Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä

Vierailija
30.01.2014 |

Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen intiimialueita huomattavan kauvan, heittaydyn tekemään välillä etunojapunnerruksia matkien liidehdintää yhdynnässä jne. ja lopuksi kuivaan munia niin kauan, että saan puoliseisokin sekä asettelen kullia pitkän tovin alkkareihin muka sopivaa asentoa etsien

Kuulostaa muuten tosi luontevalta...

Vierailija
22/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nää vakavat asiat pitää aina heittää ranttaliksi ?? Ei löydy paljon asiallisia kommentteja :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:36"]

Miks nää vakavat asiat pitää aina heittää ranttaliksi ?? Ei löydy paljon asiallisia kommentteja :(

[/quote]Niin, aina löytyy joitain mänttejä ...

Vierailija
24/142 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä ollut ongelma kenellekkään ?

Minua ainakin haittaisi naisena jos vaikka naapurin mies olisi siivoojana naisten pesutiloissa...

Vierailija
25/142 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:21"]

Siis onko tämä ollut ongelma kenellekkään ?

Minua ainakin haittaisi naisena jos vaikka naapurin mies olisi siivoojana naisten pesutiloissa...

[/quote]aika kaukaa haettu tilanne, mutta aika kiusallinen kylläkin jos mies on tuttu ...

Vierailija
26/142 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]

Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..

[/quote]Eipä oo miehiä näkynyt naisten puolella...onneksi

Vierailija
27/142 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naissiivoojat miesten tiloissa on ehdottomasti hyvä asia. Vatkaan aina kyrvän sojottamaan suonikkaan sykkivästi kattoa kohti ja menen kyselemään ämmiltä mistä saunat löytyvät tms. Joskus olen tarjonnut noille pienipalkkaisille ämmille lisätienestejä kullinlutkuttamisesta siivouskomerossa ja suostuneet ovat. Kiisselit poskeen, rahat siivoustakin taskuun ja kevein kassein onnellisena saunaan.

Vierailija
28/142 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:34"]

Kyllä naissiivoojat miesten tiloissa on ehdottomasti hyvä asia. Vatkaan aina kyrvän sojottamaan suonikkaan sykkivästi kattoa kohti ja menen kyselemään ämmiltä mistä saunat löytyvät tms. Joskus olen tarjonnut noille pienipalkkaisille ämmille lisätienestejä kullinlutkuttamisesta siivouskomerossa ja suostuneet ovat. Kiisselit poskeen, rahat siivoustakin taskuun ja kevein kassein onnellisena saunaan.

[/quote]hehehh, houkutteleva tilanne, mutta luulen kyllä että valehtelet :)

Vierailija
29/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:34"]

[/quote]hehehh, houkutteleva tilanne, mutta luulen kyllä että valehtelet :)

[/quote]en valehtele

Vierailija
30/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe siinä mitään outoa tai epänormaalia, jos naiset siivoavat miesten puolella, näin on aina ollut ja tulee olemaan. Työtään he vaan siellä tekevät.

Vierailija
31/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että siivoojanaiset ihan piruuttaaan kiusoittelevat meitä miehiä siellä uimahalleissa. Pyöritetään pyllyä, hetkutetaan lanteita, kaivetaan pikkuhousuja persvaosta tai nostellaan pikkuhousuja ohuen työhameen läpi, niin että lätisee. Puhumattakaan provosoivista pyllistyksistä ja tissivaon näyttämisistä.

Vierailija
32/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:01"]

Musta tuntuu, että siivoojanaiset ihan piruuttaaan kiusoittelevat meitä miehiä siellä uimahalleissa. Pyöritetään pyllyä, hetkutetaan lanteita, kaivetaan pikkuhousuja persvaosta tai nostellaan pikkuhousuja ohuen työhameen läpi, niin että lätisee. Puhumattakaan provosoivista pyllistyksistä ja tissivaon näyttämisistä.

[/quote]en mie oo tollasii siivoojii nähny ?

Vierailija
33/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toi äskeinen kirjoitus oli vaan jonkun pervon tekemä ...

Vierailija
34/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:47"]

no toi äskeinen kirjoitus oli vaan jonkun pervon tekemä ...

[/quote]

Kyllä sitä nyt ollaan niin siveää siiivoojaa että, mutta heti tilaisuusen tullen alkaa se peli. Kyllä se tiedetään.

Vierailija
35/142 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Tampereella oli joskus kauan sitten mies siivooja naistenkin puolella. Siitä nousi niin kova äläkkä että se loppui lyhyeen, Aamulehden sivuilla siitä väännettiin ja kohistiin.

Minulle miehenä on ainakin aivan sama ketä siellä pesu ja pukutiloissa pörrää, annan kyllä työrauhan tekijöille.

Eiköhän nuo aikuiset naisetkin ole sen verran kikkeleitä nähneet ettei ihan pienestä hätkähdä siivotessaan, jollei nyt joku Ron Jeremy satu paikalle.

Vierailija
36/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 21:09"]

Muistaakseni Tampereella oli joskus kauan sitten mies siivooja naistenkin puolella. Siitä nousi niin kova äläkkä että se loppui lyhyeen, Aamulehden sivuilla siitä väännettiin ja kohistiin.

Minulle miehenä on ainakin aivan sama ketä siellä pesu ja pukutiloissa pörrää, annan kyllä työrauhan tekijöille.

Eiköhän nuo aikuiset naisetkin ole sen verran kikkeleitä nähneet ettei ihan pienestä hätkähdä siivotessaan, jollei nyt joku Ron Jeremy satu paikalle.

[/quote]Joo, mä muistan ton jutun kans. Mut miksi naiset ei voi sulattaa miestä siellä, jos kerran miestenkin pitää hyväksyä naissiivooja, kyllä ne miessiivotjatkin nopesti kyllästyy noihin alastomiin naisiin...

Vierailija
37/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sellasia pikkusieluja, että ne luulee miehellä olevan seksi ja tirkistely aina mielessä. Tietysti niitäkin miehiä on, mutta aivan varmasti löytyy tirkistelijöitä naisistakin, olisi tosi epänormaalia jos ei penis ja niiden vertailu kiinnostaisi

Vierailija
38/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä mies gynegologeja....tuskin heillä on seksi mielessä kun päivästä toiseen aukovat naisten vaginoita, mutta siitä eivät naiset valita, miksi siis mies siivoojista naisten puolella naiset valittavat, en ymmärrä...

Vierailija
39/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihminen vaan seksuaalisuudestaan pääse vaikka lääkärikin olisi. Itse olen  toisen erikoisalan lääkäri ja appiukkokokelas on gynekologi. 

Vierailija
40/142 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyse oli ilmeisesti siitä, mikä ero on lääkärin ja siivoojan seksuaalisuudella ?

Ketju on lukittu.