Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman rasistisimmat maat valittu tai oikeastaan tutkittu

Vierailija
09.02.2014 |

http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/files/2013/05/racial-tolerance-map-hk-fix.jpg

Suomi ottaa näemmä maahan juurikin noita rasisteja, ei kai se näin pitäisi olla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuskin Suomessa uutisoidaan, putoaa pohja poliittiselta peliltä ja mediapeliltä.

Vierailija
2/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi kartta voi pitää paikkaansa! Katsokaa vaikka Venäjää ja Itä-Euroopan maita! Niidenhän pitäisi olla tulipunaisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 02:04"]

Eihän toi kartta voi pitää paikkaansa! Katsokaa vaikka Venäjää ja Itä-Euroopan maita! Niidenhän pitäisi olla tulipunaisia!!

[/quote]

Kuinka?

Venäjällä on jo ilman maahanmuuttoakin tuhottomasti eri kansoja. Löytyy eurooppalaisia ja aasialaisia silmiä, muslimeja, ortodekseja, budhia ja mitä vielä. 

Vierailija
4/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Esim Puolassa ei ole lainkaan rasismia, mutta eipä siellä ole yhtään mamuakaan. Kerran näin siellä mustan miehen kunnes puolalainen tuttuni sanoi hänen olleen joku paikallisen korisjoukkueen jenkkivahvistus. Eivät ole vielä nähneet kuinka ihanaa on ottaa täystaidottomia rikollisia ja raiskaajia yms ääri-islamisteja jne. Kyllä se heillekin tulee vielä, koska Afrikassa on järkyttävä väestöräjähdys. Suomen ja Rutosin prosentit tulevat kasvamaan, koska otamme pahoja rasisteja maahan.

Vierailija
5/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 02:10"]

[/quote]

Kuinka?

Venäjällä on jo ilman maahanmuuttoakin tuhottomasti eri kansoja. Löytyy eurooppalaisia ja aasialaisia silmiä, muslimeja, ortodekseja, budhia ja mitä vielä. 

[/quote]

Juuri näin, huomaa taas av-mammojen sivistyksen tason. Sitten ne seuraavassa lauseessa kertoo kuinka muslimit ja arikkalaiset ja intialaiset ovat niin suvaitsevaisia :D

Vierailija
6/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain rasismilla? Sehän on sana, joka tarkoittaa erilaisuuden hyväksymättömyyttä. Joku ihon väri tai kansallisuus tai rotu on vain yksi osa sitä. Kaikki muu syrjintä on muka vähempiarvoista...

No, minä inhoan muslimeja, sinä läskejä, sinä kristittyjä, jehovia, onko muuta?

Vierailija
7/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotuerottelu tuhoaa rasismin. Jos rodut joutuvat sekoittumaan, tällöin ihmiset elävät jatkuvassa rasismin stressissä, koska rasismi on luonnollinen elimistön puolustuskeino vieraisiin lajeihin. Tällöin rasismi on myös kuin pelastusliivi tai insuliinikynä; ärsyttäväähän sitä on kantaa, mutta turha suuttua sille pelastavalla välineelle, vaan parempi tehdä sellaisia muutoksia, jotka tekevät siitä apuvälineestä tarpeettoman, kuten tulla rannalle.

-Mies 28v-

Vierailija
8/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, palstapersu vauhdissa tarkoituksenaan osoittaa lapsellisen halla-aholaisen käänteispsykologian kautta, että mamut ne ovatkin rasisteja kunnon valtaväestöä kohtaan. Pikkulapsen logiikka: "olet hölmö!", Vastaus: "Itse olet hölmö".

Hohhoijjaa, keksi jotain muuta. Kun kuitenkin tähtäät Afrikkaa "hyökkäykselläsi", niin miten luonnehtisit Israelin ja Intian suvaitsevaisuutta?

Vierailija
9/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 03:09"]

Jaahas, palstapersu vauhdissa tarkoituksenaan osoittaa lapsellisen halla-aholaisen käänteispsykologian kautta, että mamut ne ovatkin rasisteja kunnon valtaväestöä kohtaan. Pikkulapsen logiikka: "olet hölmö!", Vastaus: "Itse olet hölmö".

Hohhoijjaa, keksi jotain muuta. Kun kuitenkin tähtäät Afrikkaa "hyökkäykselläsi", niin miten luonnehtisit Israelin ja Intian suvaitsevaisuutta?

[/quote]En ymmärtänyt noista houreista mitään.

