Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wtd-Nata

Vierailija
29.01.2014 |

Mikä tuo Natan särkynyt sydän -postaus oli? Itselläni ei ainakaan ollut mitään hajua, että oli jonkun kanssa suhteessa/aloittelemassa suhdetta, tms. Kävin pari aiemoaa postaus läpi, mutta ei niissä ollut muuta kuin treenijuttuja.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelin tuota esittelypostausta (ja Natan aiempia erotilityksiä + muita avautumisia rakkauselämästä), mutta toisaalta aika rohkeaa toimintaa. On ihan hyvä ratkaisu kertoa blogissaan suoraan miten asiat on vs. vihjailu (a la Mungo, Moumou ja moni muu) tai vaikeneminen, mikä lisää asioiden kaivelua ja spekuloimista keskustelupalstoilla. Ei sillä, että tuo puoli bloggaajista lukijoille edes kuuluisi, mutta silti.

Vierailija
82/91 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natan uusi tatuointipostaus, apua! "Täyttä höyryä eteenpäin" :O Piti tarkistaa että onhan nyt jo 4.4 että en ole jumittunut aprillipäivään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa uuden kundin esittelypostauksessa mainitaan, että hänen mielestään ikä on pelkkiä numeroita. onkohan poika siis itse nataa paljon nuorempi? miksi sitä muuten haluaisi tuoda tuollainen seikan itsestään esiin...? kiva näköinen kundi, kelpais mullekkin. tosin on kyllä aiiiiika nuoren näköinen, ehkä 20v sanoisin.

Vierailija
84/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisen kamalaa olla natan poikaystävä tai ylipäänsä bloggaajan poikaystävä, kun joutuu "tulemaan julkisuuteen" bloggaajan heilana... eikö parisuhde ole enää kahden ihmisen välinen juttu... oikein spektaakkeli vaikuttaa lähinnä olevan.

Vierailija
85/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan ikä kehiin! ihan niinkuin siellä kommenteissakin pyydettiin nataa kertomaan ikä, ettei tarvitsisi vauva-foorumilla sitten spekuloida :D

Vierailija
86/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nata on?

Vierailija
87/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:48"]

katsoit oikein, mitäs siitä sitten? kiva jos ovat edelleen kavereita.

mutta joo, nopeaa touhua natalta. mä oon aina vähän kateellinen ihmisille, jotka noin nopeasti löytävät uuden. ei sillä etteikö yksinkin olisi hyvä olla mutta itse oon koko elämäni aikana tavannut yhteensä ehkä kolme ihmistä joiden kanssa olisin halunnut seurustella ja jotenkin on ihan käsittämätöntä, kun mullakin on kavereita jotka ovat 15-vuotiaasta lähtien seurustelleet vakavissa/pitkissä ihan koko ajan, niin että ollaan useampi vuosi yhdessä mutta eron tullessa menee korkeintaan pari kuukautta kun on jo uusi kierroksessa. että mistä oikein löytävät niin kiinnostavia tyyppejä että haluavat tutustua ja sitten että tunne on vielä molemmin puolinen? 

[/quote]

Mulla on ystävä joka on pienessä kaupunginosassa kahden kuukauden sisällä deitannu jo kuutta eri jätkää. Kaikki ollu mukavia ja kaikkien kanssa ollu hauskaa. Ei edes yritä tutustua paremmin tai koita pitää yhteyttä deitteihinsä. Itkee kun haluais seurustella.

Itselläni on ollut 7 vuoden aikana kolme jätkää. Ensimmäiseen ihastuin heti, tunne oli alussa aika yksipuolinen mutta sinnikkäästi halusin tutustua paremmin ja oltiinkin sitten kaksi vuotta yhdessä. Heti seuraavilla treffeillä 2kk tämän jälkeen tapasin jätkän joka hullaantui minuun täysin, itse en ollut niin innoissaan mutta annoin mahdollisuuden ja oltiinkin kaksi vuotta yhdessä tämänkin henkilön kanssa. Lopetin itse nämä molemmat suhteet, jutut ja kemiat eivät loppupeleissä toimineet mutta oli kivaa kun sitä kesti. Mieluummin näin kun että olisi kahlannut 24 jätkää tuona aikana vaivautumatta yrittämään. Nykyinen jätkäni menee kolmatta vuotta enkä aiokaan päästää irti, ihmistuntemusta niin itsestään kuin parisuhteista on kertynyt ja just nyt on hyvä.

Siinä sulle syväanalyysiä :)

Vierailija
88/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kaveruudesta lähti tuokin suhde kukoistamaan..

Vierailija
89/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 19:35"]

Näköjään kaveruudesta lähti tuokin suhde kukoistamaan..

[/quote]

miten niin? tinderissä olivat törmänneet.

Vierailija
90/91 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies, kestää ehkä natan rempseää luonnetta

Vierailija
91/91 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tän mimmin jutut on sellaista ihmeellistä riidan haastamista. Ihan pikkujutuissakin. Muistan kun se kerran raivos Berliinin arkkitehtuurista, että miten hän Neuvostoliitossa syntyneenä tuntee "idän" rakennukset ja vihaa niitä. Kauhea sodanjulistus ja oman paremmuuden ylistys. Ja sitten hän oli pannut siihen kuvan niistä taloista, ja ne olikin entisen Länsi-Berliinin puolelta joitain toistasataa vuotta vanhoja. Hän ei ollut edes katsonut niitä varmaan, tai ei ole sen vertaa yleissivistystä, että muistaisi Neuvostoliiton alueen ja iän, tai ehkei kiinnostustakaan. Halusi vain haukkua jotakin, niin otti kohteekseen ne näköpiiriin osuneet talot. Kun jotain aina pitää vihata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi