Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma

Vierailija
23.10.2020 |

Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!

Kommentit (431)

Vierailija
21/431 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.

Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?

olet niin itsekkään kuuloinen, että yök. Naisesi  ei taatusti ole tyydytetty, vakka machoiltekin idioottimaisesti.

Vierailija
22/431 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOI huoh, mitä kuraa saat päällesi? Tänne laariinhan se sataa.'

Mies käy kertomassa kuinka hänen vaimonsa saa orgasmin yhdynnässä, ja muut sata mietsä tykkää!

Sekö oli tarkoitus?

nyt poistun ja sanon vaan että joo men´s world aina vaan.  Aina sama tyrmäys naiselle.

Voi kuule, minäkin, nainen, tykkäsin tuon miehen puheista, hänhän kertoo tyydyttävänsä naisensa tavalla  joka kyseiselle naiselle toimii.

Itse en ole muuten ollenkaan törmännyt näihin "useimpiin miehiin jotka kieltävät asian".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/431 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Väestöliiton sivuja, Finsex tutkimusta. Liki 50% naisista saa orgasmin yhdynnässä. Niistä jotka saavat usein suuseksiä ennen yhdyntää saa 58% tavallisesti orgasmin yhdynnässä. Viime yhdynnässä 69%.

Joten mistä tää tuuba oikein tulee, että klitorista olisi pakko hiplata samaan aikaan?

olet niin itsekkään kuuloinen, että yök. Naisesi  ei taatusti ole tyydytetty, vakka machoiltekin idioottimaisesti.

Ihan hienoa laukoa kommentteja ja syytöksiä vaikkei tiedä kuka oli kirjoittaja.

Ensimmäiset n.30v vaimoni halusi ja sai orgasmit aina naimalla suuseksillä virityksen jälkeen. Viimeiset 10v halunnut suuseksillä ennen naimista, koska naima orgasmit meni epävarmoiksi. Hän ei ole koskaan tyytynyt jäämään ilman, joten sillä menty millä parhaiten on saanut. Ole aina halunnut pitää huolen, että on saanut, ihan sama minulle miten. Mutta tiedän, että nauttinut aina eniten naimalla saaduista. Hän on siinä onnellisessa tilanteessa, että olen pystynyt tuottamaan hänelle orgasmit käytännössä aina joka viikko, viikoista, vuosista ja vuosikymmenistä toiseen. Hän on syntynyt onnellisten tähtien alla ja voi sanoa saaneensa tarpeeksi. On varmasti saanut enemmän kuin on halunnut.

M62

Vierailija
24/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, onko tähän mitään muuta kuin alapeukkuja? eikö tätä asiaa siis ymmärretä vai mikä mättää.

Onko se joku tabu miehelle, etteivät naiset (valtaosa siis) saa pelkällä panemisella? ja jos niin miksi?

Olen rakastellut 14 naisen kanssa. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat tulleet yhdynnässä. Onko mulle osuneet tilastovirheet vai mitä? Ja se yksi ei saanut millään keinolla.

Taitaa ap olla taas se, jolle ei kelpaa kuin nuoleminen, joka sekin on ihan hieno osa seksiä.

Vierailija
25/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hienoa laukoa kommentteja ja syytöksiä vaikkei tiedä kuka oli kirjoittaja.

Ensimmäiset n.30v vaimoni halusi ja sai orgasmit aina naimalla suuseksillä virityksen jälkeen. Viimeiset 10v halunnut suuseksillä ennen naimista, koska naima orgasmit meni epävarmoiksi. Hän ei ole koskaan tyytynyt jäämään ilman, joten sillä menty millä parhaiten on saanut. Ole aina halunnut pitää huolen, että on saanut, ihan sama minulle miten. Mutta tiedän, että nauttinut aina eniten naimalla saaduista. Hän on siinä onnellisessa tilanteessa, että olen pystynyt tuottamaan hänelle orgasmit käytännössä aina joka viikko, viikoista, vuosista ja vuosikymmenistä toiseen. Hän on syntynyt onnellisten tähtien alla ja voi sanoa saaneensa tarpeeksi. On varmasti saanut enemmän kuin on halunnut.

M62

Enpä kehuisi ainakaan kokemuksilla. Samaa taattua paskan jauhantaa 40 vuoden kokemuksella.

Vierailija
26/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä miehet kertoilevat miten juuri heidän vaimonsa saavat...siis onko tilastot harhaa? ja mitä niille lopuille siis tapahtuu 75 % tai 50 tai what ever? Aika tyypillistä miesten kertomaa vaimojennsa puolesta. `Valehtelevatko siis naiset jotka sanovat etteivät saa? Ja MITÄ te miehet siis teette heille? Eikö heitä ole olemassakaan? SE että jonkun vaimo saa, ei siis ole tässä se juttu ollenkaan, ettekö käsitä? Kauheen vihamielistä ja pelkkää pullistelua, mies toisensa perään kehuu kuinka juuri hänen vaimonsa saa...

