Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wtd-Nata

Vierailija
29.01.2014 |

Mikä tuo Natan särkynyt sydän -postaus oli? Itselläni ei ainakaan ollut mitään hajua, että oli jonkun kanssa suhteessa/aloittelemassa suhdetta, tms. Kävin pari aiemoaa postaus läpi, mutta ei niissä ollut muuta kuin treenijuttuja.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

instagram.com/natawhitetrash

tuolla oli jotaain söpöilykuvia. vaikuttaa kyl oudolta et parin kk:n tapailun jälkeen tehdä erosta blogissa noin iso juttu, vai mitä mieltä ootte?

Vierailija
2/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:15"]

instagram.com/natawhitetrash

tuolla oli jotaain söpöilykuvia. vaikuttaa kyl oudolta et parin kk:n tapailun jälkeen tehdä erosta blogissa noin iso juttu, vai mitä mieltä ootte?

[/quote]

Jos Nata ei ole suhteesta juuri blogissa kirjoitellut, ei lukijana oikein voi tietää, millaisesta jutusta on kyse. Eiköhän bloggaaja itse tiedä, onko se hänen elämässään iso vai pieni juttu. Mutta blogejahan taidetaankin lukea siksi, että bloggaajaa sais arvostella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

my point exactly? eli jos suhteesta ei tehdä blogissa isoa juttua, niin miksi sitten erosta?? tolla tyylillä aivan varmasti tippuu niitä ''mitä mist sää puhut??''-kommentteja kommenttiboksiin + näitä ihmettelykeskusteluja av:lle

Vierailija
4/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:24"]

my point exactly? eli jos suhteesta ei tehdä blogissa isoa juttua, niin miksi sitten erosta?? tolla tyylillä aivan varmasti tippuu niitä ''mitä mist sää puhut??''-kommentteja kommenttiboksiin + näitä ihmettelykeskusteluja av:lle

[/quote]

Kyllä mä ainakin ymmärrän, ettei halua välttämättä esitellä suhdetta blogissa, mutta toisaalta, jos ei kerro erosta mitään, voi olla vähän vaikea esittää pirteää bloggaajaa, joka jatkaa elämää niin kuin ennenkin.

Vierailija
5/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos infosta nro 2. Instassa en Nataa seuraa, joten en ollut lainkaan tietoinen tästä uudesta miekkosesta. Kävin kurkkaamassa ja sieltähän niitä kuvia sekä selventäviä hashtageja löytyi, joten homma selvis. Mulle tämä tuli blogin puolella hieman puskista, joten siksi kyselin. T. ap

Vierailija
6/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata vähän siivosi kommentti boxiaan. Se jätkä kävi kirjoittamassa, että sai ruotsista pariks kk:si huippuduunin, oli jopa pyytänyt nataa mukaan, mutta ei kelvannut.. On siis tulossa takas suomeen vielä..

Vierailija
7/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoittiko tuo postaus siis eroa vai pelkästään 2kk kestävää eroa? :D Ota nyt selvää sitten. 

Vierailija
8/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, jos kyse on vain 2kk erosta niin huhhuh...

Vierailija
9/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä oon saanut käsityksen, että ero olisi lopullinen. ehkä kaikkia vaan ei ole luotu etäsuhteisiin ja Natalla on niin monta rautaa tulessa ettei ole mahdollista lähteä mukaan?

Vierailija
10/91 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:40"]

Nata vähän siivosi kommentti boxiaan. Se jätkä kävi kirjoittamassa, että sai ruotsista pariks kk:si huippuduunin, oli jopa pyytänyt nataa mukaan, mutta ei kelvannut.. On siis tulossa takas suomeen vielä..

[/quote]

Ai siis poistiko miehen kommentin? Miksi ihmeessä?

Ehkä mies pyysi Nataa Ruotsiin, jonne Nata ei voi töiden vuoksi lähteä, josta sitten syntyi isoksi paisunut riita ja päättivät suuttumuksissaan lopettaa tapailun. Jos kyse on vain 2 kk:n työkeikasta ja mies palaa Suomeen, niin uskoisin tapailun jatkuvan sitten kun mökötykset on mökötetty. Tai sitten eroon littyy jotain muuta, koska onhan tuo aika hölmö syy erota, imo.

Vierailija
11/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:57"]

tossa uuden kundin esittelypostauksessa mainitaan, että hänen mielestään ikä on pelkkiä numeroita. onkohan poika siis itse nataa paljon nuorempi? miksi sitä muuten haluaisi tuoda tuollainen seikan itsestään esiin...? kiva näköinen kundi, kelpais mullekkin. tosin on kyllä aiiiiika nuoren näköinen, ehkä 20v sanoisin.

[/quote]

Itse veikkaisin heppua reilusti yli kolmekymppiseksi, jotenkin noi silmänaluset vihjaa vähän vanhempaan :-D

Vierailija
12/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 19:35"]

Näköjään kaveruudesta lähti tuokin suhde kukoistamaan..

[/quote]

miten niin? tinderissä olivat törmänneet.

[/quote]

Oon huomannu että oli joskus aiemmin kommentoinu natan kuvaan jotai instas helmikuun alus tms

Vierailija
13/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelin vähän sitä miehen esittelypostausta. Ovat tunteneet vasta hyvin lyhyen ajan, jotenkin aika yllättävä veto Natalta pyytää tuoretta poikaystävää tekemään itse esittelypostauksensa. Eihän miehellä/pojalla ole mitään tekemistä Natan blogin kanssa (toisin kuin esim. Jarskilla silloin kun toimi jonkin aikaa blogin toisena kirjoittajana), joten siksi hassua, että Gubbe kirjoitti näin pian oman postauksen.

Vierailija
14/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:19"]

http://instagram.com/p/lN7TFggIgI/

miksi ihmeessä tuohon yhteen instagramissa olevaan pussailukuvaan poikaystävän kanssa on linkitettu teemu laurell? itse en ainakaan kehtais tagata omiin lepertelykuviin top chef -voittajaa, joka ei itse kuvaan millään lailla liity. eikös nata tavannut teemun lyhyesti vasta äskettäin jossain ystävänpäivätilaisuudessa, josta kertoi blogissaan? onko nata tehnyt teemulle saman kuin akseli herleville ja hanna g:lle, eli sydänystävystyi salamannopeasti? onko nata joku kokkien bändäri? ;D

[/quote]

Himpulan näköinen ainakin.

Vierailija
15/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toi junni visssii vasta joku 20?

Vierailija
16/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://instagram.com/p/lehQQyOdGb/ Tässä on kuva v. 1993, joten taitaa sen perusteella olla lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä. Siis mun laskujen mukaan :D

Vierailija
17/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan 32-34vee

Vierailija
18/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tossa passikuvassa joku 12-15 v.?

Vierailija
19/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin veikata et -80 syntyny

Vierailija
20/91 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi uurteet silmien ympärilläkin jo kerro että ei uus jätkä mikään parikymppinen ole. (enkä edes sano tätä mitenkään pahalla!) Veikkaan yli 30-vuotiasta. Ihan "normaalin" rajoissa siis.. niinkuin silläkään niin paljon väliä olisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän