Naisen orgasmi yhdynnässä..ja myytit siitä, entä miesnäkökulma
Eli, kun totuus tutkimusten mukaan on, että vain suht harva nainen saa vain pelkällä yhdynnällä, niin miksi useimmat miehet kieltää asian? Onko se miehille itsetuntasia? Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa? Mikä siis mättää..jos asiasta kirjoittaa tulee alapeukkuja - mikä merkki tämä on siis nuorille tytöille? Tästähän seuraa paljon surua, kun teeskentely lisääntyy, nuoret luulevat olevansa epänormaaleja, vaikka ihan normaaleja ovat. Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki!
Kommentit (431)
Joo siis kyllähän se kulli saa puristusta, kun saan orgasmin, sehän tosiaan kouristelee kalua vasten. Onhan se tunne sitten ihan eri kuin ilman. Ja kyllä mies sen tuntee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
"Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa?" Ei tietenkään ole. Tärkeintä on aivan muut asiat, eikä vain toisen nostaminen jalustalle.
"Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki" reaktioista päätellen tämä ei ole ollut ollenkaan toivottavaa.
Kylläpä olet läpinäkyvä; yrität kirjoittaa em naisena. Mikä ihme sua riivaa, raivopää mies. Ihan seko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö se olekkaan tärkeintä, että nainen saa?" Ei tietenkään ole. Tärkeintä on aivan muut asiat, eikä vain toisen nostaminen jalustalle.
"Onko mihillä vastuuta asiassa? Nyt miehet suut auki" reaktioista päätellen tämä ei ole ollut ollenkaan toivottavaa.
Kylläpä olet läpinäkyvä; yrität kirjoittaa em naisena. Mikä ihme sua riivaa, raivopää mies. Ihan seko.
Naisena? Raivopää? Nyt on väärät lääkkeet.
Voisiko muutkin naiset vastata, kumpi tuntuu paremmalta puristella pillulla kalua yhdynnässä vain puristella tyhjää pillua orgasmissa. Vai puristaako oma pillu ollenkaan. Kuinka yksilöllisiä naiset on?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko muutkin naiset vastata, kumpi tuntuu paremmalta puristella pillulla kalua yhdynnässä vain puristella tyhjää pillua orgasmissa. Vai puristaako oma pillu ollenkaan. Kuinka yksilöllisiä naiset on?
En osaa puristelusta sanoa mutta todellakin orgasmin hetkellä on täydellisen ihanaa kun kalu on sisällä, tai vähintäänkin sormet.
Osa naisista voi saada orgasmin yhdynnässä ja osa näyttelee saavansa. Onko siis mitenkään ihme, että mies kuvittelee suurimman osan hänen kanssa olleistaan naisista saavan yhdynnässä?
Onko siinä jotain väärää, että tykkää kun nainen saa yhdynnässä? Miten tästä ketjusta jää käsitys että on. Voisitteko sitten kertoa mikä tässä on väärää? Olen kuvitellut että naisen orgasmi on ihan toivottava asia, mutta ilmeisesti olen kuvitellut väärin. Vaikeaa on miellyttää kun miellyttäminenkin on väärin 🤦🏻♂️
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä jotain väärää, että tykkää kun nainen saa yhdynnässä? Miten tästä ketjusta jää käsitys että on. Voisitteko sitten kertoa mikä tässä on väärää? Olen kuvitellut että naisen orgasmi on ihan toivottava asia, mutta ilmeisesti olen kuvitellut väärin. Vaikeaa on miellyttää kun miellyttäminenkin on väärin 🤦🏻♂️
Se todella on toivottava asia! Omasta puolestani voin sanoa että paras orgasmi tulee yhdynnässä. Ilmeisesti tässä on nyt ollut väittelyä siitä, kun joku (tiedätte kyllä kuka tämä joku on) on saanut käsityksen että joidenkin miesten mielestä naisen tulisi saada se orgasmi vain ja ainoastaan kalun avulla yhdynnässä, klitorikseen koskematta. Ja toki tämä osalle naisista on mahdollistakin, mutta ei kaikille, kuten ei itsellenikään. Kaiketi kyse on kuitenkin ollut vain tahallisesta väärinymmärtämisestä ja asioiden kääntelystä. Tai jos joku mies näin ajatteleekin, niin oletettavasti hän kuuluu vähemmistöön tämän mielipiteen osalta, tai mistä minä tiedän, mutta haluan uskoa että suurimmalle osalle miehistä sen oman nautinnon lisäksi merkitsee myös se naisen nautinto, tuli se sitten panemalla tai sormettamalla tai miten vain. Mutta hei naiset ja miehet, mennään nyt sekstailemaan ja saamaan orgasmeja, ei jatketa tätä väittelyä enää! Nautinnollista perjantaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista voi saada orgasmin yhdynnässä ja osa näyttelee saavansa. Onko siis mitenkään ihme, että mies kuvittelee suurimman osan hänen kanssa olleistaan naisista saavan yhdynnässä?
Miten tämä nyt taas liittyi naisen orgasmiin ja naisen omiin orgasmin tuntemuksiin? Ei mitenkään.
Jos mies on ottunut tulkitsemaan naisen orgasmeja pillun puristelujen ja lypsämisen mukaan, niin sitä ei nainen pysty millään feikkaamaan. Syystä, että tietoinen puristaminen on ihan erituntuista kuin lihasten puristelut tahdosta riippumatta ilman naisen omaa hallintaa. Vaimo osaa puristella omiaan, joten helppo verrata. Sitten on toinen juttu, jos pillu ei puristele ollenkaan. Silloin itse ainakin tulee helposti kuva, ettei orgasmia tullut tai jäi tosi laimeaksi. Vaimolla joskus jäänyt poikkeuksellisesti pillu puristematta, vaikka koko muu kroppa on krampannut. Mutta jos toisilla naisilla pillu ei puristele orgasmissa ollenkaan, on miehen vaikea lukea totuutta orgasmista. Mutta eipä ole suuseksinkään antaminen helppoa, jos pillun lihakset ei reagoi mitenkään, eikä ala puristamaan sormia.. Vaikea siinä on säätää milloin orgasmin haluaa tulevan ja miten sen kanssa toimii, että varmasti myös tulee. Itsellä ei ole kokemusta kuin eläväisestä pillusta, joka ottaa hanakkaasti kiinni. Kaikki ne lienee yksilöitä, joten ei ole helppoa miehellä naisen tyydytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa puristelusta sanoa mutta todellakin orgasmin hetkellä on täydellisen ihanaa kun kalu on sisällä, tai vähintäänkin sormet.
Lisään vielä, että jos kalu on sisällä niin minulle parhaalta tuntuu kun sitä liikuttelee edestakaisin aika kovaakin kyytiä orgasmin aikana. Sitten taas jos sormettaa niin g-pisteen stimulointi orgasmissa on mielettömän ihanaa. Edestakas-liikettä ei juurikaan tarvita, vaan sormen voimakas koukistelu g-pisteellä riittää. Pelkästään se, että sisällä on jotain onkin hetkellä, ei mulle riitä, vaan tarviin myös liikettä. Toki se sisällä olokin on parempi kuin tyhjä pillu.
Vierailija kirjoitti:
Juu kiitos. nyt ei siis kukaam mies vastaa, jolta toivoisin vastausta. Miehet jotka tyydyttävät vaimonsa täällä kertovat....no niin. En ihan sitä toivonut vaan NIITÄ joiden vaimot eivät saa. Kuinka se ei aukene. Vai meikö nämä siis miehet/vaimot voi vaan sanoa?142
Hei. Meillä meni suhteen alussa niin että nainen ei saanut kuin vibralla klitoriksesta. Aika pian kun jätettiin vibaattori pois ja löydettiin oikea asento, kappas hän alkoikin saamaan orgasmeja ihan yhdynnässäkin ja myös suuseksillä.
Sellainen juttu vielä naisen orgasmista ja sen tärkeydestä. Luulisi, että olisi kaikkien miestenkin etu saada nainen laukeamaan yhdynnässä. Tekemään kaikki mahdollinen ja mahdoton lämmitys ja naisen virittäminen sopivalle aaltopituudelle ennen yhdyntää. Syystä, että mikään nautinto ei ole niin suuri kuin orgasmissa kullia hädissään ja kiimassaan tyhjäksi puristeleva pillu. Voi toki olla, ettei monet itsekkäät miehet ole tätä herkkua edes koskaan kokeneet. En ollut minkään ennen kuin vaimolla heti ekalla kerralla leikkasi kiinni. Siitä lähtien mitään muuta seksissä halunnutkaan, jos halunnut parasta mahdollista nautintoa. Loihtunut vaimolle orgasmeja kaikin mahdollisin ja mahdottomin tavoin jo siksikin, että itse nauttinut silloin eniten. Minusta mies on silloin vasta oikeasti itsekäs, kun haluaa parasta nautintoa itselle, eli naisen saamaan orgasmeja ja syleilemään kaluaan. Ja saapi toisenkin kerran seikka on saletti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että jos kalu on sisällä niin minulle parhaalta tuntuu kun sitä liikuttelee edestakaisin aika kovaakin kyytiä orgasmin aikana. Sitten taas jos sormettaa niin g-pisteen stimulointi orgasmissa on mielettömän ihanaa. Edestakas-liikettä ei juurikaan tarvita, vaan sormen voimakas koukistelu g-pisteellä riittää. Pelkästään se, että sisällä on jotain onkin hetkellä, ei mulle riitä, vaan tarviin myös liikettä. Toki se sisällä olokin on parempi kuin tyhjä pillu.