Israel on rotuvaltio, jossa ei-juutalaisten oikeuksia rajoitetaan ja juutalaiset pyrkivät tekemään mahdollisimman suurta eroa ei-juutalaisiin. Intia on rodullinen kastivaltio, jossa vaaleimmat nousevat korkeimmalle ja toiset jäävät pohjamutiin.

-Mies 28v-

Vierailija
10/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis noihin lähi-idän maihinhan just tulikin brittejä ja amerikkalaisia ja sun muita, varasteli museoista ja muualta ja käytti ihmisiä hyväkseen, ei ne tietenkään niitä halua sinne. Olen huomannut, että esimerkiksi aasialaiset vihaavat toisiaan enemmän kuin muita ("kuinka kehtaatkin kutsua minua kiinalaiseksi, olen korealainen!" jne)

Vierailija
11/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa moni elää  edelleen vahvassa uskossa, että tuhma rasisti on aina valkoihoinen mies, ei kuitenkaan vasemmistolainen. Aasialainen, afrikkalainen, nainen ja vasemmistolainen ovat rasismin paheesta vapaita jo luonnostaan, eikö vain? Kun upporikas saudirouva tylyttää bangladeshilaista palvelijaansa, niin eihän se ole rasismia vaan jenkkien vika, eikö vain?

Vierailija
12/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 03:47"]

No siis noihin lähi-idän maihinhan just tulikin brittejä ja amerikkalaisia ja sun muita, varasteli museoista ja muualta ja käytti ihmisiä hyväkseen, ei ne tietenkään niitä halua sinne. Olen huomannut, että esimerkiksi aasialaiset vihaavat toisiaan enemmän kuin muita ("kuinka kehtaatkin kutsua minua kiinalaiseksi, olen korealainen!" jne)

[/quote]

Kerrotaan erään suomalaisen suuryrityksen kutsuneen samalle lounaalle liikekumppaneita Japanista ja Koreasta. Oli hiukan jäätävä tunnelma, kun  vieraat eivät tervehtineet toisiaan, puhuneet toisilleen mitään eivätkä edes katsoneet  toisiinsa päin. Historian painolasti on hirmuinen.

Vierailija
13/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä saa turpiinsa pelkästään ihonvärinsä takia, esim mustaihoinen on kuin kävelevä maalitaulu, pahimmillaan voi päästä hengestään.

Venäjä = Nykypäivän Natsi-Saksa

Vierailija
14/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 07:46"]

[/quote]

Kerrotaan erään suomalaisen suuryrityksen kutsuneen samalle lounaalle liikekumppaneita Japanista ja Koreasta. Oli hiukan jäätävä tunnelma, kun  vieraat eivät tervehtineet toisiaan, puhuneet toisilleen mitään eivätkä edes katsoneet  toisiinsa päin. Historian painolasti on hirmuinen.

[/quote]

eihän perussuomalainen tykkää ruotsalaisestakaan tai venäläisestä. Onko se rasismia?

Vierailija
15/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:43"]

http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/files/2013/05/racial-tolerance-map-hk-fix.jpg

Suomi ottaa näemmä maahan juurikin noita rasisteja, ei kai se näin pitäisi olla.

[/quote]

Intialaisia tai israelilaisia ei tänne ole kovinkaan otettu. It-insinäärit tulevat töihin tänne. Sitäkö tarkoitat, vai mitä.   

Vierailija
16/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:20"]

Venäjällä saa turpiinsa pelkästään ihonvärinsä takia, esim mustaihoinen on kuin kävelevä maalitaulu, pahimmillaan voi päästä hengestään.

Venäjä = Nykypäivän Natsi-Saksa

[/quote]

Kuitenkin kun Moskovaan menee niin sellaista erilaisten ihmisten kirjoa ei ole missään. Sinä ja sun neekerit, onhan maailamssa erilaisia ihmisiä muitakin kuin vain ne steissinotkujat. Afrikkalaiset ovat todella kovia rasisteja vai uskallatko kävellä Afrikan pääkaupungeissa niin, että henki ei lähde, jos siis tuo ryöstely ja turpaan veto on jokin mittari. Afrikassa kun valkoinen saa aina turpaan ja ryöstetään.

Vierailija
17/17 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 07:46"]

[/quote]

[/quote]

eihän perussuomalainen tykkää ruotsalaisestakaan tai venäläisestä. Onko se rasismia?

[/quote]

Eikä vihreät suomalaisista tai miehistä tai perussuomalaisista. Onko se rasismia. Fakta kuitenkin on se, että Suomeen tulee nyt kovan tason rasisteja maahanmuuttajina, osa vieläpä rikollisia, raiskaajia, joukkomurhaajia ja kuitenin työtä pelkääviä kouluttamattomia luusereita vielä kaiken muun lisäksi.