Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä
Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..
Kommentit (142)
Miks nää vakavat asiat pitää aina heittää ranttaliksi ?? Ei löydy paljon asiallisia kommentteja :(
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:36"]
Miks nää vakavat asiat pitää aina heittää ranttaliksi ?? Ei löydy paljon asiallisia kommentteja :(
[/quote]Niin, aina löytyy joitain mänttejä ...
Siis onko tämä ollut ongelma kenellekkään ?
Minua ainakin haittaisi naisena jos vaikka naapurin mies olisi siivoojana naisten pesutiloissa...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:21"]
Siis onko tämä ollut ongelma kenellekkään ?
Minua ainakin haittaisi naisena jos vaikka naapurin mies olisi siivoojana naisten pesutiloissa...
[/quote]aika kaukaa haettu tilanne, mutta aika kiusallinen kylläkin jos mies on tuttu ...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]
Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..
[/quote]Eipä oo miehiä näkynyt naisten puolella...onneksi
Kyllä naissiivoojat miesten tiloissa on ehdottomasti hyvä asia. Vatkaan aina kyrvän sojottamaan suonikkaan sykkivästi kattoa kohti ja menen kyselemään ämmiltä mistä saunat löytyvät tms. Joskus olen tarjonnut noille pienipalkkaisille ämmille lisätienestejä kullinlutkuttamisesta siivouskomerossa ja suostuneet ovat. Kiisselit poskeen, rahat siivoustakin taskuun ja kevein kassein onnellisena saunaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:34"]
Kyllä naissiivoojat miesten tiloissa on ehdottomasti hyvä asia. Vatkaan aina kyrvän sojottamaan suonikkaan sykkivästi kattoa kohti ja menen kyselemään ämmiltä mistä saunat löytyvät tms. Joskus olen tarjonnut noille pienipalkkaisille ämmille lisätienestejä kullinlutkuttamisesta siivouskomerossa ja suostuneet ovat. Kiisselit poskeen, rahat siivoustakin taskuun ja kevein kassein onnellisena saunaan.
[/quote]hehehh, houkutteleva tilanne, mutta luulen kyllä että valehtelet :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:34"]
[/quote]hehehh, houkutteleva tilanne, mutta luulen kyllä että valehtelet :)
[/quote]en valehtele
En näe siinä mitään outoa tai epänormaalia, jos naiset siivoavat miesten puolella, näin on aina ollut ja tulee olemaan. Työtään he vaan siellä tekevät.
Musta tuntuu, että siivoojanaiset ihan piruuttaaan kiusoittelevat meitä miehiä siellä uimahalleissa. Pyöritetään pyllyä, hetkutetaan lanteita, kaivetaan pikkuhousuja persvaosta tai nostellaan pikkuhousuja ohuen työhameen läpi, niin että lätisee. Puhumattakaan provosoivista pyllistyksistä ja tissivaon näyttämisistä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:01"]
Musta tuntuu, että siivoojanaiset ihan piruuttaaan kiusoittelevat meitä miehiä siellä uimahalleissa. Pyöritetään pyllyä, hetkutetaan lanteita, kaivetaan pikkuhousuja persvaosta tai nostellaan pikkuhousuja ohuen työhameen läpi, niin että lätisee. Puhumattakaan provosoivista pyllistyksistä ja tissivaon näyttämisistä.
[/quote]en mie oo tollasii siivoojii nähny ?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:47"]
no toi äskeinen kirjoitus oli vaan jonkun pervon tekemä ...
[/quote]
Kyllä sitä nyt ollaan niin siveää siiivoojaa että, mutta heti tilaisuusen tullen alkaa se peli. Kyllä se tiedetään.
Muistaakseni Tampereella oli joskus kauan sitten mies siivooja naistenkin puolella. Siitä nousi niin kova äläkkä että se loppui lyhyeen, Aamulehden sivuilla siitä väännettiin ja kohistiin.
Minulle miehenä on ainakin aivan sama ketä siellä pesu ja pukutiloissa pörrää, annan kyllä työrauhan tekijöille.
Eiköhän nuo aikuiset naisetkin ole sen verran kikkeleitä nähneet ettei ihan pienestä hätkähdä siivotessaan, jollei nyt joku Ron Jeremy satu paikalle.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 21:09"]
Muistaakseni Tampereella oli joskus kauan sitten mies siivooja naistenkin puolella. Siitä nousi niin kova äläkkä että se loppui lyhyeen, Aamulehden sivuilla siitä väännettiin ja kohistiin.
Minulle miehenä on ainakin aivan sama ketä siellä pesu ja pukutiloissa pörrää, annan kyllä työrauhan tekijöille.
Eiköhän nuo aikuiset naisetkin ole sen verran kikkeleitä nähneet ettei ihan pienestä hätkähdä siivotessaan, jollei nyt joku Ron Jeremy satu paikalle.
[/quote]Joo, mä muistan ton jutun kans. Mut miksi naiset ei voi sulattaa miestä siellä, jos kerran miestenkin pitää hyväksyä naissiivooja, kyllä ne miessiivotjatkin nopesti kyllästyy noihin alastomiin naisiin...
Naiset on sellasia pikkusieluja, että ne luulee miehellä olevan seksi ja tirkistely aina mielessä. Tietysti niitäkin miehiä on, mutta aivan varmasti löytyy tirkistelijöitä naisistakin, olisi tosi epänormaalia jos ei penis ja niiden vertailu kiinnostaisi
Miettikääpä mies gynegologeja....tuskin heillä on seksi mielessä kun päivästä toiseen aukovat naisten vaginoita, mutta siitä eivät naiset valita, miksi siis mies siivoojista naisten puolella naiset valittavat, en ymmärrä...
Ei se ihminen vaan seksuaalisuudestaan pääse vaikka lääkärikin olisi. Itse olen toisen erikoisalan lääkäri ja appiukkokokelas on gynekologi.
Mutta kyse oli ilmeisesti siitä, mikä ero on lääkärin ja siivoojan seksuaalisuudella ?
Kuulostaa muuten tosi luontevalta...