Vierailija
27/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä anonyymisti kirjoitella, ei  ole tarkotuskaan tetää kuka on kirjoittaja! Ja APn orgasmitkaan eivät kuulu kai tähän mitenkään, oliko tuoo tarkoitettu halventavaksi? Jotenkin välittyy tunne siitä, että juurikin ne naiset  jotka eivät yhdynnästä (pelkästä) saa, ovat huonompia. Eli aloitus oli aiheellinen!

Vierailija
28/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä miehet kertoilevat miten juuri heidän vaimonsa saavat...siis onko tilastot harhaa? ja mitä niille lopuille siis tapahtuu 75 % tai 50 tai what ever? Aika tyypillistä miesten kertomaa vaimojennsa puolesta. `Valehtelevatko siis naiset jotka sanovat etteivät saa? Ja MITÄ te miehet siis teette heille? Eikö heitä ole olemassakaan? SE että jonkun vaimo saa, ei siis ole tässä se juttu ollenkaan, ettekö käsitä? Kauheen vihamielistä ja pelkkää pullistelua, mies toisensa perään kehuu kuinka juuri hänen vaimonsa saa...

Jaa ettäkö mitä minä miehenä sitten voisin tehdä niille naisille jotka eivät saa yhdynnässä? No en kuule mitään, minä harrastan seksiä vain oman vaimoni kanssa... Ja mitä puheisiin tulee, niin viesti on aina se sama, ja sama kaikille miehille: jokainen nainen tyydytetään sillä tavalla kuin se kyseinen nainen parhaiten nauttii, se on ainoa oikea tapa.

Ja sama viesti tietysti myös roolit käännettynä naisille. Ei se miehenkään nautinto suinkaan niin putkiaivoista hommaa ole, että jos orgasmi tulee, niin se on parasta mahdollista seksiä mitä mies voi saada, millaista viestiä täällä joskus aina vähän välittyy. Kunnollinen seksi on sitä, että halutaan nauttia yhdessä ja tehdä toinen toisillemme hyvää, minä hänelle ja hän minulle.

Vai onko joki tästä eri mieltä?

Vierailija
29/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen, jonka kanssa olen kohta 20 vuotta nukkunut samassa sängyssä vaatii orgasmeja toimiakseen. Menee johonkin häiriötilaan ellei saa joka kerta peuhatessa.

Ei ole mikään nymfo, vaan voi vaikka elää ilman seksiä. Silti ei koskaan kieltäydy seksistä, mutta ellei saa orgasmia, alkaa mökötys ja mykkäkoulu.

Siksi huolehdin myös siitä, että saa haluamansa.

Mutta sen orgasmin anatomia; nyt noin nelikymppisenä saa helpommin kuin nuorempana. Saa helposti suuseksissä tai leluilla. Yhdynnässä asia ei enää olekaan niin yksinkertainen. Yleensä ei saa yhdynnässä. On eräs asento, jolla saa yhdynnässä, mutta.......siinä on pari ongelmaa; ensinnäkin, minä saan yleensä ennemmin silloin. Toisekseen, jos en saa ennemmin, niin tuolla naisella menee silti aikaa siinä saadakseen omansa. Ja kun sitä aikaa menee, se asento muuttuu itselleni kivuliaaksi.

Onnea niille naisille, jotka saavat helposti.

Vierailija
30/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, onko tähän mitään muuta kuin alapeukkuja? eikö tätä asiaa siis ymmärretä vai mikä mättää.

Onko se joku tabu miehelle, etteivät naiset (valtaosa siis) saa pelkällä panemisella? ja jos niin miksi?

Olen rakastellut 14 naisen kanssa. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat tulleet yhdynnässä. Onko mulle osuneet tilastovirheet vai mitä? Ja se yksi ei saanut millään keinolla.

Taitaa ap olla taas se, jolle ei kelpaa kuin nuoleminen, joka sekin on ihan hieno osa seksiä.

Orgasmin voi myös näytellä.

Vierailija
31/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten joka kerta niin hienoa, kun aletaan vihjailla naisten olevan valehtelijoita, jos saavat orgasminsa väärällä tavalla. Oikein sellainen erityisen empaattinen tapa välittää naisten hyvinvoinnista.

Vierailija
32/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten joka kerta niin hienoa, kun aletaan vihjailla naisten olevan valehtelijoita, jos saavat orgasminsa väärällä tavalla. Oikein sellainen erityisen empaattinen tapa välittää naisten hyvinvoinnista.

Ikävä tosiasia, mutta juteltuani usean naistuttujeni kanssa n. 50 naisen, heistä vain minä ja 2 muuta ei ollut koskaan näytellyt orgasmia.

Ja yksi yhden illan juttu luuli kerran, että sain jo orgasmin, kun olin vasta lähellä orgasmia. Oli sitten vähän järkyttynyt, kun pyysin jatkamaan että oon niin lähellä ja vasta hetken päästä kun sain ja näki mitä se oli, hänen silmänsä avautuivat ja halusi tehdä sen uudestaan. Ei ollut koskaan nähnyt oikeaa naisen orgasmia.

