Naissiivoajat miesten puolella uimahalleissa ja kylpylöissä
Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..
Kommentit (142)
tykkäät siis näytellä penistäsi naisille, päätellen siitä, että saat siitä erektion ?
[/quote] Ihan normaali olotila, minullakin usein vastaavassa tilanteessa seisoo.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 10:13"]
tykkäät siis näytellä penistäsi naisille, päätellen siitä, että saat siitä erektion ?
[/quote] Ihan normaali olotila, minullakin usein vastaavassa tilanteessa seisoo.
[/quote]no ei se kyllä ihan normaalia ole normaalille miehelle
taidatte olla itsensä paljastajia kaikki miehet ?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:29"]
taidatte olla itsensä paljastajia kaikki miehet ?
[/quote]löytyy niitä naisistakin....
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]
Meinasin saada shokin kun miesten puolelle suihkutilaan ilmestyi nainen siivoamaan, toteutuuko tässä mielestänne tasa-arvo ? Tuskin päästetään miehiä siivoamaan naisten puolelle..
[/quote]ei päästetä, mutta se onkin ihan eri asia...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 11:46"]
[/quote]miten niiin eri asia ?????????
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:32"]
[/quote]koska miehet tirkistelee
kerran uimahallissa pesutiloihin tuli timmi siivoja... Olin juuri suihkussa ja alkoi heti kiihottaa hänen iso rinta varustus ja pyöreet pakarat... Iskin hänelle silmää ja hieroin penistäni hän vikkasi silmää takaisin ja siirryimme "siivoamaan" vessaa oli ainakin elämäni parasta seksiä!! Kokeilkaa ihmeessä
Mies35
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:47"]
kerran uimahallissa pesutiloihin tuli timmi siivoja... Olin juuri suihkussa ja alkoi heti kiihottaa hänen iso rinta varustus ja pyöreet pakarat... Iskin hänelle silmää ja hieroin penistäni hän vikkasi silmää takaisin ja siirryimme "siivoamaan" vessaa oli ainakin elämäni parasta seksiä!! Kokeilkaa ihmeessä
Mies35
[/quote]taisit nähdä unta ?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:47"]
Mies35
[/quote]taisit nähdä unta ?
[/quote]miks täällä heitetään kaikki läskiks, kukaan ei oo tosissaan :(
miks täällä heitetään kaikki läskiks, kukaan ei oo tosissaan :(
Olen saanut tältä palstalta paljon arvokasta tietoa seksistä ja apua ongelmiini. Olen esimerkiksi kehittynyt suuseksin antajana valtavasti, kun olen noudattanut täältä saamiani vinkkejä. Peppuseksin jätin väliin juuri siksi, kun täällä varoiteltiin repeämistä ja muista haittavaikutuksista.
Lisäksi olen osallistunut lukuisiiin keskusteluketjuihin jakamalla omakohtaisia kokemuksiani seksistä. Olen esimerkiksi innolla osallistunut kalun kokoa käsitteleviin keskusteluihin ja oikonut virheellistä tietoa siitä, etteikö muka kalun koolla olisi merkitystä naiselle. Kaikenkaikkiaan uskon, että suurin osa keskustelijoista on erittäin vakavissaan ja kirjoittavat ihan aitoa asiaa.
Ja miksihän naiset ei tirkistele? tirkistelis ? ;) et siis katso vastakkaista sukupuolta sillä silmällä .. taidat olla epänormaali :D
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:38"]
[/quote
edellinen siis sinulle vastauksena :) ei tirkistelevä seksuaaliton
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:38"]
[/quote
edellinen siis sinulle vastauksena :) ei tirkistelevä seksuaaliton
[/quote]seksuaaliton, mikä se on ???
Siis ajatelkaa nyt vähän. Mihin nuori nainen silmänsä laittaisi, jos alastomia miehiä on ympärillä. Takuuvarmasti ainakin ite katson kikkelit ja muut. Tekopyhää olisi väittää jotakin muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:44"]
Siis ajatelkaa nyt vähän. Mihin nuori nainen silmänsä laittaisi, jos alastomia miehiä on ympärillä. Takuuvarmasti ainakin ite katson kikkelit ja muut. Tekopyhää olisi väittää jotakin muuta.
[/quote]uskotaan, niin minäkin miehenä tsekkaisin joka ikisen pillun ja tekisin vertailuja....roikkuvatko häpyhuulet vai ovatko siististi piilossa. Se on nykyään niin helppo nähdä kun ajelevat jkaikki karvat pois pillusta
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:44"]
[/quote]uskotaan, niin minäkin miehenä tsekkaisin joka ikisen pillun ja tekisin vertailuja....roikkuvatko häpyhuulet vai ovatko siististi piilossa. Se on nykyään niin helppo nähdä kun ajelevat jkaikki karvat pois pillusta
[/quote]mistä tiedät että kaikki naiset ajelevat karvat pois pilluistaan ? Minä en ainakaan ajele
Itse olin siivosin miesten pukuhuoneita ja suihkutiloja vuosia. Valehtelisin, jos sanoisin etten katsellut salaa minkälaiset pelit ja vehkeet miehillä on. Toki yritin tehdä sen huomaamattomasti ja varmaan onnistuikin. Toiset yrittivät peitellä ja toiset eivät välittäneet mitään paikallaolostani. Viiden vuoden aikana ei ollut, kuin pari tapausta jotka "esittelivät" miehuuttaan selvästi.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 12:03"]
Itse olin siivosin miesten pukuhuoneita ja suihkutiloja vuosia. Valehtelisin, jos sanoisin etten katsellut salaa minkälaiset pelit ja vehkeet miehillä on. Toki yritin tehdä sen huomaamattomasti ja varmaan onnistuikin. Toiset yrittivät peitellä ja toiset eivät välittäneet mitään paikallaolostani. Viiden vuoden aikana ei ollut, kuin pari tapausta jotka "esittelivät" miehuuttaan selvästi.
[/quote]Kiihotuitko alastomien Penisten näkemisestä, eli pitikö lähteä sen jälkeen masturboimaan ?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:01"]
Olen muutaman kerran ollut suihkussa, kun siivoja on ollut hommissa samoissa tiloissa. Sain kovan erektion. En voinut sille mitään. Siivooja tietenkin huomasi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä nainen tuossa tilanteessa ajattelee ja miten suhtautuu. Miten sinä naisena kokisit tuon tilanteen? Tulisiko kannustava hymy vai kääntäisitkä katseesi vihaisesti pois?
[/quote]varmaan hämmästyisin kovasti, että mistä moinen erektio, siis jos minä itse olen täysissä pukeissa
[/quote]tykkäät siis näytellä penistäsi naisille, päätellen siitä, että saat siitä erektion ?