallistunut kalun kokoa käsitteleviin keskusteluihin ja oikonut virheellistä tietoa siitä, etteikö muka kalun koolla olisi merkitystä naiselle. Kaikenkaikkiaan uskon, että suurin osa keskustelijoista on erittäin vakavissaan ja kirjoittavat ihan aitoa asiaa.
Moi. Kirjoitatte erittäin selkeästi ja hyvin miten asiat on.Olen samalla linjalla teidän kanssanne, joskus heitän läppää kun joku älypää aloittaa provolla asiansa, ehkä olisi viisain jättää provoihin vastaamatta.M50+.