Alentaako tatuointi aina naisen markkina-arvoa?
Kommentit (109)
Voisiko joku tatuointeja ihannoiva lähettää linkin hienoon ja kauniiseen tatuointiin. Itse en ole koskaan nähnyt hyvää tatuointia. Ihan hirveitä ovat kaikki olleet.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:57"]
Valtaosa tatuoiduista kuuluu roskasakkiin, alempaan sosiaaliseen yhteisöön. Tatuoinnillahan viestitään yhteisöön kuulumista samalla tavalla kun vaikkapa pankkirit kauluspaidalla ja puvulla, jokaisessa yhteisössä on omat koodit erottautua ja kuulua porukkaan.
Toki täytyy huomata, että niin pankkirilla kuin roskasakilla voi olla joskus toistensa tunnuksia käytössä, mutta pääsääntöisesti ei.
Kysymykseen, kyllä alentaa vahvasti arvoa muissa piireissä kuin niissä omissa epäsosiaalisten yksilöiden piireissä.
[/quote]
Ai että olet hauska nousukas. Itse tulen ns. yläluokkaisesta perheestä ja olen korkeasti kouluttautunut, hyvässä ammatissa, hyvät tulot, mies, perhe jne. Ja hui, se tatuointikin. Monella ystävällänikin on (vastaava tausta). Nousukkaat sen sijaan välttelevät tatuoinnin ottamista, koska kuvittelevat, että ns. vanhan rahan perheissä ei niitä ole harrastettu. Onhan se ollut suosittua jo 1800-luvun brittihovissa.
[/quote]
Ja karvattomuus on muuten lähtöisin faaraoiden Egyptistä, ei 90-luvun aikuisviihteestä!
Yläluokkaisesta perheestä ja vanhanrahan perhe, just joo... Tällä tatuoidulla on mennyt väriaineet vähän muuallekin kuin vain ihon alle.
En yhtään ihmettele jos "yläluokkaisen perheen" lapsi ottaa tatuoinnin kun ajatusmaailma on jäänyt 1800 luvulle, mitä ihmeen yläluokkaista koet perheessäsi, elätkö jossain Intiassa?
Nyt kannattaisi tulla ulos sieltä vanhanrahan maailmasta ihan 2000 luvulle ja opetella käyttämään euroja ja muutenkin nähdä realistisesti maailma, nousukkaat ovat ajaneet ohi vanhasta rahasta aika päiviä sitten. Millainen ihminen, muuten kuin tatuoitu, puhuu vielä nyky Suomessa yläluokasta, nousukkaista ja vanhasta rahasta?
Historia osoittaa tatuointien kuuluneen yläluokkaan jo vuosituhansia, ei ihan Briteissä, mutta muualla maailmassa. Jokaisella mantereella eri alkuperäiskansat ovat kuvittaneet ja muokanneet itseään aina, tarkoituksena on ollut yhteenkuuluvuuden vahvistaminen ja heimon tunnusten esiintuominen muille heimoille. Näissä tatuoinneilla on merkitystä, toisin kuin sinulla "yläluokkaisessa" elämässäsi.
Kyllä, Tekee likaisemman ja epäsiistimmän näköiseksi. Siksipä itselläni ei ole yhtäkään, ei sovi mulle :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:48"]
Tatuointeja ottavat lähinnä vähän koulutetut sossun tukien varassa elävät.
[/quote]
Sweetie, olen erään suomen suurimman yrityksen henkilöstöpäällikkö, vastaan yli kolmesta tuhannesta työntekijästä sekä suomessa että venäjällä. Saatan hyvinkin olla myös SINUN pomosi! :) Ja kyllä. minullakin on kuva, sinä et vain tiedä siitä!
[/quote]
Mahtaa olla työhyvinvointi tapissa teidän puulaakissa, kun henkilöstöpäällikkönä on noin omahyväinen ja ihmisiä alentuvasti puhutteleva ääliö. Honey, mikään määrä kuvia ei saa tuollaista ihmistä kauniiksi.
Lutkatatuointi on alaselkään perseen yläpuolelle tatuoitu joku mukamas originelli kuva.
Lutkatatuoinnin tarkoitus on antaa miehelle jotain katseltavaa kun höylää kinkkua takaapäin. :)
Onhan se nyt niin, ettei sellainen sinertävä suttu kenenkään ihoa kaunistaa voi. Mutta kun ei nää wt:t muista lastensa nimiä saati muita itselleen tärkeitä asioita ilman että ne on hakattu ihoon.
Sairailla ihmisillä on sairaat jutut. Ja ei, en tarkoita tatuointeja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:47"]
Tässä paljon tatuoidun naisen mielipide. Kaikki eivät voi tykätä toisistaan, eivät minuakaan kiinnosta ulkonäöllisesti miehet, joilla ei ole yhtään tatuointia. Minun miehessäni täytyy olla jotain särmää, tatuoinnit yleensä sen tekevät (ja tällä en tarkoita mitään suomileijonaa tai tribaalia käsivarressa). Tämähän on melkein siis win-win -situation.
Ja aineenopettaja olen ammatiltani, ilmeisesti siis silti sivistymätön lutka tatuointieni ja lävistyksieni takia.
[/quote]
No aika helposti tulee särmää sulle mieheen, jos pelkkä tatuointiliikkeessä käynti riittää. Mä etsin vielä miehisempiä ominaisuuksia.
