Alentaako tatuointi aina naisen markkina-arvoa?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:24"]
Mahtaa monia 10vuoden takaisessa "tatskakuumeessa" otetut "tosi originellit" tatuoinnit jo kaduttaa. Oli niin omaperäisen valtavirtaa laittaa "tosi tärkee mun juttu" ihoon. Joo, onnea vaan :-D, mahtaa harmittaa nyt ne siniset lätkät ihossa..
[/quote]
Ei oo sinisiä lätkiä ihossa ;-)
Vaan sama komea tatuointi jonka otin yli 10v sitten ja lisää on tullut ja lisää tulee.
Mutta en annakaan tehdä jonkun kaverin kaverin mulle jotain kotitekoisia suttu-tatuointeja vaan ihan ammattilaiset ovat niitä tehneet.
Ihan sama mikä mun ns. "markkina-arvo" on. Jos en kelpaa sellaisenaan, niin voe, voe! En ala ottaa stressiä siitä!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:45"]
Auh, ne sössönössön elämänviisaudet tatuoituna tai tassut rinnoissa :-DD. Tosi omaperäistä on myös lasten nimet.
[/quote]
Totta! Ja pieni delfiini lapaluussa, ohhhh, miten omaperäistä ja rohkeaa!! ;-DDD
Tai pikku ruusu nilkassa! *tirsk*
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:45"]
Auh, ne sössönössön elämänviisaudet tatuoituna tai tassut rinnoissa :-DD. Tosi omaperäistä on myös lasten nimet.
[/quote]
Totta! Ja pieni delfiini lapaluussa, ohhhh, miten omaperäistä ja rohkeaa!! ;-DDD
Tai pikku ruusu nilkassa! *tirsk*
[/quote]
Nuo on niin wt. :)
Eikö täällä ole enää yhtään ketjua, jossa ei jossakin vaiheessa pompahtaisi esiin "wt"... voi huoh.
No ei alenna ellei ole todella mauton tatuointi :D Jokin missä esimerkiksi mollataan jotakin toista.
Ei se tatuoimattomuus aina kauniinpaa ole kuin tatuoinnin ottaminen.
Mun silmissä kaunis tatuointi nostaa kiinnostusta, ruma laskee.
hyvin tehdyt henkilölle sopivat tatskat tekevät naisesta entistä hotimman. Surkea tribaali tramp stampit ovat lähinnä huvittavia.
Markkina-arvoa alentaa muiden tai oman markkina-arvon murehtiminen. Ole oma itsesi, niin kyllä se rakkaus sieltä tulee – tatuoinneilla tai ilman.
Ketjun ensimmäisen viestinhän olisi pitänyt kuulua mudossa "ei ole mitään markkina-arvoja" tai "ei oo noin ei oo ollenkaan noin".
Mieheni joka oli kovasti vastaan että hankkisin tatuointeja lisää (ennestään yksi) on yhä vierelläni ja nyt ihoani koristaa kahdeksan lisää eikä ole mies mihinkään lähtenyt tai mikään välillämme muuttunut. Jos jokin niin nyt mies itse haluaisi ottaa tatuointeja :D Jotkut tykkää jotkut ei, mitäs siinä murehtimaan. Tatuoinnit eivät ole muuttaneet luonnettani tai persoonaani, toisin kuin VAUVAT ovat muuttaneet monia ystäviäni aivan erilaisiksi mitä olivat eivätkä lainkaan parempaan suuntaan. Kyllä lapset vaan laskee naisen markkina-arvoa, pillu leviää ja pohkeessa roikkuu rääkyvä kalju apina.
Mitä sillä on väliä, alentaako vai ei jos ei ole "markkinoilla"? Jos on vakiintunut parisuhde jossa mies hyväksyy vaimon tatskat ja ehkä hänellä itselläänkin on. En katso olevani millään markkinoilla, että en tarvitsekaan minkäänlaista markkina-arvoa. Minulla on vain ihmisarvoa puolisoni ja lasteni silmissä. (lapset ovat kaikki täysi-ikäisiä ja heilläkin yhtä lukuunottamatta on tatskoja)
Sitten jos vaikka olisinkin sinkku, niin minun markkina -arvoni olisi pilvissä omissa "piireissäni". Enkä ole mikään nuuskapetteri tai linnanneito.
Tatskat on niiiiin lähiölahnojen juttu.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:57"]Voiko ns. "lutka"-tatuointi olla myös kaunis?
[/quote]
Kyllä arvo aina laskee.
Keskiluokka se taas jauhaa markkina-arvoista. Kun pidetään itseä markkinoitavana esineenä, niin kyllä pitää olla jokainen pillunkarva nypittynä, iho virheetön ja kuvaton, muutenkin hajuttomuus, mauttomuus, äänettömyys on kova sana, että menee mahdollisimman hyvin kaupaksi mahdollisimman monelle.
Kyllä keskiluokka kauppaa osaa tehdä itsellään, mut ei sitten oikein mitään muuta. Pelottaako? Senkö takia täällä vilisee näitä "me ollaan niin paljon parempia kuin wt"-ketjuja. Täytyy vakuutella itselle, et kyllä mä saan itseäni myytyä enemmän kuin se pubiruusu tai lähiösiiderivalas?
Kyllä ja ei. Joku voi nähdä naisen tatuoinnit plussana ja joku miinuksena. Toisaalta miksi tatuoitu nainen edes haluaisi miehen, jonka mielestä ne ovat ällöttäviä?
En tiedä naisen markkina-arvosta, mutta veikkaan naisten olevan nyt ja tulevaisuudessa suurin asiakasryhmä tatuointien poistomarkkinoilla. Tatuoinnin idea kun on nimenomaan sen pysyvyys, on ja pysyy vaikkei kuvasta enää kukaan pitäisi.
Ei alenna, jos tatuoinnin ottaa vasta naimisiinPÄÄSYN jälkeen. Ei kannata allekirjoittaa avioehtoa.
Voi herranjestas sentään, mitä juntteja tämä palsta on pullollaan. Sivistyskodissa, kuten muutenkin yläluokan keskuudessa ei niin hirveästi jakseta miettiä, onko juttu hyväksyttävää tai tyylikästä. Se stressaa lähinnä säälittävää keskiluokkaa. Ainoastaan keskiluokka pohdiskelee kuumeissaan ihmisten "markkina-arvoja" ja sitä, mitä muut ihmiset itsestä ajattelevat.