Olen huomannut vaimolla tuon saman, kääntänyt kaksi sormea g-pisteeseen, painanut voimalla ja vain odottanut kun orgasmi vyöryy yli. Huomasin, että paikallaan paineen pitäminen oli tehokkaampaa kuin hierominen. Sormet on silloin melkein kaksikerroin ja pillun puristus tosi kova orgasmissa.
Vaimolla g-piste on niin lähellä suuaukkoa, n. 3-4cm joten terskani ei osu siihen ikinä, mutten kuin ekan kerran ohi menssä. Kalun saisi vetää melkein kokonaan ulos, eikä miestä kumpikaan pidä siistä. Sitäpaitsi tökkimisvaara kohdunkaulaan kasvaa merkittävästi vs siihen, että pidän kaluni riittävän syvällä koko ajan..
Meillä aika usein, ok no melkein aina, naidaan saksiasennossa. Siinä onn miehen miehen myös helppo hyväillä sitä klitoristakin, JA siinä kyllä se terska osuu g pisteeseen joka työnnöllä. Orgasmit aivan mielettömiä! Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä aika usein, ok no melkein aina, naidaan saksiasennossa. Siinä onn miehen miehen myös helppo hyväillä sitä klitoristakin, JA siinä kyllä se terska osuu g pisteeseen joka työnnöllä. Orgasmit aivan mielettömiä! Suosittelen.
Tää sama kommentti oli jossain toisessakin ketjussa ja miehen kanssa koitettiin. Ei ollut meidän juttu. Saan parhaiten kun mies panee kovaa ja pohjaan asti. Tärkeintä on löytää se parin oma paras asento ja hienoa että te olette löytäneet omanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko taas lääkkeitä ja viinaa sekaisin, Ritva? Sen verran taas sekoilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se todella on toivottava asia! Omasta puolestani voin sanoa että paras orgasmi tulee yhdynnässä. Ilmeisesti tässä on nyt ollut väittelyä siitä, kun joku (tiedätte kyllä kuka tämä joku on) on saanut käsityksen että joidenkin miesten mielestä naisen tulisi saada se orgasmi vain ja ainoastaan kalun avulla yhdynnässä, klitorikseen koskematta. Ja toki tämä osalle naisista on mahdollistakin, mutta ei kaikille, kuten ei itsellenikään. Kaiketi kyse on kuitenkin ollut vain tahallisesta väärinymmärtämisestä ja asioiden kääntelystä. Tai jos joku mies näin ajatteleekin, niin oletettavasti hän kuuluu vähemmistöön tämän mielipiteen osalta, tai mistä minä tiedän, mutta haluan uskoa että suurimmalle osalle miehistä sen oman nautinnon lisäksi merkitsee myös se naisen nautinto, tuli se sitten panemalla tai sormettamalla tai miten vain. Mutta hei naiset ja miehet, mennään nyt sekstailemaan ja saamaan orgasmeja, ei jatketa tätä väittelyä enää! Nautinnollista perjantaita kaikille!
Kiitos asiallisesta selvennyksestä. Täällä ainakin se naisen nautinto tuo itselle ison osan omaakin nautintoa. Ihmettelen tätä "yhtä" koska minusta hän yrittää deletoida kaikkien ihmisten orgasmit kokonaan pois. Minun kokemusten mukaan naiset saavat orgasmin mitä moninaisimmilla tavoilla, mikäli ovat uteliaita kokeileman eri tapoja ja menetelmiä ja se tärkein, eli mieli on avoin ja luottavainen. Miehillä saattaa olla yhden illan jutuissa eri tapa harrastaa seksiä kuin parisuhteessa, koska vaivannäkö ei irtoauhteissa palkitse samalla tavalla mitä se tekee parisuhteessa tekee. Nauttikaa toisistanne ja kokeilkaa estottomasti!
Minulla on varmaan silmää naisille, sillä 90% on tullut yhdynnässä. Ja se yksi oli niin kuiva laivapano, ettei yhdyntäkään onnistunut. Lahjakkaimmat matemaatikot osaavat jo laskea naisteni määrän(hups)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varmaan silmää naisille, sillä 90% on tullut yhdynnässä. Ja se yksi oli niin kuiva laivapano, ettei yhdyntäkään onnistunut. Lahjakkaimmat matemaatikot osaavat jo laskea naisteni määrän(hups)
Mahdat olla hyvä rakastaja, kun katsot, että voit kuivaan pilluun panna. Siinä meillä mahtisonni, kyllä varmaan orgasmit lentelee....voi taivas mikä luuseri.