Vierailija
33/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kuka määrittää mikä on se OIKEA tapa? Eikö se ole nainen joka määrittää ihan itse , ei se mies voi kertoa oman vaimon/naisensa puolesta  mikä on oikea. Jokaisen naisen oikea on millä saa, ei SE MILLÄ MIES haluaa naisensa saavan. Kuten yllä joku järkevä mies totesikin. ja miehet kertovat, "vaimoni orgasmi on paras kun saa yhdynnässä"..mistä sinä sen ukko tiedät? Voihan olla että nainen sanoo noin, kun tietää että mies niin toivoo..miettikää.

Vierailija
34/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä naiset tietää mitä miehet haluavat kuulla.

Vierailija
35/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei väittänyt mitään tuollaista? Fakta on, että todella moni nainen näyttelee orgasmin. Tästä on tutkimustietoa vaikka kuinka.

Vierailija
36/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kuka määrittää mikä on se OIKEA tapa? Eikö se ole nainen joka määrittää ihan itse , ei se mies voi kertoa oman vaimon/naisensa puolesta  mikä on oikea. Jokaisen naisen oikea on millä saa, ei SE MILLÄ MIES haluaa naisensa saavan. Kuten yllä joku järkevä mies totesikin. ja miehet kertovat, "vaimoni orgasmi on paras kun saa yhdynnässä"..mistä sinä sen ukko tiedät? Voihan olla että nainen sanoo noin, kun tietää että mies niin toivoo..miettikää.

Kerropa, vaatiiko se paljonkin tahdonvoimaa ymmärtää aina, kaikki, poikkeuksetta ja johdonmukaisesti väärin? Minä kirjoitin tuon lainaamasi kommentin. Ja olen myös ”ukko”, joka kertoo vaimonsa saavan parhaat orgasmit yhdynnässä. Syy siihen miksi niin sanon on se, että vaimoni kertoo minulle asian olevan näin, ei se että se MINUSTA olisi paras tapa. Jos minulta itseltäni kysyttäisiin että mikä olisi paras tapa antaa vaimolle niitä orgasmeja, niin se olisi monta peräkkäistä suulla ja sormin annettuna, niin että saisin katsella ja tuntea sormissani hänen nautintonsa sykkimistä, ihailla hänen pilluaan, nuolla klitoristaan ja hämmästellä miten hän voikaan saada niin monta kertaa. Tämä olisi minun mielestäni parasta.

Viimeinen virkkeesi on taas syy siihen, miksi tuon valehtelukommentin ylipäänsä kirjoitin. Vihjaat taas kerran siinä, että nainenhan saattaa valehdella, jos hän miehelleen kertoo nauttivansa (sinun mielestäsi) väärästä asiasta. Annat epäsuorasti ymmärtää, että vaimoni on valehdellut minulle 25 vuotta. Huolimatta siitä, mikä minusta itsestäni olisi mukavin tapa tuottaa hänelle nautintoa. Huolimatta siitä, että todellakin olen tämän asian hänelle myös kertonut. Mutta sinä toki tiedät paremmin, jos ukko kertoo että nainen nauttii, niin silloin tuo nainen valehtelee.

Mietipä kuule sinä nyt sitä.

Vierailija
37/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei väittänyt mitään tuollaista? Fakta on, että todella moni nainen näyttelee orgasmin. Tästä on tutkimustietoa vaikka kuinka.

Orgasmin näytteleminen on valehtelemista, josta on kaikkein eniten haittaa naiselle itselleen. Ja se on fakta.

Vierailija
38/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin näytteleminen on valehtelemista, josta on kaikkein eniten haittaa naiselle itselleen. Ja se on fakta.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, mutta se ei poista sitä, ettei sitä tapahtuisi

Vierailija
39/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule "ukko"  tai kuka lienet, täällä kirjoitta nyt montakin naista. Sekin on fakta. Ja yhden yksittäisen naisen asioista ei ole puhe, vielä kerran. Ei edes sinun vaimosi.

Ja kyllä on totta että naiset feikkaa tosi paljon, koska halauavat mietä miellyttää,ikävä kyllä. Totta että se feikkaus on väärin. Silti sitä tapahtuu, de factum.

Tässä keskustelussa menn osittain veelita ja puurot sekasin - minusta kyse oli siitä miksi miehet niin sinnikkäästi pitävät kiinni siitä, että naisen ns. pitäsis saada sen kalun voimalla, yksinomaan, se orgasmi. Ja SIKSI tänne tulevat miehet pullistelemaan omalla mahtiudellaan "kyllä minun vaimoni saa ja parhaan saakin" jne jne...sehän ei voi olla oikein, että mies niin sanoo. En minäkään väitä että olisin maailma kaunein, vaikka mies mulle niin sanoiskin, jos NYT ymmärrät. Kiva kun niin sanoo, mutta uskoo ken tahtoo. ONko tämä jokin sota?

Vierailija
40/431 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, mutta se ei poista sitä, ettei sitä tapahtuisi

Ei tietenkään. Mutta mitään hyvää ei saa silläkään aikaan, että epäilee naista heti orgasmin näyttelemisestä, jos hän on miehelleen kertonut sen jollakin tavalla x parhaiten saavansa. Ei minusta kovinkaan kiva tapa suhtautua muihin naisiin ja heidän kokemuksiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi