Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wtd-Nata

Vierailija
29.01.2014 |

Mikä tuo Natan särkynyt sydän -postaus oli? Itselläni ei ainakaan ollut mitään hajua, että oli jonkun kanssa suhteessa/aloittelemassa suhdetta, tms. Kävin pari aiemoaa postaus läpi, mutta ei niissä ollut muuta kuin treenijuttuja.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että suhteessa on peräti 2kk breikki jolloin ei voida nyhjätä kylki kyljessä (yhteyttä voi tietty pitää skypen ja whatsappin jne. avulla) ja mies lähtee jopa niin kauas kuin Ruotsiin :D Oookkei.. Kaikkein viimeisimmäksi olisin uskonut Natasta moista draamailua, hän vaikuttaa niin rempseältä ja jalat maassa -tyypiltä. Ehkä hänen elämässään on yhtä jos toista stressinaihetta ja tilanne purkautuu nyt tällä tavalla?

Vierailija
62/91 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata vaihtaa miestä kuin paitaa, ei hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on kyllä älytön. Heittämällä sanoisin että kukaan meistä ei tunne Nataa eikä tiedä mikä johti sydänsuruun. Hullua julistaa totuuksia ihmisistä tai asioista joista ei tiedetä mitään.

Mutta sitten taas: eipä kivoista bloggaajista tällaisia ketjuja löydy. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
64/91 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että oli pakko saada joku heti sen edellisen jälkeen ja nyt postaa niitä yläkroppa paljaana-kuvia instaan siitä uudesta että varmasti tää edellinen tajuaa että on jo uusi mies kuvioissa..

Vierailija
65/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa postauksella esitellään nyt tämä uusi poikaystävä, Juhani (joka natan instasta jo tuttu). aika äkkiä tosiaan se ruotsiin hetkellisesti lähtenyt mies unohtui ja särkynyt sydän kursittiin kokoon. onnea sitten vaan :)

Vierailija
66/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://instagram.com/p/lN7TFggIgI/

miksi ihmeessä tuohon yhteen instagramissa olevaan pussailukuvaan poikaystävän kanssa on linkitettu teemu laurell? itse en ainakaan kehtais tagata omiin lepertelykuviin top chef -voittajaa, joka ei itse kuvaan millään lailla liity. eikös nata tavannut teemun lyhyesti vasta äskettäin jossain ystävänpäivätilaisuudessa, josta kertoi blogissaan? onko nata tehnyt teemulle saman kuin akseli herleville ja hanna g:lle, eli sydänystävystyi salamannopeasti? onko nata joku kokkien bändäri? ;D

Vierailija
67/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkibändäriys, aikamme ilmiö! :DD

Vierailija
68/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan jotain samaa näköä kuin exässä (ei Jarskissa vaan Ruotsiinlähtijässä).

Vierailija
69/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinko oikein että tuossa uudessa postauksessa samassa pöydässä istuivat sekä uusi mies että jarski?! :D

Vierailija
70/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen Ruotsiin lähtevän miekkosen nimi on?

Lasse?

Vierailija
71/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoit oikein, mitäs siitä sitten? kiva jos ovat edelleen kavereita.

mutta joo, nopeaa touhua natalta. mä oon aina vähän kateellinen ihmisille, jotka noin nopeasti löytävät uuden. ei sillä etteikö yksinkin olisi hyvä olla mutta itse oon koko elämäni aikana tavannut yhteensä ehkä kolme ihmistä joiden kanssa olisin halunnut seurustella ja jotenkin on ihan käsittämätöntä, kun mullakin on kavereita jotka ovat 15-vuotiaasta lähtien seurustelleet vakavissa/pitkissä ihan koko ajan, niin että ollaan useampi vuosi yhdessä mutta eron tullessa menee korkeintaan pari kuukautta kun on jo uusi kierroksessa. että mistä oikein löytävät niin kiinnostavia tyyppejä että haluavat tutustua ja sitten että tunne on vielä molemmin puolinen? 

Vierailija
72/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:43"]

Lasse?

[/quote]

Hmm en muista, mutta eikös se selviä Natan instahistoriaa selaamalla, heppu on linkitetty muutamiin kuviin. Jos Nata ei sitten ole niitä kuvia poistanut, mutta ei kyllä olisi hänen tapaistaan.

Vierailija
73/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:19"]

http://instagram.com/p/lN7TFggIgI/

miksi ihmeessä tuohon yhteen instagramissa olevaan pussailukuvaan poikaystävän kanssa on linkitettu teemu laurell? itse en ainakaan kehtais tagata omiin lepertelykuviin top chef -voittajaa, joka ei itse kuvaan millään lailla liity. eikös nata tavannut teemun lyhyesti vasta äskettäin jossain ystävänpäivätilaisuudessa, josta kertoi blogissaan? onko nata tehnyt teemulle saman kuin akseli herleville ja hanna g:lle, eli sydänystävystyi salamannopeasti? onko nata joku kokkien bändäri? ;D

[/quote]

http://instagram.com/p/k30iRugIk_/# heh

Vierailija
74/91 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:43"]

Lasse?

[/quote]

Hmm en muista, mutta eikös se selviä Natan instahistoriaa selaamalla, heppu on linkitetty muutamiin kuviin. Jos Nata ei sitten ole niitä kuvia poistanut, mutta ei kyllä olisi hänen tapaistaan.

[/quote]

kaikki yhteiskuvat oli näköjään poistettu

Vierailija
75/91 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt oli juhani kertonut ikänsä: täyttää tänä vuonna 33.

Vierailija
76/91 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 20:53"]

Noniin nyt oli juhani kertonut ikänsä: täyttää tänä vuonna 33.

[/quote]

Hyvin on säilynyt. Itse olen 32 ja olisin luullut häntä minua vähintään 5 vuotta nuoremmaksi. Se passikuva ja vuosi tosin paljasti, että on oltava jo päälle 30. No mut kiva, että selvisi. Ei tarvi enää spekuilla. :D Ihan sopivan ikäinen on mielestäni Natalle, ihan turhia on tuollaiset "ikä on vain numero" -kommentit :)

Vierailija
77/91 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nata on ?

Vierailija
78/91 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata on 26, syntynyt -88. Eli 7 vuoden ikäero, not bad.

Vierailija
79/91 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen mies, mutta mun mielestä ei näytä yhtään ikäistään nuoremmalta. Tosin esim. silmänalusjuonteet riippuu silmän rakenteestakin, exälläni oli ainakin sellaiset jo 20-vuotiaana, ja taipumus silmien turpoamiseen korostaa myös.

Vierailija
80/91 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä miekkonen tuo hieman mieleen Olavi Uusivirran. Pitkänmalliset kasvot ja "sikkurasilmät". http://yle.fi/vintti/yle.fi/pop/sites/pop.yle.fi/files/img/gallery/2008-10-09/olavi_uusivirta_potretti.JPG (tuossa kuvassa Olavi nuorempana)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi