Alentaako tatuointi aina naisen markkina-arvoa?
Kommentit (109)
Mieheni ei ole markkinoilla, mutta jos olisi, niin kyllä tatuointi olisi todellinen turn-off. Mutta riippuu kai siitä kuka hakee ja mitä.
Alentaa siinä mielessä, että en voisi vakavaa suhdetta harkita. Satunnaisella seuralla menee ns seikkailumielessä, mutta ei mitään pysyvää voisi ajatella rakentavansa - saati hankkia lasta tatuoidun ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:08"]
Melkoisen out tatuointi tai monikkona. Naisella kuin miehellä, mutta naisella varsinkin alentaa kyllä markkina-arvoa sivistyneissä piireissä, johon av palstaa ei lasketa.
[/quote]
Et säkään kyllä taida missään "sivistyneissä piireissä" notkua, kun ei tuo oikeakielisyys oikein taida sujua.
[/quote]
Eihän se niin väittänytkään.
Miten toisen tatuointi/tatuoinnit vaikuttavat muiden elämään? Eivät mitenkään.
Joku vastaa tietenkin 'minä niitä joudun katselemaan' Ei, älä katso.
Onko joku oikeasti sitä mieltä että tatuoidut ovat alempiarvoisia tai tyhmempiä kuin muut? Jos noin ajattelee niin kannattaa miettiä onko itsellä siellä päässä minkäänlaista järkeä.
Ainakin jos tatuoi jonkin harvinaisen nimen kuten Walmari, Mutta jollain Mikolla on enemmän valinnan mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:19"]
Melkoisen out tatuointi tai monikkona. Naisella kuin miehellä, mutta naisella varsinkin alentaa kyllä markkina-arvoa sivistyneissä piireissä, johon av palstaa ei lasketa.
[/quote]
Et säkään kyllä taida missään "sivistyneissä piireissä" notkua, kun ei tuo oikeakielisyys oikein taida sujua.
[/quote]
[/quote]Mutta mistä se sitten tietää, millaista sivistyneissä piireissä on, jos se ei kuulu niihin?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Mutta mistä se sitten tietää, millaista sivistyneissä piireissä on, jos se ei kuulu niihin?
[/quote]
Kyllä mäkin tiedän, miltä pimppi näyttää, vaikka olenkin mies.
Eikös tatuoinnit ole sitten juuri hyvä asia teille markkina-arvon miettijöille? Siis toisten tatuoinnit. Ei sitten tatuoidut vie teidän miehiä markkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mäkin tiedän, miltä pimppi näyttää, vaikka olenkin mies.
[/quote]
Eli tuo tyyppi on joskus nähnyt jonkun sivistyneen netissä, ja sen perusteella kuvittelee tietävänsä, millaisia sivistyneet ihmiset ovat? Selvä.
Valtaosa tatuoiduista kuuluu roskasakkiin, alempaan sosiaaliseen yhteisöön. Tatuoinnillahan viestitään yhteisöön kuulumista samalla tavalla kun vaikkapa pankkirit kauluspaidalla ja puvulla, jokaisessa yhteisössä on omat koodit erottautua ja kuulua porukkaan.
Toki täytyy huomata, että niin pankkirilla kuin roskasakilla voi olla joskus toistensa tunnuksia käytössä, mutta pääsääntöisesti ei.
Kysymykseen, kyllä alentaa vahvasti arvoa muissa piireissä kuin niissä omissa epäsosiaalisten yksilöiden piireissä.
Nää keskustelut on ihan uskomattomia.... Mulla on molemmat kädet tatuoitu taipeeseen asti. Ei näy töissä kun en heilu hihattomassa työpaikallani, ei vaikuta työhön saantiin kun en kuljeskele tankkitopissa työhaastatteluihin. Jos pari kertaa käyn baarissa, mua ei kiinnosta mikä mun "markkina-arvo" on tai mitä muut ajattelevat. Meitä ihmisiä on niin erilaisia niin miksei voi antaa kaikkien kukkien kukkia? Tatuoinnit ovat mielestäni osa minua, tunnen olevani kaunis näiden kanssa ja eikös se ole kaikkein tärkeintä? Tatuoinnit ovat nostaneet mun itsetuntoa ja mulla on hyvä olla. EI muste ihossa tee ihmisestä pahaa, teot tekevät.
Te kenen mielestä tatuointi on totaalinen turn-off...Kuvitellaan että tapaatte miehen ja rakastutte ensisilmäyksellä. Tapailette aikanne ja sitten tulee aika nähdä toisenne alasti ja vasta sitten näet että miehellä on mustetta kropassa, vaikka koko selän täydeltä. Mitä teette?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:57"]
Valtaosa tatuoiduista kuuluu roskasakkiin, alempaan sosiaaliseen yhteisöön. Tatuoinnillahan viestitään yhteisöön kuulumista samalla tavalla kun vaikkapa pankkirit kauluspaidalla ja puvulla, jokaisessa yhteisössä on omat koodit erottautua ja kuulua porukkaan.
Toki täytyy huomata, että niin pankkirilla kuin roskasakilla voi olla joskus toistensa tunnuksia käytössä, mutta pääsääntöisesti ei.
Kysymykseen, kyllä alentaa vahvasti arvoa muissa piireissä kuin niissä omissa epäsosiaalisten yksilöiden piireissä.
[/quote]
Ai että olet hauska nousukas. Itse tulen ns. yläluokkaisesta perheestä ja olen korkeasti kouluttautunut, hyvässä ammatissa, hyvät tulot, mies, perhe jne. Ja hui, se tatuointikin. Monella ystävällänikin on (vastaava tausta). Nousukkaat sen sijaan välttelevät tatuoinnin ottamista, koska kuvittelevat, että ns. vanhan rahan perheissä ei niitä ole harrastettu. Onhan se ollut suosittua jo 1800-luvun brittihovissa.
Tässä paljon tatuoidun naisen mielipide. Kaikki eivät voi tykätä toisistaan, eivät minuakaan kiinnosta ulkonäöllisesti miehet, joilla ei ole yhtään tatuointia. Minun miehessäni täytyy olla jotain särmää, tatuoinnit yleensä sen tekevät (ja tällä en tarkoita mitään suomileijonaa tai tribaalia käsivarressa). Tämähän on melkein siis win-win -situation.
Ja aineenopettaja olen ammatiltani, ilmeisesti siis silti sivistymätön lutka tatuointieni ja lävistyksieni takia.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:08"]
Keskiluokka se taas jauhaa markkina-arvoista. Kun pidetään itseä markkinoitavana esineenä, niin kyllä pitää olla jokainen pillunkarva nypittynä, iho virheetön ja kuvaton, muutenkin hajuttomuus, mauttomuus, äänettömyys on kova sana, että menee mahdollisimman hyvin kaupaksi mahdollisimman monelle.
Kyllä keskiluokka kauppaa osaa tehdä itsellään, mut ei sitten oikein mitään muuta. Pelottaako? Senkö takia täällä vilisee näitä "me ollaan niin paljon parempia kuin wt"-ketjuja. Täytyy vakuutella itselle, et kyllä mä saan itseäni myytyä enemmän kuin se pubiruusu tai lähiösiiderivalas?
[/quote]
Kyse on estetiikasta. Se on absoluuttista.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:04"]
[/quote]
Ai että olet hauska nousukas. Itse tulen ns. yläluokkaisesta perheestä ja olen korkeasti kouluttautunut, hyvässä ammatissa, hyvät tulot, mies, perhe jne. Ja hui, se tatuointikin. Monella ystävällänikin on (vastaava tausta). Nousukkaat sen sijaan välttelevät tatuoinnin ottamista, koska kuvittelevat, että ns. vanhan rahan perheissä ei niitä ole harrastettu. Onhan se ollut suosittua jo 1800-luvun brittihovissa.
[/quote]
Kuvia?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 16:04"]
[/quote]
[/quote]
Kuvia?
[/quote]
Taitaa olla samaa sarjaa pihasusien kanssa.
Tatuointi ei ole edes ikinä kaunis. Joten ei se kyllä ketään korista.
Tatuointeja ottavat lähinnä vähän koulutetut sossun tukien varassa elävät.
Se täyteeentatuoitu Aamupoika (Renne?) sanoi jossain haastattelussa että nykyään kova jätkä on se, jolla ei ole yhtään tatuointia.
eli jep, viittaan tällä tuohon ylläolevaan että tatuoinnit ovat liian yleisiä ja out!