Riippuu piireistä ja iästä. Itse arvostan niitä jotka ilman näitä kauhukuvia.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:13"]
Alentaa. Ehkä yksi pieni menee, mutta useampi on turn off. Samoin kuin lävärit. Ehkä jossain piireissä on arvostettuja, mutta mun näkemyksen mukaan ne tatskamiehetkin haluaa useimmiten naapurintytön, jos vaan saavat.
t: mies
[/quote]
ne tatskamiehet :D ihan niin kun kaikki tatuoidut miehet olisivat samanlaisia. Onko kaikki nahkatakkiset miehet samanlaisia? Onko kaikki kauluspaitaiset iehet samanlaisia? Onko kaikki miehet jolla on korvakoru samanlaisia? Ja tykkäävät samanlaisista naisista?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:15"]
Alentaa siinä mielessä, että en voisi vakavaa suhdetta harkita. Satunnaisella seuralla menee ns seikkailumielessä, mutta ei mitään pysyvää voisi ajatella rakentavansa - saati hankkia lasta tatuoidun ihmisen kanssa.
[/quote]
Onko joku oikeesti nykyaikana näin ahdasmielinen?
"Markkina-arvo"... Kuvottavaa, että joku ajattelee ihmisistä noin. Luojan kiitos kaikki meistä eivät sentään määrittele itseään sen mukaan kuinka montaa muuta se oma itse sattuu miellyttämään.
Me ollaankin mun miehen kanssa erikoinen pari. Miehelläni on paljon tatuointeja ja isojakin monta. Jos hänellä on perus vaattet päällä, niin tatuointeja ei näe ja ei kyllä ammattinsa eikä ulkonäkönsä puolesta voisi arvata, että niitä niin paljon hänellä on. Minä en pidä tatuoinneista. Olen sen miehelleni monesti sanonutkin. Tai kyllä komealla miehellä muutama hieno tatuointi on aika hot, mutta siinä se raja sitten menee.
Minulla ei ole ainuttakaan tatuointia, eikä tule. Mieheni kyllä tykkää naisilla tatuoinneista, mutta tykkää myös ilman, eli hänelle on ihan sama. Minulle myös on ihan sama. Mieheni on komea, en minä hänen housujaankaan valitse, joten en myöskään voi valita sitä onko hänellä paljon vai vähän tatuointeja. Oma on asiansa. Meidän suhteessa tuo on aika pieni juttu.
Mutta siksi siis tämän tarinan tähän vetäsin kun täällä näytetään kuvittelevan, että on tatuoitujen joukko, jotka tykkää tatuoideista kumppaneista. Ja sitten on ei tatuoidut jotka eivät voisi ikinä olla tatuoidun kanssa. Ta-daa, meitä on täällä semmosiakin joilla on muutakin mietittävää kumppanin valinnassa kuin tatuoinnit ;)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:01"]
Tässä paljon tatuoidun naisen mielipide. Kaikki eivät voi tykätä toisistaan, eivät minuakaan kiinnosta ulkonäöllisesti miehet, joilla ei ole yhtään tatuointia. Minun miehessäni täytyy olla jotain särmää, tatuoinnit yleensä sen tekevät (ja tällä en tarkoita mitään suomileijonaa tai tribaalia käsivarressa). Tämähän on melkein siis win-win -situation.
Ja aineenopettaja olen ammatiltani, ilmeisesti siis silti sivistymätön lutka tatuointieni ja lävistyksieni takia.
[/quote]
No aika helposti tulee särmää sulle mieheen, jos pelkkä tatuointiliikkeessä käynti riittää. Mä etsin vielä miehisempiä ominaisuuksia.
[/quote]
Etsi ihan rauhassa. Yleensä paljon tatuoidut miehet ovat tyyliltään muutenkin samanlaisia kuin minä. Eroavat massasta, se on se, joka huomioni kiinnittää. Ei ole mitenkään minulta pois, jos sinä et tatuoiduista ihmisistä tykkää.
Niinhän se on, että kovimpia arvostelijoita ovat tatuoimattomat. Mitatkoon se sitten sivistyksen tasoa..
Itsellä löytyy vasemman lavan kohdalla tatuointi, ei ole ollut koskaan este työhönpääsyyn tai seurusteluun. Muistetaan siis kohtuullisuus! T. Korkeakoulun käynyt pankkitäti.
Onhan se vähän turn-off useimmiten. Molemmilla sukupuolilla mutta ehkä vähän enemmän naisilla.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:01"]
[/quote]
[/quote]
Etsi ihan rauhassa. Yleensä paljon tatuoidut miehet ovat tyyliltään muutenkin samanlaisia kuin minä. Eroavat massasta, se on se, joka huomioni kiinnittää. Ei ole mitenkään minulta pois, jos sinä et tatuoiduista ihmisistä tykkää.
Niinhän se on, että kovimpia arvostelijoita ovat tatuoimattomat. Mitatkoon se sitten sivistyksen tasoa..
[/quote]
wt
Itsellä löytyy vasemman lavan kohdalla tatuointi, ei ole ollut koskaan este työhönpääsyyn tai seurusteluun. Muistetaan siis kohtuullisuus! T. Korkeakoulun käynyt pankkitäti.
Tatuoitu nainen on ruma.