Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wien, Budapest vai Barcelona?

Vierailija
21.01.2024 |

Aikuisten matka, nähtävyyksiä, romanttista tunnelmaa, hyvää ruokaa. 3-4pv.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa en ole itse käynyt, joten sinne itse suuntaisin noista! 

Vierailija
2/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo ihan hyviä kohteita. Wien tarjoaa eniten kulttuurin saralla. Barcelona yöelämän puolella. Budapest taas on noista halvin kaupunki ulkona syömiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin itse Wieniin, todella kaunis ja monipuolinen ja kulttuuria pursuava kaupunki aikuiseen makuun. Schönbrunnin linna on ihan must vierailukohde, samoin Mozartin kotitalo. 

Vierailija
4/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha

Vierailija
5/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krimi niin saat jännitystä elämään.

Vierailija
6/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Budapestiin tässä kuussa. Olen käynyt Wienissä ja Barcelonassa. Budapest muodin ja spa saunojen takia. Sekä edullista ....

Sukulainen muutti Budapestiin. 

Vierailija
7/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wien on ihana, romanttinen ja löytyy kulttuurielämyksiä, herkkukahviloita ym. Barcelona on myös ihana, mutta eri tyylinen paikka. Siellä keskiaikaista tunnelmaa ja samalla nykyaikaa; tapaksia, yöelämää ym, Hyviä museoita löytyy monia, suosittelen modernin taiteen museota.Budapestissa en ole käynyt, mutta ystävä tykkäsi.

Vierailija
8/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan vuodesta reissaat? Itse tykkään näistä eniten Barcelonasta.

Vierailija
9/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin itse Wieniin, todella kaunis ja monipuolinen ja kulttuuria pursuava kaupunki aikuiseen makuun. Schönbrunnin linna on ihan must vierailukohde, samoin Mozartin kotitalo. 

Ankea, kulttuuri on ihan samaa kuin joka kaupungissa. Muslimeita kaapuineen joka paikassa kuin suomen itäkeskuksessa.

Vierailija
10/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden Budapestiin tässä kuussa. Olen käynyt Wienissä ja Barcelonassa. Budapest muodin ja spa saunojen takia. Sekä edullista ....

Sukulainen muutti Budapestiin. 

Minkä ihmeen muodin? Unkari on kehitysmaa. Ihmiset samallaisia tympeitä ja kieroja kun suomalaiset.

Vierailija
11/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan vuodesta reissaat? Itse tykkään näistä eniten Barcelonasta.

Rosvot pilanneet. 

Vierailija
12/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona tai Wien, Barcelona halpa. Budapest köyhä ja ankein mesta noista

Vierailija
13/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noissa kaikissa viimeisen viiden vuoden aikana, Wienissä viime kesänä. Pidin noista kaikista, mutta ehkä menisin uudelleen Barcelonaan.

Vierailija
14/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin talvella niin Barcelona. Wien ja Budapest ovat kylmiä. Keväällä/syksyllä mikä vaan noista. Keskikesällä (heinä-elokuu) välttäisimme Barcelonaa. Hirveä määrä turisteja ja todella kuuma (lämpötila voi herkästi hipoa nykyisin 40 astetta kesällä). 

Vierailija
15/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kivoja. Aikuisille ehkä Budapest. 

Vierailija
16/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt näissä kaikissa ja menisin mieluiten Wieniin.

Barcelonaa välttäisin, todella negatiivisia kokemuksia esim. palvelukulttuurista. Ymmärtäähän sen tavallaan, ovat kyllästyneitä turisteihin, joita siellä liikkuu oikeasti laumoittain. Toisaalta taas ei ymmärrä, turismihan tuon kaupungin elättää.

Vierailija
17/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enää menisi Barcelonaan. Se on nuorison ja naurettavien Gaudisomettajien bilemesta ja mikä tahansa Italian kaupunki tarjoaa autenttisemman kokemuksen. 

Vierailija
18/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette homoja, ilman muuta Barcelona. Erit Sitges. 

Vierailija
19/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankea, kulttuuri on ihan samaa kuin joka kaupungissa. Muslimeita kaapuineen joka paikassa kuin suomen itäkeskuksessa.

Eli sun kannattaa pysyä kotona, kun noin ahdistaa.

Vierailija
20/23 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhdessä noista käytyäsi tiedät loppuelämäsi miltä Sacherkakun pitäisi maistua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän